Autor
|
Tema: El Juego del invierno, bridas frias (Llegit 6840 vegades)
|
|
|
|
|
|
|
tito micro
Señor Don Predictor
Meteoclimatic projecte
Cumulonimbus Incus

Desconnectat
Missatges: 7406

El verano será muy caluroso....
|
Quimet, allò que dius de la gàbia és veritat... però et puc assegurar que l'abric que suposa el bosc en el termo col·locat pot ser vàlid. A més, per comparar dades ja ens hi estarà bé.. 
Haurem d'estar pendents cada vegada de fortes baixades de tempe si guanyeu vosaltres a les Monges o jo, una mica més avall.... però la idea de fer una "plantada" de termos és collonuda.. 
Sobre allò que em deies del Templer, també em sona, però com dius és un observatori a un pis o casa... Jo l'he posat a la mateixa riera de Sant Cugat.... i també és un pou de fred... 
I Sándor, no especifiquis tant, que no et volarà el termo pels jardiners, aquí entra i surt molta gent i ja saps que sempre hi ha gent molt dolenta.... Jo de tu parlaria amb els jardiners, i que et donin permís per col·locar algun i que estigui controlat i vigilat. Segur que tenen alguna gàbia o petit recinte de manteniment, no? Doncs allà... 
A propòsit, avui ja teníem gebrada a Baixador de Vallvidrera.. Potser després mirará la dada..jejjejejjeej
|
|
|
|
|
En línia
|
Entre Verdum, Barcelona y Rubí (La Serreta), Vallès Occidental. Me gustan los chubascos uralita y los frentes patinadores...
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|