Autor
|
Tema: El Juego del invierno, bridas frias (Llegit 9118 vegades)
|
|
|
|
|
Mammatus
Cumulus Humilis

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 422

Terrassa (Can Palet de Vistalegre)
|
El de Vilassar ja està instalat... el de caldes està en gestions, i falta el del costat de casa meva, que l'altre dia vaig baixar a la riera i quasi m'enxampen uns nanos amagant el termòmetre, o sigui que he decidit esperar uns dies i buscar un altre amagatall per si de cas  A quina riera et refereixes, ja que jo avui vaig a comprar els sensors i tambe tinc intencio de colocar un a les rieres de terrassa i ho deia per no coincidir Es troba a Can Palet de Vistalegre, una urbanització de camí cap a Martorell, però al terme municipal de Terrassa. El posaré al damunt de tot del Torrent del Salt. És allà on el posaràs? Si es així el poso al Torrent Fondo. No la meva idea era de posar-ne un al cap damunt de la riera del palau just entre el sanatori i les obres del 4 cinturo. Crec que el teu lloc pot ser bastant mes fred pero aixi sabrem les diferencies que hi pot haver-hi dins la mateixa ciutat. Perfecte, llavors no coincidim 
A veure si hi ha moltes diferències o no
|
|
|
|
|
En línia
|
  Po fueno, po fale, po malegro... 5Jotas, el meu blog fotogràfic: www.jjjjj.es
|
|
|
|
|
|
|
Gerard Taulé
Cumulonimbus Incus

Desconnectat
Missatges: 7222
El meteofanàtic de la illa de calor gironina
|
Quin fred avui!! Mireu les mínimes: -4º Deveses de Salt -3º Girona-la vall de Sant Daniel -2,5º Sarrià de Dalt
|
|
|
|
|
En línia
|
Salt (Gironès), 84 m 15,4º, 750 mm, 41º i -7,8º Blog "El clima i la meteorologia" gerardtaule.blogspot.com www.acom.esLa meteorologia és la sal de la vida del meteofanàtic
|
|
|
llevantada
El pescador de L'Escala
Meteoclimatic projecte
Línia de turbonada

Connectat
Gènere: 
Missatges: 19705

Un xic de Tramuntana
|
a Montcada Sta Maria a les 10:30 gebre a la llera de la riera i inmediacions
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
arbosenc
Cumulonimbus Incus

Connectat
Gènere: 
Missatges: 4182

DOS, EL CRUSAITOO
|
A les afores del vendrell 2ºc de minima ...zona freda i petita gebrada...
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|
|