Autor
|
Tema: El Juego del invierno, bridas frias (Llegit 6404 vegades)
|
|
|
|
|
boira
Cumulonimbus Calvus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 2309

|
He creat un google maps anomenat bridas frias per a tots així que amb el permís de Rodamet estaria bé que tothom posiciones els seus termos El correu és un gmail i és: bridasfrias@gmail.com password: catmeteo el google maps doncs el mateix: bridasfrias password: catmeteo aneu a els meus mapes i allí hi ha un que es diu Bridas frias Catmeteo i a penjari les ubicacions de tots.  Molt bé. Ja ho he mirat sense arribar-lo a marcar encara.
A veure si s'emplena !!!
|
|
|
|
|
En línia
|
[1] Cabrerès, Osona. (975 msnm) [2] Sabadell, Vallès Occidental. (210 msnm)
|
|
|
|
|
|
|
boira
Cumulonimbus Calvus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 2309

|
Ja he estrenat el mapa i he marcat el meu primer termo.
Aixòòòò... com es marquen al google maps? És que ahir a la nit vaig entrar al mapa però no veia cap marca de ningú, i tampoc no he sabut posar les meves  Te'n vas a Google Maps i mis Mapas. En algun moment, abans o després, suposo que segons cookie, hauràs d'entrar usuari i contrasenya.
Et surt llista de "Creados por Mi", "Bridas Frias Catmeteo". Selecciona'l. Se't obrirà el mapa en qüestió i la llista de coses afegides. Potser també vas arribar-hi, però ahir encara no hi havia res al damunt.
Clica "Editar" i ja et surten sobre el mapa les icones per afegir "Marcador", "Línea" i "Forma".
Posa el "Marcador" on toqui. Pots editar el nom per el marcador i una petita descripció. Jo hi he posat Cabreres-I , Riera de Rupit. De moment és l'únic que hi veig.
Un cop tens situat i editat el "Marcador" li has de dir "Guardar"
Sort !
|
|
|
|
|
En línia
|
[1] Cabrerès, Osona. (975 msnm) [2] Sabadell, Vallès Occidental. (210 msnm)
|
|
|
Mammatus
Cumulus Humilis

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 398

Terrassa (Can Palet de Vistalegre)
|
Ja he estrenat el mapa i he marcat el meu primer termo.
Aixòòòò... com es marquen al google maps? És que ahir a la nit vaig entrar al mapa però no veia cap marca de ningú, i tampoc no he sabut posar les meves  Te'n vas a Google Maps i mis Mapas. En algun moment, abans o després, suposo que segons cookie, hauràs d'entrar usuari i contrasenya. Et surt llista de "Creados por Mi", "Bridas Frias Catmeteo". Selecciona'l. Se't obrirà el mapa en qüestió i la llista de coses afegides. Potser també vas arribar-hi, però ahir encara no hi havia res al damunt. Clica "Editar" i ja et surten sobre el mapa les icones per afegir "Marcador", "Línea" i "Forma". Posa el "Marcador" on toqui. Pots editar el nom per el marcador i una petita descripció. Jo hi he posat Cabreres-I , Riera de Rupit. De moment és l'únic que hi veig. Un cop tens situat i editat el "Marcador" li has de dir "Guardar" Sort ! Suposo que el vaig mirar massa aviat i per això no em sortia res... Quan torni a casa ho provaré. Gràcies boira! 
Salut!
|
|
|
|
|
En línia
|
  Po fueno, po fale, po malegro... 5Jotas, el meu blog fotogràfic: www.jjjjj.es
|
|
|