Autor
|
Tema: El Juego del invierno, bridas frias (Llegit 6816 vegades)
|
Bigstorm
El terror dels bolets
Meteoclimatic projecte
Cumulonimbus Capillatus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 8404

|
diumenge vaig donar un tomb a veure el termo que tinc a Fogars de la Selva, -5.5ºC de mínima d'aquest novembre i el tinc en la part alta d'un terreny, a baix, que hi ha una riera normalment sense aigua, segur que va baixar un xic més....
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|
|
Gerard Taulé
Cumulonimbus Incus

Desconnectat
Missatges: 6033
El meteofanàtic de la illa de calor gironina
|
Avui -1,6º a les Deveses de Salt.
|
|
|
|
|
En línia
|
Salt (Gironès), 84 m 15,4º, 750 mm, 41º i -7,8º Blog "El clima i la meteorologia" gerardtaule.blogspot.com www.acom.esLa meteorologia és la sal de la vida del meteofanàtic
|
|
|
BaixFluvià
Cumulonimbus Calvus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 2131

El riu Fluvià al seu pas per Sant Miquel
|
Jo aquest cap de setmana n'he instal·lat un al mig del camp de conreu que hi ha davant de casa meva. Llàstima que no el tenia els dies que va fer fred.
Des de que l'he posat que ha fet tramuntana, i per tant no hi ha hagut inversió...a veure aquesta nit què marcarà, ara que ha parat el vent.
Demà dades!
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
Gerard Taulé
Cumulonimbus Incus

Desconnectat
|
-5,2º a les Deveses de Salt, he guanyat a tots els observatoris de Catalunya que es troben a Meteoclimatic.
|
|
|
|
|
En línia
|
Salt (Gironès), 84 m 15,4º, 750 mm, 41º i -7,8º Blog "El clima i la meteorologia" gerardtaule.blogspot.com www.acom.esLa meteorologia és la sal de la vida del meteofanàtic
|
|
|
BaixFluvià
Cumulonimbus Calvus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 2131

El riu Fluvià al seu pas per Sant Miquel
|
0ºC al temòmetre que he fotut al mig del camp de davant de casa.
A la Davis 2,3ºC.
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Gerard Taulé
Cumulonimbus Incus

Desconnectat
|
-1,5º avui a les Deveses de Salt. Tinc un digital que em va de conya.
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|