Pàgines: [1] 2 3
|
 |
|
Autor
|
Tema: LA MOLINA ENGEGA ELS CANONS DE NEU ARTIFICIAL (Llegit 779 vegades)
|
McConnell
Cumulonimbus Calvus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 3849

Michael Connelly
|
Aquest migdia a l'espai del temps de tv3 han ensenyat una imatge de la Molina amb els canons de neu artificial encesos!!!!  La meva primera reflexió és que estan provant els canons, però evidentment que el que estan fent és aprofitar les baixes temperatures per començar a acumular gruixos de neu i obrir l'estació d'aquí a 3 setmanes!!!  Algú ho enten? si mirem les previsions meteorològiques tenim anticicló per molts dies!!!
Total, que estic indignat, que amb la sequera que arrosseguem i encara tenen els nassos de gastar més aigua i que no sevirà de res perque tot el que estiguin produint ara durarà ben poc.

Que s'ho facin mirar si us plau
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|
|
McConnell
Cumulonimbus Calvus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 3849

Michael Connelly
|
Ja sabem que la pela és la pela, però si no hi ha aigua, i a més no acompanya gaire la meteo ni les previsions, perquè s'hi escarrassen?? 
Si em diguessis que està previst una baixada llarga de temperatures, que estarà tapat i que nevarà encara que sigui de forme més feble i quedessin una setmaneta per l'incii teòric de la temporada ho entendria, però queda mes de 3 setmanes i la cosa pinta anticiclonica. Per exemple a Port del Compte a 1700 emtres d'alçada mínima de 3.3ºC i màxima de 11.9ºC. Així es pot fer neu?? en el cas que si, així e spot conservar 5 cm de neu artificial??
Si us plau, que un expert en enginyeria de canons de producció de neu m'ho expliqui perque ara vaig perdut.
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
Zuco
Cumulonimbus Incus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 6146

Palma - capital mallorquina
|
Jo vaig llegir que abans de la temporada es podia fer neu més que res per posar fred el terra per quan tenguessim fred de debò s´aferri més la neu... 
Però és un bon gast d´aigua, i voltros estau necessitats...ja us plourà i nevarà
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|
|