Pàgines: [1] 2
|
 |
|
Autor
|
Tema: Visita de tardor a Andorra (Llegit 428 vegades)
|
parhelio
el Martín Rubio del foro
Cumulus Congestus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 1552

|
Dimecres 7 de novembre tito micro i jo vem pujar a Andorra per assistir a la conferència de M Carmen Llasat organitza per l'AMACA. Allí varem coincidir amb en Risi. Que malament que em va caure. Uix!, perdó, m’he equivocat, en realitat es veu un bon xaval. Aprofitant que teníem temps lliure en micro i jo varem pujar al coll d’Ordino per gaudir de la pau dels Pirineus. Aquí van unes fotos:
Les dues primeres són del Pla de Sant Tirs, la segona mirant cap al Cadí
|
|
|
|
parhelio
el Martín Rubio del foro
Cumulus Congestus

Desconnectat
Gènere: 

|
més Cadí, però des de Castellciutat:
|
|
|
|
parhelio
el Martín Rubio del foro
Cumulus Congestus

Desconnectat
Gènere: 

|
Colors de tardor a Andorra la vella mateix i el Casamanya pujant pel Coll d'Ordino:
|
|
|
|
parhelio
el Martín Rubio del foro
Cumulus Congestus

Desconnectat
Gènere: 

|
I per acabar Envalira i La Valira d'Orient. Espero que disfruteu:
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
wertyuiop
visiti el meu àlbum de fotos
Cumulus Mediocris

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 705

Buscat per la Cosa Nostra
|
ei bones fotos de la millor zona del pirineu i el millor poble  les de Andorra, tira que te va  home tampoc em vas caure massa malament  Demà pujem a Tristaina, o això promet en micro ... Si tens temps, t'apuntes?Avanto, a mi també m'encanten aquestes coloracions. A veure si demà puc fer millor les fotos, però tinc la càmara bona amb una taca.  home encara et creus al Micro ? si algun dia aconseguiu d'anar-hi a tristaina feu un report, que amb tants intents ja s'ho valdrà  osti jo demà em toca Pic Orri, si voleu canviar de ruta allà m'hi trobareu Si, si tu quins excursionistes, pujen des de BCN per anar als Llacs de Tristaina a fer quatre fotos i no ho aconsegueixen. Per cert es pot pujar amb bambes victoria, us ho dic per si les botes us molesten...
|
|
|
|
|
En línia
|
 Quin fred!!!
|
|
|
|