Pàgines: [1] 2
|
 |
|
Autor
|
Tema: Un passeig fins La Mola (Llegit 789 vegades)
|
meteocoll
CATmeteo Admin
Tren convectiu

Connectat
Gènere: 
Missatges: 34320

|
Unes fotos d'ahir; em vaig poder escapar a dinar a dalt La Mola 
Tot força sec bona temperatura i mala visibilitat.

|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
Jack Frost
CATmeteo Col.laborador
Cumulonimbus Calvus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 3633

Doncs això...!
|
Molt bones fotos! Quina tranquil·litat tenia que haver-hi ahir...
Aquest report em fa pensar que un dia hi hauria d'anar a La Mola... tan aprop de casa i no hi he anat mai!
|
|
|
|
|
En línia
|
Poble Nou Jack Frost: figura llegendària que s'origina a Escandinàvia, on, segons la mitologia noruega, Karl, déu dels vents, tenia un fill anomenat Jokul o Frosti -Jokul significa caramell i Frosti gebre. La fantasmagòrica figura, semblant a un Elfo, és un personatge imaginari que apareix en les històries tradicionals i se suposa que traça les figures que apareixen en el gebre; representa, per tant, el fred. (R.Hardy: El libro del Clima. Vol I) Una de les coses més maques que m'han dit en molt temps:"dons que.. estic molt contenta de que hi hagi gent com tu que sense casi coneixe'm em vulgui ajudar i ensenyar tantes coses, mai m'hauria pogut imaginar que una aficio com la meteo em fes coneixer a gent tant bona i agredable.. i que al final acaben siguent molt mes importants que no pas el fet de que caigui 1 metre de neu" 
|
|
|
|
|
montgros
Cumulus Mediocris

Desconnectat
Missatges: 735
|
Quines fotos més xul.les!!!!!
Ara, discrepo en que la cosa està seca. es veu tot molt verd i a l'octubre hi han caigut uns 100 mm a la zona.
Podies haver avisat, c*br*n*t!!!! 
Salutacions
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|
|
boira
Cumulonimbus Calvus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 2400

|
Bona passejada. Quina sort poder-la fer entre setmana, que els festius s'ha de fer cua.
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
meteosuri
Cumulonimbus Calvus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 3695

però els grallers i geganters de Vic som millors!!
|
Guapa la passejada!! 
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
MeteoBDN
Cumulonimbus Calvus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 3591

Matinades mogudes d'estiu...
|
Oooooh! La mola... és un racó que no tothom coneix però que s'hi ha d'anar, i sobretot d'haver vist les fotos 
Un bon passeig, sense dubte! 
SALUT!
|
|
|
|
|
En línia
|
Badalona - Centre 21msnm, Barcelona, Catalunya. 18,1º i 412,1mmAny 2005: 501,0 mm. Any 2006: 322,7 mm. Any 2007: 339,0 mm. Any 2008: 355,0 mm. 
|
|
|
boira
Cumulonimbus Calvus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 2400

|
Quan jo era jovenet aquí dalt hi vivia un senyor que era l'observador meteorològic. Hi vivia i va morir-hi sobtadament, fent la seva feina.
Persones, com en el cas del Turó de l'Home (i altres), que van fer molt per la méteo d'aquest pais. Em sento amb l'obligació de recordar-los
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
PPCC
The Weather Walker Boy
Cumulonimbus Calvus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 2871

Grande Stanley Kubrick, era un visionari!!
|
Quina envejaa!!! Jo també voldria fer unes d'aquestes sortides entre setmana!!
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
Pàgines: [1] 2
|