|
|
|
|
|
|
|
|
Empordanet
Il calçoto té sello.....
Línia de turbonada

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 21999

Nova Zodiac
|
Hola. Sóc Patum de Berga. Jo ja tinc una manual però ara he fet la col·lecció. Com a curiositat, on es pot trobar i quan pot costar l'abric de Davis? Gràcies.
El pots comprar a www.darrera.es o bé, a www.valkanik.com  suposu que hi haurà algun altre lloc on poder-lo adquirir ... però ho desconec... Jo el vaig comprar a Valkanik per uns 110 €... això si, a les 24-48h aprox. el tens a la porta de casa... Per cert Rid, informa dels resultats de la prova, que els espero amb candeletes jejejej  Doncs......... el sensor ubicat dins la garita davis em marca menys que el que està fora ... sobretot durant el dia (sense donar-li el sol a cap dels dos). A la nit, el que està fora baixa més ràpidament, però s'acaven igualant al cap d'una estona... Com ara estic esperant una WMR 968  col·locaré l'abric en un màstil com deu mana... llavors serà la ubicació definitiva Es que ens tenies oblidats 
Vaig estar mirant a diferents llocs i el mes econòmic és a valkanik. A veure si d'una punyetera vegada puc penjar el maleit mástil...
Un si va morir esperant..................  M'està costant més del que em pensaba...fins divendres no podré anar a buscar el tuning per al pluvio...aquest fi de setmana el tinc ocupat amb una reunió (coses de política) Paciencia, que hi farem........
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|
|