SHREH
Estrat

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 29
|
Se sostiene en el penúltimo plato, hay unos agujeros para que corra el aire.
[annex esborrat per l'administrador]
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|
|
|
|
Ventisca
Cumulonimbus Calvus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 3797

Vallirana (310 msnm)
|
Hola, jo encara no he rebut la consola però ja fa uns dies que he anat muntant el que tinc i vull anar instalant-ho per quan arribi la consola ja tenir feina avançada. El que passa es que porto molt temps trencant-me el tarro per la millor disposició dels sensors, i he donat moltes voltes, i al final he decidit separar-los pel terreny i no posar-los tot junts al mateix lloc. Us vull posar unes fotos de com els vull disposar perquè em dongueu la vostra opinió.
La foto de dalt és de la situació de la casa, perquè veieu la disposició i orientació. A l'esquena de la casa tin un petit cim i bosc amb arebres aïllats.
La de sota es una proposta que com vull col·locar els sensors. Allà on poso el termòmetre és el mateix lloc on tinc el d'ara i em va bé, és ventilat i no te res a sobre (està penjat al tancat del terreny). L'anemo a la teulada queda bé, però darrera te alguns arbres (que vull netejar de branques mortes per sota) però tot i així crec que és el millor loc per col·locar-lo.
A veure que opineu..... gracies.
[annex esborrat per l'administrador]
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|
|
Ventisca
Cumulonimbus Calvus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 3797

Vallirana (310 msnm)
|
És que qualsevoil altre lloc, la casa li fa pantalla a alguna direcció de vent. Allà dalt, te uns arbrets darrera (que he de netejar be) però queda bastant exposat a tots els vents. Habia pensat al costat de la tanca, però no vull perquè sobresortiria per sobre i a l'0estar sobre el tancat quedaria molt "accesible" a persones alienes.
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
.
El Sappo Siffredi!
Meteoclimatic projecte
Cumulonimbus Incus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 6820
|
Ventisca.... veient les teves posibilitats a mi em sembla bé com ho vols possar
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
Timonet gelat
Meteoclimatic projecte
Cumulonimbus Calvus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 3310

|
M'agrada molt la ubicació Ventisca... vius a un lloc preciòs!
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
Empordanet
Il calçoto té sello.....
Línia de turbonada

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 22020

Nova Zodiac
|
Jo coincideixo amb en Roberto, on dius crec que es bon lloc.
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
riudoms
Cumulus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 114

|
Aqui teniu les meves fotos:
 Detall Mastil
 Vista General, les muntanyes del fons son les de la Mussara, al Baix Camp
 Sensor dolent
 Sensor a l'ombra, la paret està orientada al nort, de moment, sense abric metereologic està donant les temperatures bastant be.
 Pluvio tunejat
 Sensor on treu el cap damunt de la paret l'embut del pluvio
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|