Pàgines: [1]
|
 |
|
Autor
|
Tema: Mitjanes molt baixes dies 15-17 (Llegit 293 vegades)
|
Gerard Taulé
Cumulonimbus Incus

Desconnectat
Missatges: 6028
El meteofanàtic de la illa de calor gironina
|
El divendres tenim la primera invasió freda amb caires hivernals, arriba la iso de -5º a 1500 m. Potser les mínimes no baixaran molt (a l´interior i prelitoral) pel vent i a més desapareixerà la inversió tèrmica, però sí baixaran fort les màximes i les mitjanes. Es pot posar les mitjanes aquí, bé, tot les màximes i mínimes. Jo penso que el divendres es pot tenir 10º de màxima i 0º de mínima al centre de Girona, 10-1º a Salt, -3º de mínima a Sant Daniel i -4º de mínima a les Deveses de Salt.
|
|
|
|
|
En línia
|
Salt (Gironès), 84 m 15,4º, 750 mm, 41º i -7,8º Blog "El clima i la meteorologia" gerardtaule.blogspot.com www.acom.esLa meteorologia és la sal de la vida del meteofanàtic
|
|
|
|
|
meteocoll
CATmeteo Admin
Tren convectiu

Connectat
Gènere: 
Missatges: 34200

|
Ahir a Collbató ja vaig "gaudir" d'una mitjana típica d'un més de gener: 11ºC de màxima amb 0ºC de mínima = 5.5ºC de mitja, la mateixa mitja que tenim al gener.
Ara sembla que amb l'entrada freda d'aquests propers dos/tres dies, les temperatures podran ser força més baixes ... sobretot durant el cap de setmana amb l'anticicló més al damunt.
I vist el GFS de les 12, sembla que tot això pot tenir continuitat quedant un novembre molt fred.
Això pot ser bo pels amants del fred, però si no fot un canvi ... dificilment ens dutxarem d'aquí 3-4 mesos 
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|
|
|
|
Riddle
CATmeteo Col.laborador
Cumulonimbus Capillatus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 13372

|
Per la meva zona càlida i tropical, i ho tinc comprovat, per tenir fred com déu mana, necessito advecció, i si després entra l'anticicló doncs millor. Aquests dies enrrere, d'anticicló, no hem baixàven gens les mínimes. He tingut mitjanes diàries de 14 a 15º, i mínimes de 10 a 13º Aquests dies això fara un tomb...i espero aproximar-me als 3-4º el cap de setmana.
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
Gerard Taulé
Cumulonimbus Incus

Desconnectat
Missatges: 6028
El meteofanàtic de la illa de calor gironina
|
Avui és el primer dia que em baixarà de 10º de mitjana, he tingut 3,9º de mínima a Salt, ara tinc 13,5º, fa poc sol, dubto que passi de 15º, per tant com a molt 9,5º de mitjana.
|
|
|
|
|
En línia
|
Salt (Gironès), 84 m 15,4º, 750 mm, 41º i -7,8º Blog "El clima i la meteorologia" gerardtaule.blogspot.com www.acom.esLa meteorologia és la sal de la vida del meteofanàtic
|
|
|
Pàgines: [1]
|
|
|
|
|