Pàgines: [1]
|
 |
|
Autor
|
Tema: Màximes i Mínimes a la Davis ! (Llegit 284 vegades)
|
MeteoLH
Cumulonimbus Incus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 6055

El corredor dels tornados !!!
|
Us explicaré amb un exemple el que vinc observant amb la Davis per exemple ahir que vaig tenir una màxima de 15,7ºC i una mínima de 8,0ºC, fins aquí tot correcte el problema ve quan son les 00h de la nit i miro la mínima i la màxima del dia que he deixat enrrera i em trobo una màxima de 15,6ºC i una mínima de 7,8ºC o sigui uns valors diferents als assolits durant tot el dia !! 
No sé si m'he explicat prou bé això em passa a la consola de la Davis i ja m'ha passat altres cops ! 
Ja direu si a vosaltres també us passa i a que es degut !
Gràcies
|
|
|
|
|
En línia
|
L' Hospitalet de Llobregat - La Torrassa (Barcelonès) CATALUNYA, 56 msnm Entra-hi ! Observatoris Meteorològics de la nostra ciutat 
|
|
|
MeteoCerdanyola
Cumulonimbus Incus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 7003

Estiu DIVUIT [18]!
|
Dons jo tinc el mateix problema, sempre tinc que mirar els archius NOAA per apuntar els màxims/mínims diaris...
Sempre m'ha passat el mateix amb la consola, i també hem faig la mateixa pregunta que tu...
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
Riddle
CATmeteo Col.laborador
Cumulonimbus Capillatus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 13246

ja tenim l'estiu aquí...!!!
|
Vaig trobar un tòpic a meteored que parlava precisament d'això... a veure si el trobo i poso l'enllaç.
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|
|
|
|
MeteoLH
Cumulonimbus Incus

Desconnectat
Gènere: 

|
Jo crec que es degut a que son versió americana ja que si ho fiques amb Farenheit no passaria perquè també m'he donat conte que per exemple sempre quan estem a 10,1ºC baixa automàticament a 9,9ºC o 11,6ºC a 11,4ºC jo crec que la consola està calibrada en Farenheit i al fer les traduccions a Celsius no coincideixen !!
Però com dieu vosaltres m'ha passat desde el primer dia i només passa amb la temperatura !
|
|
|
|
|
En línia
|
L' Hospitalet de Llobregat - La Torrassa (Barcelonès) CATALUNYA, 56 msnm Entra-hi ! Observatoris Meteorològics de la nostra ciutat 
|
|
|
MeteoLH
Cumulonimbus Incus

Desconnectat
Gènere: 

|
M'he llegit l'enllaç de Meteored i vaja si resulta que es normal que les dades canviin d'un dia per l'altre quina cosa més rara en fi jo tinc com a mesures correctes les que tinc durant el dia i no al dia següent ja que son modificades moltes vegades !
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|
|
Pàgines: [1]
|
|
|
|
|