Pàgines: 1 [2] 3
|
 |
|
Enquesta
|
| Pregunta: |
Quina data us va millor?
| 1 Desembre |
| 2 Desembre |
| 6 Desembre |
| 7 Desembre |
| 8 Desembre |
| 9 Desembre |
| 15 Desembre |
| 16 Desembre |
| 22 Desembre |
| 23 Desembre |
| 29 Desembre |
| 30 Desembre |
| 5 Gener |
| 6 Gener |
| 12 Gener |
| 13 Gener |
| 19 Gener |
| 20 Gener |
| 26 Gener |
| 27 Gener |
|
|
|
Autor
|
Tema: Kedada a la Neu ( propostes ) (Llegit 1448 vegades)
|
|
|
|
|
|
|
meteocoll
CATmeteo Admin
Tren convectiu

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 34324

|
Si la foteu un dissabte, podria mirar de deixar personal a la cafeteria i m'apuntaria a la festa 
Això si, el 22 de desembre no hi ha festa grossa a Collbató.
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
Low pressure
Cumulonimbus Incus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 4903

Vaxholm - Suècia
|
Si la foteu un dissabte, podria mirar de deixar personal a la cafeteria i m'apuntaria a la festa  Això si, el 22 de desembre no  hi ha festa grossa a Collbató.  lo mismo digo, el 22 de desembre, no.
|
|
|
|
|
En línia
|
Sta. Coloma de Cervelló ~ 50msnm
"No pots arribar a imaginar com t’odio. No suporto que em remenis els cabells, que t’arrapis al meu cos. M’alteres, em desestabilitzes, em fas venir mal de cap, m’enterboleixes el pensament. I sempre acabes fent-me plorar. No cal que piquis més al vidre. No et deixaré entrar. Fuig, deixa’m estar. Maleït siguis, vent."
|
|
|
meteocoll
CATmeteo Admin
Tren convectiu

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 34324

|
Lo millor seria anar-hi al gener, passat festes ...
Llavors hi ha poca gent a pistes, o al menys no tanta com a inici de temporada o per festes
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|
|
|
|
Jack Frost
CATmeteo Col.laborador
Cumulonimbus Calvus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 3640

Doncs això...!
|
Vinga va, ho deixo com a feina teva el muntar i organitzar tot el sarau i tinglado, que se et dona millor que a mi això  espero a la que nevi que la gent es vagui animant va  Carai, doncs sí que se't deu donar malament a tu... 
Benu, ja que m'han venut un marró, obriré tòpic nou! Amb possibles dates i tal pasqual... 
Bé, en lloc de tòpic nou, amb el teu permís Andreu, HE AFEGIT UNA ENQUESTA perquè aneu votant! He afegit tots els caps de setmana i el pont de la Puríssima.
Podeu fer fins a 3 vots! (en dies diferents si us plau!) Ah, i podeu modificar el vostre vot en funció de les espectatives futures de cadascú de vosaltres.
A veure si podem anar el major nombre de gent! 
Andreu, en el primer missatge també HE AFEGIT UN LLISTAT DE PENYA QUE EN PRINCIPI S'ANIMA A LA FESTA MUNTANYENCA-PASTORIL-PIXAPINERA-FESTERA-CATMETEOTERA 
|
|
|
|
|
En línia
|
Poble Nou Jack Frost: figura llegendària que s'origina a Escandinàvia, on, segons la mitologia noruega, Karl, déu dels vents, tenia un fill anomenat Jokul o Frosti -Jokul significa caramell i Frosti gebre. La fantasmagòrica figura, semblant a un Elfo, és un personatge imaginari que apareix en les històries tradicionals i se suposa que traça les figures que apareixen en el gebre; representa, per tant, el fred. (R.Hardy: El libro del Clima. Vol I) Una de les coses més maques que m'han dit en molt temps:"dons que.. estic molt contenta de que hi hagi gent com tu que sense casi coneixe'm em vulgui ajudar i ensenyar tantes coses, mai m'hauria pogut imaginar que una aficio com la meteo em fes coneixer a gent tant bona i agredable.. i que al final acaben siguent molt mes importants que no pas el fet de que caigui 1 metre de neu" 
|
|
|
Meteosee
Dame un orujo...dame dos...dame tres.....
Cumulonimbus Calvus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 3681

Rumio?doncs existeixo...si em deixa la crisis
|
Em sembla fantàstica la idea, sobre tot si anem a fer esquí nordic, però al desembre no tinc ni un cap de setmana lliure. 
A veure si pel gener podem fer un altre kedadeta...
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
Pàgines: 1 [2] 3
|