Cal Meteocoll
Benvingut(da), Visitant/. Sisplau ingressar o registrar-se.
24 Juliol de 2008, 15:47:47
Inici Ingressar Registrar-se

La fotografia de la setmana
Calma després de la tempesta (PPCC)
Foto de la setmana
Notícies: La informació meteorològica al minut en el nostre fòrum de seguiments!

+  Forum CATmeteo
|-+  Temes diversos
| |-+  L'entorn natural
| | |-+  SIN PALABRAS!!
« anterior següent »
Pàgines: 1 [2] Anar Baix Imprimir
Autor Tema: SIN PALABRAS!!  (Llegit 571 vegades)
boira
Cumulonimbus Calvus
**
Connectat Connectat

Gènere: Masculí
Missatges: 2321

Re: SIN PALABRAS!!
« Resposta #10 en: 23 Novembre de 2007, 09:38:25 »

.......... me parece que es igual que los pueblos fantasma de la Cerdanya, i que tambien proliferan en el Ripollés , lease, Vilallonga de Ter, Llanars, Font Rubí ....  Roll Eyes Roll Eyes Roll Eyes Roll Eyes

Doncs no vagis per la Vall d'Aran, on hi ha llocs on predominen apartaments propietat de bascos i madrilenys, i aquests només els utilitzen alguns dies entre Nadal i Reis.

a Llanars s´estan utilitzant una mitja del 20% ... tela .... ja dic jo que la Vall de Camprodon que van tant de Guais s´estant fotent la bofetada ells mateixos ...

els negocis en llocs així, tenen les hores comptades ....  Roll Eyes Roll Eyes Roll Eyes Roll Eyes

Fa més de 20 anys anava de tant en tant per la zona i ara em quedo parat de com ha crescut tot plegat (... i no m'agrada gens). I tractant-se de coses que no m'agraden i d'un foro de méteo, tampoc m'agrada el càmping de Vilallonga a la llera del riu. Molt bé que està molt amunt de la conca, però veient el que va passar a Andorra (Arinsal, Ordino, la Massana) en els aiguats del 82 .....
En línia
Surfin
Hippie de serie
Meteoclimatic projecte
Cumulonimbus Incus
Desconnectat Desconnectat

Gènere: Masculí
Missatges: 6524

no puc amb l´ecologisme integrista

Re: SIN PALABRAS!!
« Resposta #11 en: 23 Novembre de 2007, 09:56:25 »

.......... me parece que es igual que los pueblos fantasma de la Cerdanya, i que tambien proliferan en el Ripollés , lease, Vilallonga de Ter, Llanars, Font Rubí ....  Roll Eyes Roll Eyes Roll Eyes Roll Eyes

Doncs no vagis per la Vall d'Aran, on hi ha llocs on predominen apartaments propietat de bascos i madrilenys, i aquests només els utilitzen alguns dies entre Nadal i Reis.

a Llanars s´estan utilitzant una mitja del 20% ... tela .... ja dic jo que la Vall de Camprodon que van tant de Guais s´estant fotent la bofetada ells mateixos ...

els negocis en llocs així, tenen les hores comptades ....  Roll Eyes Roll Eyes Roll Eyes Roll Eyes

Fa més de 20 anys anava de tant en tant per la zona i ara em quedo parat de com ha crescut tot plegat (... i no m'agrada gens). I tractant-se de coses que no m'agraden i d'un foro de méteo, tampoc m'agrada el càmping de Vilallonga a la llera del riu. Molt bé que està molt amunt de la conca, però veient el que va passar a Andorra (Arinsal, Ordino, la Massana) en els aiguats del 82 .....

jo penso el mateix , em fa por que sigui un Biescas algun dia , te tots els ingredients , no se si has vist mai la sequencia del radar a Biescas, es acollonant, molt puntual , i molt de temps .... si això pasa a Ulldeter, ja veig el camping a l´Estartit ...  Sad Sad Sad
En línia

Sant Joan de les Abadesses , Ripollés, al pre-pirineu de Girona , 750 msnm....

Since 1909
Pàgines: 1 [2] Anar Dalt Imprimir 
« anterior següent »
Anar a:  

Ingressar amb nom d'usuari, contrasenya i durada de la sessió