Pàgines: 1 [2]
|
 |
|
Autor
|
Tema: SIN PALABRAS!! (Llegit 662 vegades)
|
|
|
Surfin
Hippie de serie
Meteoclimatic projecte
Cumulonimbus Incus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 6755

grrrrrrrrrrrrrrrrrr
|
Doncs no vagis per la Vall d'Aran, on hi ha llocs on predominen apartaments propietat de bascos i madrilenys, i aquests només els utilitzen alguns dies entre Nadal i Reis. a Llanars s´estan utilitzant una mitja del 20% ... tela .... ja dic jo que la Vall de Camprodon que van tant de Guais s´estant fotent la bofetada ells mateixos ... els negocis en llocs així, tenen les hores comptades ....  Fa més de 20 anys anava de tant en tant per la zona i ara em quedo parat de com ha crescut tot plegat (... i no m'agrada gens). I tractant-se de coses que no m'agraden i d'un foro de méteo, tampoc m'agrada el c àmping de Vilallonga a la llera del riu. Molt bé que està molt amunt de la conca, però veient el que va passar a Andorra (Arinsal, Ordino, la Massana) en els aiguats del 82 ..... jo penso el mateix , em fa por que sigui un Biescas algun dia , te tots els ingredients , no se si has vist mai la sequencia del radar a Biescas, es acollonant, molt puntual , i molt de temps .... si això pasa a Ulldeter, ja veig el camping a l´Estartit ...
|
|
|
|
|
En línia
|
Sant Joan de les Abadesses , Ripollés, al pre-pirineu de Girona , 750 msnm.... Since 1909
|
|
|
Pàgines: 1 [2]
|
|
|
|
|