Pàgines: 1 [2]
|
 |
|
Autor
|
Tema: Problemes amb una vantage pro2 (Llegit 770 vegades)
|
Riddle
CATmeteo Col.laborador
Cumulonimbus Capillatus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 14090

|
Ostres.... 
doncs és estrany. A veure si algú et dóna alguna pista de què pot ser.
En el meu cas, la tinc any i mig en funcionament i encara no l'he canviada...passat hivern igual n'hi poso una de nova.
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|
|
Berecochee
Fractocumulus

Desconnectat
Missatges: 73
|
Bones! aprofito aquest tòpic per plantejar un problema que m'ha sortit. Fa pocs dies que la consola em diu que l'estació 1 té la bateria baixa....per això vaig anar a comprar una pila amb les mateixes característiques que la que hi havia fins ara (que és la que venia al comprar l'estació). Doncs bé, ara l'acabo de canviar i continua sortint el missatge de bateria baixa a la consola, he baixat a repassar si havia posat bé la pila, i està tot en ordre. Pot ser que tardi una estona a detectar la nova pila?  El transmisor de las Vantage tiene una especie de "capacitador" o batería recargable que se va cargando con el panel solar, durante la noche el transmisor "coge" la energía de esta batería. Si durante varios días no hay sol, entonces toma la energía de la pila de 3v de litio que has puesto nueva.
Es posible que se te haya fastidiado éste capacitador , a veces tiene corrosión. Mira bien a ver si le ha ocurrido ésto; las nuevas Vantage llevan como un pegamento o silicona que recubre todo el transmisor, precisamente para evitar que ésto ocurra y el óxido fastidie el capacitador. Porque si no te carga el capacitador las pilas se las merendará cada 3 por 4 .
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
Berecochee
Fractocumulus

Desconnectat
Missatges: 73
|
Una foto del "supercapacitador" con corrosión, échale un vistazo a ver cómo está el tuyo.
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
Montis Molonis
Cirrus
Desconnectat
Missatges: 3

|
No ho recordo bé, però prova una d'aquestes dues opcions:
- prem la tecla "Done" durant uns segons, o bé - prem la tecla "Done" més la tecla "-" i comprova la recepció de l'ISS
Després, el missatge de bateria baixa desapareix.
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
BaixFluvià
Cumulonimbus Calvus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 2226

El riu Fluvià al seu pas per Sant Miquel
|
Bones!
ara acabo d'arribar a casa i ja ha desaparegut el missatge de bateria baixa. Suposo que deu tardar a detectar-ho...potser fins que no utilitza la pila en comptes de la bateria.
El cas és que ara ja em marca tot bé. 
Moltes gràcies a tots per l'ajuda i els consells 
Salut!
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|