Pàgines: [1]
|
 |
|
Autor
|
Tema: El Pallars desconegut (Llegit 396 vegades)
|
syntonic
Visitant
|
Aquesta tarda-nit he fet una mini-sortida a un lloc poc conegut i espectacular, el Dolmen de la Casa Encantada, a 1400 metres d'alçada, prop del poble de Cadolla i sobre la Vall del riu Bosia.
El fòrum no mostra les fotos, de manera que haig de modificar el post i reemplaçar-lo per un simple enllaç:
http://www.casacota.cat/teranyina?num=1195931581
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
PPCC
The Weather Walker Boy
Cumulonimbus Calvus

Connectat
Gènere: 
Missatges: 2189

Tempestes d'estiu... jo us invoco!
|
Estan força b les fotos, uns paratges força pirinencs... Que valent fe una excursió casi de nit... kin fred deu fotre alla dalt!!
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
syntonic
Visitant
|
Les excursions de nit en temps de lluna plena són extraordinàries. Particularment per alta muntanya on l'absència d'arbres i el granit blanc proporciona una visibilitat extraordinària i molt especial, amb temperatures molt agradables i fresques fins i tot al cor de l'estiu - avui si que feia fred, baixant començava a gelar i amb el terra mullat i la roca calcària era fàcil relliscar.
Els qui particularment circulen de nit per la muntanya són els skyrunners que fan trajectes com els Carros de Foc en 24 hores - http://www.carrosdefoc.com/itinerario-cat.htm Sovint sols en llocs bastant solitaris entre 2000 i 3000 metres, movent-se a les fosques per camps de blocs, és una experiència una mica més forta que fer una excursioneta de nit, on per altra banda els boscos projecten unes ombres i generen uns sorolls que fan córrer la fantasia i poden de vegades fer pujar sobtadament l'adrenalina com quan una bèstia grossa ens passa a prop sense que la puguem veure gaire... la vivència de l'arribada a un cim en aquestes condicions és d'allò més especial!
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|
|
meteocoll
CATmeteo Admin
Tren convectiu

Connectat
Gènere: 
Missatges: 34200

|
Un agradable plaer per la vista són aquestes fotografies 
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|
|
MeteoLH
Cumulonimbus Incus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 6264

Ja arriben les tempestes !!!
|
Sens dubte el Pallars un dels racons més macos del nostre país !
|
|
|
|
|
En línia
|
L' Hospitalet de Llobregat - La Torrassa (Barcelonès) CATALUNYA, 56 msnm Web ! / Blog ! 
|
|
|
syntonic
Visitant
|
Hi ha alguna foto que està molt bé, però no m'agraden gens les que estan cremades.  Ademés depenen del format en que les hagis disparat són irrecuperables, és una llàstima. Ui, és amb una càmera guerrillera que regalava fa anys una assegurança que no arriba ni al megapixel - tot senzill i automàtic, no es pot regular ni la distància - no tinc altra cosa! I encara sort que funciona...
De totes maneres amb aquest paisatges no hi ha foto que valgui (amb perdó de tots els fotògrafs). Res com anar-hi, veure-ho, sentir-ho, olorar-ho, viure-ho... el dolmen no marxarà!
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
Gerard Taulé
Cumulonimbus Incus

Desconnectat
Missatges: 6028
El meteofanàtic de la illa de calor gironina
|
El paisatge amb lluna plena ésmolt especial, a mi els transectes que m´agraden més per les Deveses de Salt és amb lluna plena. En Moisés em diu que sembla que em sortirà un llop quan vaig aquests dies a fer transectes.
|
|
|
|
|
En línia
|
Salt (Gironès), 84 m 15,4º, 750 mm, 41º i -7,8º Blog "El clima i la meteorologia" gerardtaule.blogspot.com www.acom.esLa meteorologia és la sal de la vida del meteofanàtic
|
|
|
Pàgines: [1]
|
|
|
|
|