Pàgines: [1] 2
|
 |
|
Autor
|
Tema: Calcula la teva emprenta ecològica (Llegit 672 vegades)
|
|
|
Albert IB
Cumulonimbus Calvus

Desconnectat
Missatges: 2611

|
Puntuació:393 dos planetas
He respost com si encara estigues al pis d´estudiants de girona. I sense tenir en compte les massacres de bolets que fem durant la tardor : )
M´ha sorpés ,pensava que la petjada ecològica de catalunya era de 6,x i que nosaltres estariem per sobre la mitjana.
Val a dir que no uso el cotxe.
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Albert IB
Cumulonimbus Calvus

Desconnectat
Missatges: 2611

|
Jo no sóc ecointegrista : )
Ara bé....
"Cal esforçar-se per conèixer el nostre entorn natural, només així podrem començar a estimar-lo. Un cop l´estimem, llavors farem el possible per protegir-lo. No es pot protegir una cosa si primer no s´estima, i cal haver-la conegut , domèsticat i creat llaços amb ella"
Que hi ha de dolent en intentar protegir el que estimes? Pel que vam estar parlant, tu també estimes, per tant... estem al mateix equip.
Capitol a part els que els dos vam coincidir en senyalar com a "ecointegristes"..... el procés de protecció ha de ser gradual i adaptant-se a la realitat del lloc. No te sentit ser un integrista que moriria per salvar una població de salamandres. Perquè mentres cobra el sou per estudiarles està desaprofintant la ocasió de muntar una plataforma contra els complexos d´esqui o les noves urbanitzacions disperses o el no tractament d´aigues de pluja contaminades que la depuradora no pot absorvir i van al riu.... etc.....
Després de l´1 ve el 2.... no el 50000. I si passes del 1 al 500000 et poses la societat en contra. Això els ecointegristes ho haurien de saber, i segur que ho saben.... però potser alguns sous depen de que no ho vulguin admetre. O simplement... que el punt 500000 és tant romàntic i interessant que ens saltem el 2. I el 2 és imprescindible per intentar aspirar al 3.. al 4... i acabar a l 500000.
Tema per una altra boletaire i 5 xibeques més,no? . : )
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
Surfin
Hippie de serie
Meteoclimatic projecte
Cumulonimbus Incus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 6755

grrrrrrrrrrrrrrrrrr
|
Jo no sóc ecointegrista : )
Ara bé....
"Cal esforçar-se per conèixer el nostre entorn natural, només així podrem començar a estimar-lo. Un cop l´estimem, llavors farem el possible per protegir-lo. No es pot protegir una cosa si primer no s´estima, i cal haver-la conegut , domèsticat i creat llaços amb ella"
Que hi ha de dolent en intentar protegir el que estimes? Pel que vam estar parlant, tu també estimes, per tant... estem al mateix equip.
Capitol a part els que els dos vam coincidir en senyalar com a "ecointegristes"..... el procés de protecció ha de ser gradual i adaptant-se a la realitat del lloc. No te sentit ser un integrista que moriria per salvar una població de salamandres. Perquè mentres cobra el sou per estudiarles està desaprofintant la ocasió de muntar una plataforma contra els complexos d´esqui o les noves urbanitzacions disperses o el no tractament d´aigues de pluja contaminades que la depuradora no pot absorvir i van al riu.... etc.....
Després de l´1 ve el 2.... no el 50000. I si passes del 1 al 500000 et poses la societat en contra. Això els ecointegristes ho haurien de saber, i segur que ho saben.... però potser alguns sous depen de que no ho vulguin admetre. O simplement... que el punt 500000 és tant romàntic i interessant que ens saltem el 2. I el 2 és imprescindible per intentar aspirar al 3.. al 4... i acabar a l 500000.
Tema per una altra boletaire i 5 xibeques més,no? . : )
Jo em sento orgullos de on visc, com tu .... tenim algo en comú ... sembla que l´entorn ens marca , no crec que tinguem gaires aspiracions de marxar de la nostra comarca, ens la coneixem , creiem en ella i l´estimem .... jo crec que no hi ha res mes a dir .... potser ens discutim , ens fotem 4 xibeques i ens quedem a gust ....
I si, ets fots a plorar quan veus cada dia quan t´aixeques al matí, a 50 metres de casa teva boscos cremats per la sequera i mes amunt es foten a fotre neu artificial per contentar a un sector de la població faltada de natura ....
en fin, que l´hi donariem voltes i voltes , però ja t´ho vaig dir un cop, es pot saver molt de Michelangelo , però si no has visitat la Capilla Sixtina, les olors, els colors ... etc... no saps res ....
|
|
|
|
|
En línia
|
Sant Joan de les Abadesses , Ripollés, al pre-pirineu de Girona , 750 msnm.... Since 1909
|
|
|
McConnell
Cumulonimbus Calvus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 3849

Michael Connelly
|
Jo 437 i tres planetes 
Cullons, mho hauré fer mirar
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
vacarissana
Cumulus Congestus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 1782

Montalt 600, un cim verge de bolos..funning AC/DC
|
Jo crec que aquest test és molt general, poc acurat i mal plantejat. I el més important, indueix poc a reflexionar sobre el nostre dia a dia. Les respostes són massa tancades i amb poques opcions.
A mí em surt 360 i 2 planetes, res a dir. Però és que no tinc rentaplats, uso bici i alguns dies transport públic, però no em dóna opció.
Si voleu fer un test molt més exacte i científic:
http://www.canviem-ho.cat/
i clicar Calculadora de CO2
(a mí em mata l'ús del cotxe d'uns 400 a 500 kms a la setmana)
o test ràpid, més aproximatiu: http://www.canviem-ho.cat/index.php?seccio=test
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
llevantada