Cal Meteocoll
Benvingut(da), Visitant/. Sisplau ingressar o registrar-se.
17 Maig de 2008, 05:12:52
Inici Ingressar Registrar-se

La fotografia de la setmana
Fageda d en Jordà (Garrotxi)
Foto de la setmana
Notícies: El fòrum ja és a un nou servidor. Si trobeu algun tipus de problema, feu-ho saber i ho arreglarem.

+  Forum CATmeteo
|-+  Temes diversos
| |-+  L'entorn natural
| | |-+  limit 80-90 kms/h A.M.B...tá bé....o NO !!
« anterior següent »
Pàgines: 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 Anar Baix Imprimir
Autor Tema: limit 80-90 kms/h A.M.B...tá bé....o NO !!  (Llegit 2313 vegades)
Pèlag
Cumulus Mediocris
Desconnectat Desconnectat

Gènere: Masculí
Missatges: 713

Re: limit 80-90 kms/h A.M.B...tá bé....o NO !!
« Resposta #50 en: 6 Desembre de 2007, 20:36:46 »

Jo el que no acabo d'entendre és pq hi ha zones que estaven limitades a 90 que han passat a 80. Vull dir si de 120 a 80 ja hi ha gent que en discuteix l'efectivitat, no entenc el pas de 90 a 80, quan encara es deu notar menys.

Parlo de la B-20 (pota nord) i C-31 a l'alçada de Badalona.

A banda de la manera com han substituït la limitació, amb un adhesiu cutre. Em record allò que es feia abans. Quan hi havia una senyal de 100, algun xavalet hi afegia un zero i passava a limitar a 1000.  Grin

Salut!
En línia

Sant Sadurní d'Anoia (Alt Penedès)

McConnell
Cumulonimbus Calvus
**

Missatges: 3123

Michael Connelly

« Resposta #51 en: 7 Desembre de 2007, 03:08:19 »

Jo el que no acabo d'entendre és pq hi ha zones que estaven limitades a 90 que han passat a 80. Vull dir si de 120 a 80 ja hi ha gent que en discuteix l'efectivitat, no entenc el pas de 90 a 80, quan encara es deu notar menys.

Parlo de la B-20 (pota nord) i C-31 a l'alçada de Badalona.

A banda de la manera com han substituït la limitació, amb un adhesiu cutre. Em record allò que es feia abans. Quan hi havia una senyal de 100, algun xavalet hi afegia un zero i passava a limitar a 1000.  Grin

Salut!

Ves a saber si no ha canviat i un xavalet també ho ha canviat per fer la puta gràcia  Evil
En línia

La Salut - Badalona - Barcelonés - Catalunya
http://tempsbadalona.com/

Meteo-Vila
Cumulus Mediocris

Missatges: 775

« Resposta #52 en: 21 Desembre de 2007, 13:36:49 »

Responent unicament al tema del titol, no hi estic d'acord.

Segurament deu ser veritat el de contaminar menys, jo mateix tinc estudis casolans, que hem diuen que el meu vehicle entre 80-90 km/h en sisena es com menys consumeix. Com a bon català soc molt garrepa amb la gasolina i vaig sempre estalviant al centim, mai paso de 100 o 120 per anar a la feina o on hagi d'anar, tot i tenir un cotxe per fer el burro el que vulguis i mes, dels que anomenen de gran cilindrada i et miren malament.

El problema no esta en anar a 80, els que som del Vallès, mes voldriem anar a 80 a Barcelona cada matí, contamina molt més com ja s'ha dit per aquí el fet de les "retencions acordeòniques".

I el tema dels transports que també comenteu, estic d'acord amb en meteocoll amb el tema del IV cinturó, tot i que soc de Viladecavalls, el municipi més afectat en tot el tram Abrera - Terrassa, soc conscient de tot el que fotran enlaire del meu municipi, però si jo avui, vull anar a agafar l' AP-7 a Martorell per anar a Tarragona, o vaig per la carretera les putes, o per la carretera vella d'Olesa de Montserrat, resultat 25 minuts de corves, bojos fent rallyes, etc...
En línia

Viladecavalls (Vallès Occidental) 290 msnm
Atra
Cumulus Humilis

Gènere: Femení
Missatges: 376

« Resposta #53 en: 8 Gener de 2008, 16:20:53 »

Bueno, pues ya tenemos los primeros datos que indican las bondades de la medida.

Según el Servei Català de Transit, la medida no sólo ha servido para disminuir la contaminación y la siniestralidad, si no que ahora gracias a la limitación de velocidad hay menos atascos y la circulación es mucho más fluida 

Y todo esto desde el 1 de Diciembre, es decir, en un mes ya hay datos  Grin seguramente la siniestralidad habrá bajado porque la gente va más despacio y no porque ha llovido poco y ya sabemos que son los días de lluvia los que provocan menos accidentes  Grin Grin

Y por supuesto, que me imagino que el hecho de que hayan habido menos atascos (ahora es cuando los que padecen los atascos les entra la risa tonta y una mala hostia de cojones) no debe ser porque ha habido vacaciones en este mes de diciembre, no ?
En línia
boira
Cumulonimbus Calvus
**

Missatges: 2162

Jo gasto ben poca aigua !

« Resposta #54 en: 8 Gener de 2008, 16:41:17 »

Como alguien dijo:  La estadística, "metiendo los datos adecuados", puede demostrar cualquier cosa.
En línia

[1] Cabrerès, Osona. (975 msnm)
[2] Sabadell, Vallès Occidental. (210 msnm)
meteocoll
CATmeteo Admin
Tren convectiu
**

Missatges: 33473

« Resposta #55 en: 8 Gener de 2008, 16:54:30 »

Lo peor de todo es que todo el mundo se ha conformado.

Fijaros como las sanguijuelas que nos mandan han minado la zona de radares para chuparnos la sangre a base de multas, y más multas por ir a 90 o a 100 en autopistas de 4 carriles donde la faena es nuestra para aguantar el coche a 80 km/h cuando el terreno es llano o en bajada Roll Eyes

Y todo el mundo se ha conformado.

Quién calla, otorga! Lo que quiere decir, que dentro de 12 meses todos a 80 en media provincia de Barcelona con tropecientos mil radares más.

Si esto es progresismo, me cago en él.
En línia

Collbató, al peu de Montserrat; dades de l'observatori situat al Casc Antic

meteocoll's fotolog
galeria panoramio

tito micro
Señor Don Predictor
Meteoclimatic projecte
Cumulonimbus Incus

Missatges: 6804

El verano será muy caluroso....

« Resposta #56 en: 8 Gener de 2008, 17:03:03 »

Bueno, pues ya tenemos los primeros datos que indican las bondades de la medida.

Según el Servei Català de Transit, la medida no sólo ha servido para disminuir la contaminación y la siniestralidad, si no que ahora gracias a la limitación de velocidad hay menos atascos y la circulación es mucho más fluida 

Y todo esto desde el 1 de Diciembre, es decir, en un mes ya hay datos  Grin seguramente la siniestralidad habrá bajado porque la gente va más despacio y no porque ha llovido poco y ya sabemos que son los días de lluvia los que provocan menos accidentes  Grin Grin

Y por supuesto, que me imagino que el hecho de que hayan habido menos atascos (ahora es cuando los que padecen los atascos les entra la risa tonta y una mala hostia de cojones) no debe ser porque ha habido vacaciones en este mes de diciembre, no ?

Lips Sealed Lips Sealed Lips Sealed Lips Sealed Lips Sealed Lips Sealed Lips Sealed Lips Sealed Lips Sealed Lips Sealed Lips Sealed

Mira que llegan a ser ineptos algunos "estudiosos"...collons.... Wink
En línia

Entre Verdum, Barcelona y Rubí (La Serreta), Vallès Occidental. Me gustan los chubascos uralita y los frentes patinadores...
altasegarra
Cumulonimbus Calvus
**

Missatges: 3617

« Resposta #57 en: 8 Gener de 2008, 17:50:24 »

Lo peor de todo es que todo el mundo se ha conformado.

Fijaros como las sanguijuelas que nos mandan han minado la zona de radares para chuparnos la sangre a base de multas, y más multas por ir a 90 o a 100 en autopistas de 4 carriles donde la faena es nuestra para aguantar el coche a 80 km/h cuando el terreno es llano o en bajada Roll Eyes

Y todo el mundo se ha conformado.

Quién calla, otorga! Lo que quiere decir, que dentro de 12 meses todos a 80 en media provincia de Barcelona con tropecientos mil radares más.

Si esto es progresismo, me cago en él.

Hi ha una frase que diu... "tenim els governants que ens mereixem"  la qual cosa em fa pensar...tant malament ens hem portat en una vida anterior per meréixer aquest calvari?

En línia

Calaf (Alta Segarra), 700 m d'alt, terra de boires

Venc pluviòmetre Hellmann de 120 mm (2 unitats) per falta d'ús, preu a negociar, en bon estat
Bigstorm
El terror dels bolets
Meteoclimatic projecte
Cumulonimbus Capillatus

Missatges: 8320

« Resposta #58 en: 8 Gener de 2008, 18:42:26 »

Como alguien dijo:  La estadística, "metiendo los datos adecuados", puede demostrar cualquier cosa.
avui he sentit per la ràdio un que deia, que hi havien mentides petites, mentides grans i estadístiques.... Lips Sealed

per cert, avui, primer dia de col·legi després de 15 sense, ja hi havien uns marrons de cuidadu..... a més desde principis de decembre que ja torna a "funcionar" rodalies....i aixó és fa notar....
En línia
vacarissana
Cumulus Congestus
*

Missatges: 1387

Montalt 600, un cim verge de bolos..funning AC/DC

« Resposta #59 en: 12 Gener de 2008, 13:45:23 »

la veritat, amb això dels 80 km/h que s'havia de colapsar tot de tant poc a poc que anem...bé, jo no veig més cues...veig la gent més tranquila per l'autopista

.... i algun sonat que passa a 120 i ja li arribarà el paperet, multa que per ètica l'haurien de destinar a millorrar el medi ambient, les carreteres o el benestar de les persones, no a les arques generals per a ves a saber què......
En línia

Pàgines: 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 Anar Dalt Imprimir 
« anterior següent »
Anar a:  

Ingressar amb nom d'usuari, contrasenya i durada de la sessió