Autor
|
Tema: limit 80-90 kms/h A.M.B...tá bé....o NO !! (Llegit 2736 vegades)
|
vacarissana
Cumulus Congestus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 1579

Montalt 600, un cim verge de bolos..funning AC/DC
|
per reduir despesa de combustible, estalviar dinerons, contaminar menys...està bé, ja era hora...total, tardarem de 3 a 5 minuts més (si ho cumplim) per reduir un 20-30 % d'emisions...està bé.
Total, jo arribaré igual a tot arreu...fa 4 anys que vaig decidir no passar de 90-100 km/h..i sí, molta gent em passa, i què?...ara hauran d'anar al meu costat 
però, ara faran el IV cinturó, la ronda de cornissa de Collserola,....vinga a promocionar el trnasport privat i carregar territori...au, apa
però, quan faran normatives per reduir la potència dels motors (des de fàbrica), la velocitat màxima, motors més ecològics que no gastin més de 4-5 li/100 kms ...la tecnologia hi és ...etc....a clar, facturarien menys, no convé...multes de radars, mira , sí els convé...total
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
MeteoLH
Cumulonimbus Incus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 6055

El corredor dels tornados !!!
|
per reduir despesa de combustible, estalviar dinerons, contaminar menys...està bé, ja era hora...total, tardarem de 3 a 5 minuts més (si ho cumplim) per reduir un 20-30 % d'emisions...està bé. Total, jo arribaré igual a tot arreu...fa 4 anys que vaig decidir no passar de 90-100 km/h..i sí, molta gent em passa, i què?...ara hauran d'anar al meu costat  però, ara faran el IV cinturó, la ronda de cornissa de Collserola,....vinga a promocionar el trnasport privat i carregar territori...au, apa però, quan faran normatives per reduir la potència dels motors (des de fàbrica), la velocitat màxima, motors més ecològics que no gastin més de 4-5 li/100 kms ...la tecnologia hi és ...etc....a clar, facturarien menys, no convé...multes de radars, mira , sí els convé...total  Per desgràcia en els països industrialitzats és més important que la economia i que les empreses guanyin diners que no preservar i cuidar el medi ambient perquè això els hi fa perdre diners, a mi em sembla perfecte que es redueixi a 80 km/h. la velocitat a la primera corona de Barcelona així contaminarem menys ja que estalviarem combustible, i si algú es queixa que tarda més doncs que surti 10 minuts abans de casa, i a veure si invertim més en ferrocarrils i transport públic i menys IV cinturó i túnels !
|
|
|
|
|
En línia
|
L' Hospitalet de Llobregat - La Torrassa (Barcelonès) CATALUNYA, 56 msnm Entra-hi ! Observatoris Meteorològics de la nostra ciutat 
|
|
|
|
|
MeteoBDN
Cumulonimbus Calvus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 3008

Matinades mogudes d'estiu...
|
Està molt bé aquest límit de velocitat! Ara... n'estic segur que moltíssima gent se'l passarà pel... 
A veure si comencem a tenir l'aire una mica més net, que ja ens convé...
I enlloc de fer tantes autopistes, tantes carreteres i tantes millores per la conducció, el que s'hauria de fer és invertir aquests diners en millores del transport públic, que no és gens bo i no arriba arreu. Ja comença a ser hora que es miri més pel medi ambient...
|
|
|
|
|
En línia
|
Badalona - Centre 21msnm, Barcelona, Catalunya. 18,1º i 412,1mmAny 2005: 501,0 mm. Any 2006: 322,7 mm. Any 2007: 339,0 mm. Any 2008: 264,0 mm. 
|
|
|
PPCC
The Weather Walker Boy
Cumulonimbus Calvus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 2061

Tempestes d'estiu... jo us invoco!
|
Esta bé aquesta mesura, mol bé, això si: NO A LA CARRETERA DE CORNISA DE COLLSEROLA i també NO A LA TALA DE LES ALZINES DEL TIBIDABO PER LA CONSTRUCCIO DE LA MUNTANYA RUSSA!!!
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
Bigstorm
El terror dels bolets
Meteoclimatic projecte
Cumulonimbus Capillatus

Connectat
Gènere: 
Missatges: 8400

|
ja m'agradaria a mi anar a 80-90km/h en les carreteres que ho pensen posar.......és la mesura més estúpida que poden fer pel medi ambient....
Que algú m'expliqui què contamina més si de 7 a 10 del matí la C-58 direcció Barcelona o Terrassa, ten se val ja que estan aturats els cotxes en les dues direccions des de el nus de la trinitat fins a Sabadell en dies normals, o el tràfic a 120km/h que pugui haver quan no és hores punta, com aquell que diu només de nit......
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
GarílPhone
L'empordaniccio es un mafiós ¡¡¡¡¡¡¡
Meteoclimatic projecte
Cumulonimbus Capillatus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 12659

Hi ha mòbils e iphone's.....
|
Pel que es veu són d'un intelecte fora de serie solventant els problemes de les grans empreses els grans caps pensants del govern actual 
Pobre planeta.
Me la foto a comprar accions de repsol i mercedes, si sóc del gremi segurament em deixaran comprar a millor preu una mica del seu oxígen per a respirar quan el comercialitzin. 
De totes maneres el que més gasta d'un vehicle és el para/arrenca... para/arrenca...... si solventessin aquesta problemàtica i la velocitat promig sense parades superés el doble de l'actual, no tindríem ni la meitat de pols tombant per l'atmosfera.
Per molt que deixin a 80-100km/h, si cada día foten no sé quantes hores de retenció mil-lers de vehicle, ja m'explicaràs que collons hi guanyen amb aquesta mesura.
En fi, sol-lucions de pa amb pa.... menjar de rucs.
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|
|
Dani-SantAndreu-B
Cumulus Mediocris

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 755

SANT ANDREU DE LA BARCA
|
Una mesura una mica estúpida..Per reduir la contaminació? per a lles zones de proteccíó especial de la atmosfera? vinga va....això es per treure calers i prou! sino per que el meu poble, dels mels contaminats de Catalunya no entra dins d´aquesta prohibició? clar hi ha una macro fundició que fot merda a l´aire 24 hores a menys de 500 metres del poble...i totes les autoritats a callar!!!
aqui os pongo la foto del monstruo por la noche y dutrante el dia en un momento que no vomita mucho humo...
|

celsa.JPG (35.72 KB, 807x358 - vist 173 vegades.)
|
|
|
En línia
|
|
|
|
vacarissana
Cumulus Congestus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 1579

Montalt 600, un cim verge de bolos..funning AC/DC
|
bé...davant la controvèrsia...canvio el titol del topic:
DE: limit 80-90 kms/h A.M.B...tá bé
A: limit 80-90 kms/h A.M.B...tá bé...o NO !!!
===
per cert, no us perdeu avui migdia la info del TN d'uns camps de blat de la zona AMB-Cerdanyola del Vallès..... .....a la obaga nord de Collserola....projecte de 120 ha per a un parc cientific....
clar, qué dóna més: una hectàrea de blat a l'any o una hectàrea d'obres, IBIs, impostos, empreses, llocs de treball,..... ?? però clar, el cost ecològic és el que és!!!!!
i pel que es veu.....10 kms d'autopista a 80 km/h pot ser també molt rendible només en multes 
(això sí, la campanya diu també: a 80 kms/h,menys contaminació i menys accidents )
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|