Cal Meteocoll
Benvingut(da), Visitant/. Sisplau ingressar o registrar-se.
24 Juliol de 2008, 15:30:18
Inici Ingressar Registrar-se

La fotografia de la setmana
Calma després de la tempesta (PPCC)
Foto de la setmana
Notícies: La instrumentació és bàsica en meteorologia. Vols compartir els teus coneixements?

+  Forum CATmeteo
|-+  Temes diversos
| |-+  L'entorn natural
| | |-+  limit 80-90 kms/h A.M.B...tá bé....o NO !!
« anterior següent »
Pàgines: [1] 2 3 4 5 6 7 ... 9 Anar Baix Imprimir
Autor Tema: limit 80-90 kms/h A.M.B...tá bé....o NO !!  (Llegit 2795 vegades)
vacarissana
Cumulus Congestus
*
Desconnectat Desconnectat

Gènere: Masculí
Missatges: 1585

Montalt 600, un cim verge de bolos..funning AC/DC

limit 80-90 kms/h A.M.B...tá bé....o NO !!
« en: 1 Desembre de 2007, 13:28:23 »

per reduir despesa de combustible, estalviar dinerons, contaminar menys...està bé, ja era hora...total, tardarem de 3 a 5 minuts més (si ho cumplim) per reduir un 20-30 % d'emisions...està bé.

Total, jo arribaré igual a tot arreu...fa 4 anys que vaig decidir no passar de 90-100 km/h..i sí, molta gent em passa, i què?...ara hauran d'anar al meu costat  Grin  Evil

però, ara faran el IV cinturó, la ronda de cornissa de Collserola,....vinga a promocionar el trnasport privat i carregar territori...au, apa 

però, quan faran normatives per reduir la potència dels motors (des de fàbrica), la velocitat màxima, motors més ecològics que no gastin més de 4-5 li/100 kms ...la tecnologia hi és ...etc....a clar, facturarien menys, no convé...multes de radars, mira , sí els convé...total   
En línia

MeteoLH
Cumulonimbus Incus

Missatges: 6264

Ja arriben les tempestes !!!

Re: limit 80-90 kms/h A.M.B...tá bé
« Resposta #1 en: 1 Desembre de 2007, 13:37:53 »

per reduir despesa de combustible, estalviar dinerons, contaminar menys...està bé, ja era hora...total, tardarem de 3 a 5 minuts més (si ho cumplim) per reduir un 20-30 % d'emisions...està bé.

Total, jo arribaré igual a tot arreu...fa 4 anys que vaig decidir no passar de 90-100 km/h..i sí, molta gent em passa, i què?...ara hauran d'anar al meu costat  Grin  Evil

però, ara faran el IV cinturó, la ronda de cornissa de Collserola,....vinga a promocionar el trnasport privat i carregar territori...au, apa 

però, quan faran normatives per reduir la potència dels motors (des de fàbrica), la velocitat màxima, motors més ecològics que no gastin més de 4-5 li/100 kms ...la tecnologia hi és ...etc....a clar, facturarien menys, no convé...multes de radars, mira , sí els convé...total   

Per desgràcia en els països industrialitzats és més important que la economia i que les empreses guanyin diners que no preservar i cuidar el medi ambient  perquè això els hi fa perdre diners, a mi em sembla perfecte que es redueixi a 80 km/h. la velocitat a la primera corona de Barcelona així contaminarem menys ja que estalviarem combustible, i si algú es queixa que tarda més doncs que surti 10 minuts abans de casa, i a veure si invertim més en ferrocarrils i transport públic i menys IV cinturó i túnels ! Wink
En línia

L' Hospitalet de Llobregat  -  La Torrassa        (Barcelonès)         CATALUNYA,            56 msnm      Web !        Blog !

altasegarra
Cumulonimbus Calvus
**

Missatges: 3677

« Resposta #2 en: 1 Desembre de 2007, 14:41:28 »

Jo treballo al Departament de Medi Ambient...i prefereixo no comentar el tema, no sigui que algun cap meu llegeixi el tema i em foti al carrer, no seria el primer cas. Però amb mesures com  aquestes segueixen cobrint-se de glòria....

Pobre país aquest nostre.... el que s'inventen per fer-nos pagar i robar-nos més i més....

I ja callo, que en diria de molt més grosses  Lips Sealed
En línia

Calaf (Alta Segarra), 700 m d'alt, terra de boires

Venc pluviòmetre Hellmann de 120 mm (2 unitats) per falta d'ús, preu a negociar, en bon estat
MeteoBDN
Cumulonimbus Calvus
**
Connectat Connectat

Missatges: 3037

Matinades mogudes d'estiu...

« Resposta #3 en: 1 Desembre de 2007, 15:27:11 »

Està molt bé aquest límit de velocitat! Ara... n'estic segur que moltíssima gent se'l passarà pel...  Roll Eyes

A veure si comencem a tenir l'aire una mica més net, que ja ens convé...

I enlloc de fer tantes autopistes, tantes carreteres i tantes millores per la conducció, el que s'hauria de fer és invertir aquests diners en millores del transport públic, que no és gens bo i no arriba arreu. Ja comença a ser hora que es miri més pel medi ambient... 
En línia

Badalona - Centre 21msnm, Barcelona, Catalunya. 18,1º i 412,1mm

Any 2005: 501,0 mm.
Any 2006: 322,7 mm.
Any 2007: 339,0 mm.
Any 2008: 309,3 mm.

PPCC
The Weather Walker Boy
Cumulonimbus Calvus
**

Missatges: 2188

Tempestes d'estiu... jo us invoco!

« Resposta #4 en: 1 Desembre de 2007, 22:04:21 »

Esta bé aquesta mesura, mol bé, això si: NO A LA CARRETERA DE CORNISA DE COLLSEROLA i també NO A LA TALA DE LES ALZINES DEL TIBIDABO PER LA CONSTRUCCIO DE LA MUNTANYA RUSSA!!! 
En línia

Cazatormentas Pol, entre Barcelona i Vilafranca del Penedès... BCN- Les Corts
http://blogdelgeograf.blogspot.com/
L'estiu és aquí  Grin
Bigstorm
El terror dels bolets
Meteoclimatic projecte
Cumulonimbus Capillatus

Missatges: 8404

« Resposta #5 en: 2 Desembre de 2007, 01:29:53 »

ja m'agradaria a mi anar a 80-90km/h en les carreteres que ho pensen posar.......és la mesura més estúpida que poden fer pel medi ambient....

Que algú m'expliqui què contamina més si de 7 a 10 del matí la C-58 direcció Barcelona o Terrassa, ten se val ja que estan aturats els cotxes en les dues direccions des de el nus de la trinitat fins a Sabadell en dies normals, o el tràfic a 120km/h que pugui haver quan no és hores punta, com aquell que diu només de nit......
En línia
GarílPhone
L'empordaniccio es un mafiós ¡¡¡¡¡¡¡
Meteoclimatic projecte
Cumulonimbus Capillatus

Missatges: 12690

Hi ha mòbils e iphone's.....

« Resposta #6 en: 2 Desembre de 2007, 02:09:46 »

Pel que es veu són d'un intelecte fora de serie solventant els problemes de les grans empreses els grans caps pensants del govern actual Grin

Pobre planeta.

Me la foto a comprar accions de repsol i mercedes, si sóc del gremi segurament em deixaran comprar a millor preu una mica del seu oxígen per a respirar quan el comercialitzin.  Evil

De totes maneres el que més gasta d'un vehicle és el para/arrenca... para/arrenca...... si solventessin aquesta problemàtica i la velocitat promig sense parades superés el doble de l'actual, no tindríem ni la meitat de pols tombant per l'atmosfera.

Per molt que deixin a 80-100km/h, si cada día foten no sé quantes hores de retenció mil-lers de vehicle, ja m'explicaràs que collons hi guanyen amb aquesta mesura.

En fi, sol-lucions de pa amb pa.... menjar de rucs.
En línia

Cambrils (Tarragona)
Rainwise MKIII Professional + Datalogger + Oracle
www.meteocambrils.com
www.meteoclimatic.com

tito micro
Señor Don Predictor
Meteoclimatic projecte
Cumulonimbus Incus

Missatges: 7388

El verano será muy caluroso....

« Resposta #7 en: 2 Desembre de 2007, 10:56:23 »

Jo faig com n'altasegarra, millor no dic res per lo dir-la molt grossa...

I crec que així ja he opinat. Wink
En línia

Entre Verdum, Barcelona y Rubí (La Serreta), Vallès Occidental. Me gustan los chubascos uralita y los frentes patinadores...
Dani-SantAndreu-B
Cumulus Mediocris

Missatges: 755

SANT ANDREU DE LA BARCA

« Resposta #8 en: 2 Desembre de 2007, 12:28:46 »

Una mesura una mica estúpida..Per reduir la contaminació? per a lles zones de proteccíó especial de la atmosfera? vinga va....això es per treure calers i prou! sino per que el meu poble, dels mels contaminats de Catalunya  no entra dins d´aquesta prohibició? clar hi ha una macro fundició que fot merda a l´aire 24 hores a menys de 500 metres del poble...i totes les autoritats a callar!!!

aqui os pongo la foto del monstruo por la noche y dutrante el dia en un momento que no vomita mucho humo...

* celsa.JPG (35.72 KB, 807x358 - vist 174 vegades.)
En línia

vacarissana
Cumulus Congestus
*

Missatges: 1585

Montalt 600, un cim verge de bolos..funning AC/DC

Re: limit 80-90 kms/h A.M.B...tá bé....o NO !!
« Resposta #9 en: 2 Desembre de 2007, 12:49:56 »

bé...davant la controvèrsia...canvio el titol del topic:

DE:  limit 80-90 kms/h  A.M.B...tá bé

A:  limit 80-90 kms/h  A.M.B...tá bé...o NO !!!

===

per cert,
no us perdeu avui migdia la info del TN d'uns camps de blat de la zona AMB-Cerdanyola del Vallès.....
.....a la obaga nord de Collserola....projecte de 120 ha per a un parc cientific....

clar, qué dóna més: una hectàrea de blat a l'any o una hectàrea d'obres, IBIs, impostos, empreses, llocs de treball,.....Huh?? però clar, el cost ecològic és el que és!!!!!

i pel que es veu.....10 kms d'autopista a 80 km/h pot ser també molt rendible només en multes 

(això sí, la campanya diu també: a 80 kms/h,menys contaminació i menys accidents  Smiley  )
En línia

Pàgines: [1] 2 3 4 5 6 7 ... 9 Anar Dalt Imprimir 
« anterior següent »
Anar a:  

Ingressar amb nom d'usuari, contrasenya i durada de la sessió