Autor
|
Tema: limit 80-90 kms/h A.M.B...tá bé....o NO !! (Llegit 2311 vegades)
|
llevantada
El pescador de L'Escala
Meteoclimatic projecte
Línia de turbonada

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 17808

Un xic de Tramuntana
|
Dani em penso que estem parlant d'aquests terrenys antigament agrícoles que ara serviràn per a la instalació del sincotró de la UAB i de construcció de un fotimé d'habitatges que han igut aprovats per l'ajuntament de Cerdanyola el qual es d'ICV  mira't aquest repor de l'estat al febrer de 2007 , comparat amb l'esplendor dels camps de blat al maig del 2006 , ara ja no m'atreveixo ni anar perquè l'espectacle deu ser dantesc 
http://forum.catmeteo.com/index.php/topic,14997.0.html
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
vacarissana
Cumulus Congestus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 1387

Montalt 600, un cim verge de bolos..funning AC/DC
|
si, en efecte tema sincutró.....
ja recordo aquelles reflexions i bones fotos....bé, avui podràs veure la simulació 3-D que acaben de fer els grafistes de la casa....queda un barri molt maco i que generarà grans beneficis gràcies a la bona gestió.....beneficis, no ambientals, clar 
de corrdeor biològic, res...corredor sincrotònic i cinturó de ciment al voltant de Collserola
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
Jack Frost
CATmeteo Col.laborador
Cumulonimbus Calvus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 2867

Termi-meteo... :P
|
Si asseguressin que podem anar a 80 sempre... 
Per cert, això d'afegir a l'eslògan, per reduir la contaminació i els accidents, ho han fet, per esquivar la maleïda pregunta... si jo vaig amb un cotxe elèctric puc a anar a 120? 
Si deixessin anar a 120 i solucionessin el problema de l'aparcament, es reduiria notablement la contaminació per aquesta causa, i fins i tot respiraríem a la ciutat! 
Per cert, jo no sé vosaltres, però jo a 80, quasi no puc aguantar la quarta i haig de baixar a tercera, amb tot el que comporta de contaminació afegida.
|
|
|
|
|
En línia
|
Poble Nou Jack Frost: figura llegendària que s'origina a Escandinàvia, on, segons la mitologia noruega, Karl, déu dels vents, tenia un fill anomenat Jokul o Frosti -Jokul significa caramell i Frosti gebre. La fantasmagòrica figura, semblant a un Elfo, és un personatge imaginari que apareix en les històries tradicionals i se suposa que traça les figures que apareixen en el gebre; representa, per tant, el fred. (R.Hardy: El libro del Clima. Vol I) Una de les coses més maques que m'han dit en molt temps:"dons que.. estic molt contenta de que hi hagi gent com tu que sense casi coneixe'm em vulgui ajudar i ensenyar tantes coses, mai m'hauria pogut imaginar que una aficio com la meteo em fes coneixer a gent tant bona i agredable.. i que al final acaben siguent molt mes importants que no pas el fet de que caigui 1 metre de neu" 
|
|
|
|
|
Bigstorm
El terror dels bolets
Meteoclimatic projecte
Cumulonimbus Capillatus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 8320

|
el que volen es que deixem el cotxe i anem amb rodalies...
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|
|
meteocoll
CATmeteo Admin
Tren convectiu

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 33473

|
I per un altre costat ...
Catalunya necesita inmediatament, el quart cinturó, el eix transversal dels pebrots desdoblat (ja s'hagués d'haver fet des d'un principi), necesita treure de la carretera un tou de mercaderies i fer-les anar damunt línies de ferrocarril inexistents i necesita un transport públic més extens, menys radial i molt més eficient.
I potser lo més important de tot: Catalunya (en matèria d'infrastructures) s'hauria de fixar en l'Europa dels anys 70 i posar-se de repte ... aconseguir ser l'Europa dels anys 80.
I per cert; tot això és pot fer tenint cura del medi ambient.
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|
|
meteocoll
CATmeteo Admin
Tren convectiu

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 33473

|
Amic boira; els vols de pocs kms per fer transbord deixarien de sortir de Bcn, però arribarien d'altres llocs per fer el transbord a Bcn.
El govern només dessitja i és evident, el creixement desmesurat del Prat, i això contamina però res, carta blanca; a nosaltres no, a nosaltres garrotada a la butxaca si ens pillen a 90 km/h per una autopista de 3 o fins i tot 4 carrils d'amplada.
D'això se'n diu ROBAR.
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
boira
Cumulonimbus Calvus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 2162

Jo gasto ben poca aigua !
|
Amic boira; els vols de pocs kms per fer transbord deixarien de sortir de Bcn, però arribarien d'altres llocs per fer el transbord a Bcn. El govern només dessitja i és evident, el creixement desmesurat del Prat, i això contamina  Si, pot ser. Les xifres ben posades i aptes per comparacions, com en moltes altres coses, no les veurem mai enlloc.
Crec que l''interès principal ha d'anar a darrera del tot el que suposa manteniment (= lloguer d'hangars), càterings, trànsit de mercaderies associades, etc., etc., que no pas de la preocupació política de si jo haig d'anar a fer transbord a Madrid, Paris, Milan o Munich.
|
|
|
|
|
En línia
|
[1] Cabrerès, Osona. (975 msnm) [2] Sabadell, Vallès Occidental. (210 msnm)
|
|
|
|