Cal Meteocoll
Benvingut(da), Visitant/. Sisplau ingressar o registrar-se.
24 Juliol de 2008, 15:47:25
Inici Ingressar Registrar-se

La fotografia de la setmana
Calma després de la tempesta (PPCC)
Foto de la setmana
Notícies: La informació meteorològica al minut en el nostre fòrum de seguiments!

+  Forum CATmeteo
|-+  Temes diversos
| |-+  L'entorn natural
| | |-+  limit 80-90 kms/h A.M.B...tá bé....o NO !!
« anterior següent »
Pàgines: 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 Anar Baix Imprimir
Autor Tema: limit 80-90 kms/h A.M.B...tá bé....o NO !!  (Llegit 2806 vegades)
meteocoll
CATmeteo Admin
Tren convectiu
**
Desconnectat Desconnectat

Gènere: Masculí
Missatges: 34200

Re: limit 80-90 kms/h A.M.B...tá bé....o NO !!
« Resposta #30 en: 3 Desembre de 2007, 19:32:17 »

Fa uns anys anava sovint de Sabadell a Igualada i el que em sortia més a compte era fer la ruta Terrassa - Martorell.

Guapa la carretera, on si estàs de sort ... no estàs parat i pots anar a 20-30 km/h Roll Eyes

Gràcies a Déu, aquest tram aviat estarà resolt pel tram Abrera - Terrassa del 4art cinturó, que arribarà amb més de 30 anys de retard; 30 anys que han anat molt bé pels d'ACESA, ja que l'alternativa a la carretera de les putes (Martorell - Terrassa) és de pagament Roll Eyes

Quin fàstic.
En línia

Collbató, al peu de Montserrat; dades de l'observatori situat al Casc Antic

meteocoll's fotolog
galeria panoramio

meteocoll
CATmeteo Admin
Tren convectiu
**

« Resposta #31 en: 3 Desembre de 2007, 19:34:53 »

M'agradaria saber fins a quin punt hi han tingut a veure en les múltiples campanyes contra el 4art cinturó ... empreses, entitats o gent accionistes d'ACESA.

Roll Eyes
En línia

meteocoll's fotolog
galeria panoramio

vacarissana
Cumulus Congestus
*

Missatges: 1585

Montalt 600, un cim verge de bolos..funning AC/DC

« Resposta #32 en: 3 Desembre de 2007, 19:44:43 »

Terrassa quasi limita amb Martorell (uns 12 kms en linia recta), Ullastrell i Castellbisbal pel mig.

en efecte, fatal per les corves de les "noies", molt trànsit

amb Renfe tardes 1 hora i 40 minuts...baixant per Sabadell-Montcada-BCN-Molins...el tema TÉ DELICTE!!!!!
caldria una via orbital de tren.....el que dieu IV cinturó, però en tren.

Per cert, el problema del IV cinturó (jo que hi estic molt oposat) és l'agressió indirecte:
*agressió directe: serà un 10% del total, la via en sí, els camps i boscos trinxats
*agressió indirecte: el 90% restant:creixement desmesurat dels pobles i ciutats de la zona, més especulació, més poligons industrials, més re-qualificacions, més urbanitzacions...sino temps al temps
LLAVORS, AL CAP DE 5-8 anys estarà col.lapsat de nou, la zona haurà doblat la pressió, la població i la contaminació!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ahhh i penso que el IV cinturó fotrà un cacau al nus del Llobregat, un gran col.lapse només al inagurar-ho des de Terrassa fins a martorell i BCN...ja veuràs quan temps guanyarem  Roll Eyes
(Només anirá bé de nit i matinada)
En línia

meteocoll
CATmeteo Admin
Tren convectiu
**

« Resposta #33 en: 3 Desembre de 2007, 20:03:20 »

Terrassa quasi limita amb Martorell (uns 12 kms en linia recta), Ullastrell i Castellbisbal pel mig.

en efecte, fatal per les corves de les "noies", molt trànsit

amb Renfe tardes 1 hora i 40 minuts...baixant per Sabadell-Montcada-BCN-Molins...el tema TÉ DELICTE!!!!!
caldria una via orbital de tren.....el que dieu IV cinturó, però en tren.

Per cert, el problema del IV cinturó (jo que hi estic molt oposat) és l'agressió indirecte:
*agressió directe: serà un 10% del total, la via en sí, els camps i boscos trinxats
*agressió indirecte: el 90% restant:creixement desmesurat dels pobles i ciutats de la zona, més especulació, més poligons industrials, més re-qualificacions, més urbanitzacions...sino temps al temps
LLAVORS, AL CAP DE 5-8 anys estarà col.lapsat de nou, la zona haurà doblat la pressió, la població i la contaminació!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ahhh i penso que el IV cinturó fotrà un cacau al nus del Llobregat, un gran col.lapse només al inagurar-ho des de Terrassa fins a martorell i BCN...ja veuràs quan temps guanyarem Roll Eyes
(Només anirá bé de nit i matinada)

D'això se'n diu evolucinar Dani, que de l'aire i dels ensiams ... no se'n viu.

De fet, tot aquest tinglado que envoltarà el 4art cinturó ha de ser el focus de feina de l'AMB un cop s'acabi el focus d'ara (AVE, aeroport i port).

Wink
En línia

meteocoll's fotolog
galeria panoramio

Jack Frost
CATmeteo Col.laborador
Cumulonimbus Calvus
**

Missatges: 3212

Termi-meteo... :P

« Resposta #34 en: 3 Desembre de 2007, 20:35:07 »

Per qui criticava el cotxe elèctric i m'al·ludia, només dir, que sent el combustible primari el nuclear, jo tampoc ho veig una solució. Només volia fer referència a la pregunta torracollons en concret: "si vaig amb cotxe elèctric puc anar a 120?" Ai, l'energia nuclear...
Per cert, el meu cotxe a 80 en cinquena va mort, i en quarta, a la primera pujadeta de res, li trepitjo per mantenir la velocitat i els consums pugen...!!! I si l'alternativa es fotre tercera...  Roll Eyes

En fi, això que explica Vacarissana de la ITV és ben cert! Deus tenir un dièsel, eh? Els qui tenim un dièsel, la majoria sabem que quan el cotxe té uns quants quilòmetres (tampoc gaires), la solució per passar la prova de fums és "pote quitahumos" amb el dipòsit ple una setmana abans, anar a la ITV amb el motor ben calent (que hagin saltat els ventiladors) i uns minuts abans d'entrar a la ITV, fotre el motor a unes 5000 voltes amb unes quantes accelerades "per netejarRoll Eyes Roll Eyes Roll Eyes
És per filmar el que pot arribar a sortir pel tub d'escapament d'un dièsel fent això.

Vaig preguntar què val fer que un dièsel no tregui fums i em van dir que si s'havia d'ajustar/canviar la bomba d'injecció, i/o canviar els injectors, etc., em podia costar una pasta, i que en quatre dies tornaria a fer fums.  Roll Eyes

Hem muntat una societat contaminant i desmuntar això és molt molt difícil.
Tota mesura per reduir la contaminació la veig perfecte, si hi ha estudis que per anar a 80 baixa la contaminació, no ho discutiré; el problema principal que veig és que els mateixos polítics no es creuen el seu discurs, o el discurs que ens volen fer creure que és seu. Quants d'ells van en transport públic o en bicicleta? Una minoria, i cert que n'hi ha, però precisament aquest no se'ls escolta o no se'ls sent perquè no tenen els altaveus necessaris per fer-se sentir o, no sigui que potser no els volem escoltar i menys votar.
En línia

Poble Nou

Jack Frost: figura llegendària que s'origina a Escandinàvia, on, segons la mitologia noruega, Karl, déu dels vents, tenia un fill anomenat Jokul o Frosti -Jokul significa caramell i Frosti gebre. La fantasmagòrica figura, semblant a un Elfo, és un personatge imaginari que apareix en les històries tradicionals i se suposa que traça les figures que apareixen en el gebre; representa, per tant, el fred.  (R.Hardy: El libro del Clima. Vol I)

Una de les coses més maques que m'han dit en molt temps:"dons que.. estic molt contenta de que hi hagi gent com tu que sense casi coneixe'm em vulgui ajudar i ensenyar tantes coses, mai m'hauria pogut imaginar que una aficio com la meteo em fes coneixer a gent tant bona i agredable.. i que al final acaben siguent molt mes importants que no pas el fet de que caigui 1 metre de neu"

syntonic
Visitant

Email
« Resposta #35 en: 4 Desembre de 2007, 10:40:05 »

Per qui criticava el cotxe elèctric i m'al·ludia, només dir, que sent el combustible primari el nuclear, jo tampoc ho veig una solució. Només volia fer referència a la pregunta torracollons en concret: "si vaig amb cotxe elèctric puc anar a 120?" Ai, l'energia nuclear...

No anava per tu... anava per tots. El sistema NO POT SER el transport privat motoritzat en general, si busquem una solució per aquí, malament: tot necessita espai i energia. No es pot convertir: l'hem d'oblidar, i això és el que d'entrada, ningú es planteja.

L'opció és anar a peu i en bicicleta. Transport públic... sí, però no només. Fins a 80 km de bicicleta diaris no fan mal a ningú, i abaixaria enormement els costos de la sanitat pública perquè estariem més sans: menys infarts, sense colesterol - s'hauria de subvencionar el canvi (i fer camins on es pugui anar en bicicleta sense empassar-se tota la merda dels cotxes i poder ser atropellat impunement). Tenim el clima i la topografia òptimes per a fer-ho!

Que falta trans port públic? D'acord, però també ens serveix una mica d'excusa  Wink

I en quant als fums i l'ITV: fa uns 25 que per principi no passo mai dels 100 km/h, i no he tingut mai cap dels problemes que comenteu (amb diversos vehicles nous i vells, de benzina i de gasoli). Crec que teniu el motor mal ajustat: canvieu de mecànic si no són capaços de regular-los correctament per 2000-2500 RPM, i exigiu que ho facin (millor ser-hi i controlar que apliquin una mica de sentit comú).
En línia
Jack Frost
CATmeteo Col.laborador
Cumulonimbus Calvus
**

« Resposta #36 en: 4 Desembre de 2007, 10:46:06 »

No anava per tu... anava per tots. El sistema NO POT SER el transport privat motoritzat en general, si busquem una solució per aquí, malament: tot necessita espai i energia. No es pot convertir: l'hem d'oblidar, i això és el que d'entrada, ningú es planteja.

L'opció és anar a peu i en bicicleta. Transport públic... sí, però no només. Fins a 80 km de bicicleta diaris no fan mal a ningú, i abaixaria enormement els costos de la sanitat pública perquè estariem més sans: menys infarts, sense colesterol - s'hauria de subvencionar el canvi (i fer camins on es pugui anar en bicicleta sense empassar-se tota la merda dels cotxes i poder ser atropellat impunement). Tenim el clima i la topografia òptimes per a fer-ho!

Que falta trans port públic? D'acord, però també ens serveix una mica d'excusa  Wink

I en quant als fums i l'ITV: fa uns 25 que per principi no passo mai dels 100 km/h, i no he tingut mai cap dels problemes que comenteu (amb diversos vehicles nous i vells, de benzina i de gasoli). Crec que teniu el motor mal ajustat: canvieu de mecànic si no són capaços de regular-los correctament per 2000-2500 RPM, i exigiu que ho facin (millor ser-hi i controlar que apliquin una mica de sentit comú).

Vaig tenir una època, d'estudi i feina, que arribava a fer per la ciutat quasi aquests 80 quilòmetres que esmentes... quins temps!  Grin
Quant al problema dels fums..., el meu cotxe no en fa de fum a 2000-2500! Però no sé quina mania tenen els de la ITV en fotre el cotxe a més de 4000 voltes! Es deuen pensar que anem tot el dia fent rallies! 
En línia

Poble Nou

Jack Frost: figura llegendària que s'origina a Escandinàvia, on, segons la mitologia noruega, Karl, déu dels vents, tenia un fill anomenat Jokul o Frosti -Jokul significa caramell i Frosti gebre. La fantasmagòrica figura, semblant a un Elfo, és un personatge imaginari que apareix en les històries tradicionals i se suposa que traça les figures que apareixen en el gebre; representa, per tant, el fred.  (R.Hardy: El libro del Clima. Vol I)

Una de les coses més maques que m'han dit en molt temps:"dons que.. estic molt contenta de que hi hagi gent com tu que sense casi coneixe'm em vulgui ajudar i ensenyar tantes coses, mai m'hauria pogut imaginar que una aficio com la meteo em fes coneixer a gent tant bona i agredable.. i que al final acaben siguent molt mes importants que no pas el fet de que caigui 1 metre de neu"

meteocoll
CATmeteo Admin
Tren convectiu
**

« Resposta #37 en: 4 Desembre de 2007, 10:46:11 »

Posats a contaminar menys, el que faria falta és descongestionar el tap que cada dia pel matí i per la tarda es forma a l'AMB i dins a Barcelona mateix.

I com ho podem fer això?

Fàcil no ho és, però es pot aconseguir.

-4art cinturó i desdoblament de l'eix transversal per descongestionar en gran mesura la AP7/B30
-ampliació de tots els accesos a Barcelona amb un carril per cada sentit només per BUS i cotxes amb 3/4 persones
-millorar i molt, tots els accesos o sortides d'autopistes (això evitaria un munt de congestions)
-eix transversal ferroviari d'ample europeu comunicat amb el port, els dos Vallès i el Baix Llobregat per mercadaries (això treuria un munt de camions de les carreteres)
-macroaparcaments gratis a les estacions de rodalies de fora de Barcelona
-millorar i molt el transport públic, sobretot el no radial

Amb això, el tap es desfaria força i la contaminació tot i que s'escamparia una mica, baixaria moltíssim.

I per reduir la contaminació, potser també seria interessant no carregar tant de vols el Prat i promocionar més Reus i Girona i més ara que l'AVE unirà els tres aeroports.

No és un pla perfecte però serviria de molt ara mateix, segurament molt més que instal.lar un munt de radars abans fins i tot, de treure les senyals de 100/120 km/h de velocitat màxima Roll Eyes
En línia

meteocoll's fotolog
galeria panoramio

Jack Frost
CATmeteo Col.laborador
Cumulonimbus Calvus
**

« Resposta #38 en: 4 Desembre de 2007, 10:55:06 »

...segurament molt més que instal.lar un munt de radars abans fins i tot, de treure les senyals de 100/120 km/h de velocitat màxima Roll Eyes

Això és el colmo... suposo que m'arribarà una carta d'aquestes d'advertiment perquè diumenge anava a 100 allà on ho posava mentre li deia a la meva xicota: "però no deien que a partir de l'1 de desembre s'havia d'anar a 80 per aquí?"  Shocked
La de senyals de 80 que es podrien comprar amb el munt de cartes i segells que s'enviaran aquest dies...  Roll Eyes
En línia

Poble Nou

meteocoll
CATmeteo Admin
Tren convectiu
**

« Resposta #39 en: 4 Desembre de 2007, 11:10:56 »

Això Jack, demostra la prioritat d'aquesta norvativa: tocar la butxaca dels conductors.

D'aquí un any o dos, quan en aquestes zones tothom vagi a 80 km/h i es recaudi menys en multes ... llavors extendran l'existosa mesura a la segona corona i després a la tercera, etc, etc ...

En línia

meteocoll's fotolog
galeria panoramio

Pàgines: 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 Anar Dalt Imprimir 
« anterior següent »
Anar a:  

Ingressar amb nom d'usuari, contrasenya i durada de la sessió