Autor
|
Tema: limit 80-90 kms/h A.M.B...tá bé....o NO !! (Llegit 2737 vegades)
|
meteocoll
CATmeteo Admin
Tren convectiu

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 34144

|
I per demanar que no quedi ... l'administració també podria ajudar/obligar a renovar una mica el parc mòbil, començant pels mateixos autobusos, que la majoria deixen anar una fumera negra com el carbó
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|
|
|
|
llevantada
El pescador de L'Escala
Meteoclimatic projecte
Línia de turbonada

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 18470

Un xic de Tramuntana
|
si de la UAB n'hi ha algun antic antic . això si crec que tots els autobusos de la UAB van amb biodièsel , no es el millor remei pero es alguna cosa
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
vacarissana
Cumulus Congestus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 1579

Montalt 600, un cim verge de bolos..funning AC/DC
|
Aviat al prorama El Club de l'Om tractarà ara el tema. 
Han sortit al carrer a preguntar als conductors.....casualitats de la vida, m'he perdut per BCN aquest matí i m'he trobat l'equip grabant all'a la Diagonal/el Polo... i m'han dit que molta gent diu: a favor (primer balanç, fins que he passat jo per allà)
=====
jo he totat que un 80% dels conductors aquests primers dies estan anant a menys de 90-80 km/h. i Jo me n'alegro..si serveix d'alguna cosa i si es demostra que serveix d'alguna cosa.
tampoc s'ha col.lapsat cap via per anar "a poc a poc" com deien alguns, no?
al contrari he trobat un embús brutal a la ronda Litoral.Sant Vicenç dels Horts sentit sud...i per AP-7 (10-11 h)trànsit perfecte, tot i no existir el IV Cinturó
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|
|
vacarissana
Cumulus Congestus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 1579

Montalt 600, un cim verge de bolos..funning AC/DC
|
si clar...a mi ara per ara em va bé que s'amunteguin tots de 7 a 9 h.!!!! però és que no baixava a treballar, també faig excursions, Garraf per exemple......entro a les 16-17 hores, una hora relativament punta entrant per Maresme-Rondes 
i suto a les 02 h....vaig sol per les Rondes 
aquesta és una solució: descentralitzar horaris laborals, no? jo ja hi col.laboro
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|
|
javalambre
Cumulonimbus Incus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 4437

Javalambre 2020 m, Teruel: -27 º Mínima Absoluta
|
Aumentando la mobilidad se reduce también la contaminación ( y mucho). Yo me pregunto, ¿por qué no incentivamos el uso de la motocicleta por ejemplo?........ agiliza el tránsito, disminuye el tiempo tanto de viaje como a la hora de buscar aparcamiento (tiempo con el motor encendido) y al funcionar con gasolina casi no desprende partícular sólidas (hollín).
Yo actualmente casi siempre bajo a trabajar en una 125 cc que me consume unos 2,75 l/100 quilómetros.Utilizo el coche, diésel, cuando hace "mal tiempo" y cuando viajo.
Respecto al consumo de un turismo medio, alrededor de los 1700-1900 cc, prácticamente es insignificante el ahorro entre los 80 y los 120 a velocidad constante.Es más, a 80 en la 5ª velocidad solemos estar fuera del par máximo con lo que aunque consumamos menos realmente estamos aprovechando en un porcentage menor la energía que nos suministra el carburante..... recordar que el par nos indica indirectamente el uso eficiente del motor.
No nos engañemos, esta gente lo único que busca es aumentar el presupuesto y sus sueldos a espensas del bolsillo de los trabajadores.La ecología y la sostenibilidad les importa un pimiento.................
|
|
|
|
|
En línia
|
Dios nos libre del día de las alabanzas. Hostalets de Pierola-Serra Alta 385m (Anoia) A Teruel lo llevo en el corazón! 
|
|
|
McConnell
Cumulonimbus Calvus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 3613

Michael Connelly
|
Jo també hi col·laboro. Entro a les 17:30 a Francesc Macià i surto a la 1:30 de la matinada. Si vols un dia quedem quan pleguem a fer una cerveseta 
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|