Cal Meteocoll
Benvingut(da), Visitant/. Sisplau ingressar o registrar-se.
6 Juliol de 2008, 13:05:12
Inici Ingressar Registrar-se

La fotografia de la setmana
Cortines de Juny (MeteoBDN)
Foto de la setmana
Notícies: La informació meteorològica al minut en el nostre fòrum de seguiments!

+  Forum CATmeteo
|-+  Temes diversos
| |-+  L'entorn natural
| | |-+  limit 80-90 kms/h A.M.B...tá bé....o NO !!
« anterior següent »
Pàgines: 1 2 3 4 5 6 [7] 8 9 Anar Baix Imprimir
Autor Tema: limit 80-90 kms/h A.M.B...tá bé....o NO !!  (Llegit 2708 vegades)
Neucat
Cumulonimbus Incus
Desconnectat Desconnectat

Gènere: Masculí
Missatges: 7012

La alegría, está de moda, en Radiolé 96.0 FM

Re: limit 80-90 kms/h A.M.B...tá bé....o NO !!
« Resposta #60 en: 13 Gener de 2008, 00:44:48 »

la veritat, amb això dels 80 km/h que s'havia de colapsar tot de tant poc a poc que anem...bé, jo no veig més cues...veig la gent més tranquila per l'autopista

.... i algun sonat que passa a 120 i ja li arribarà el paperet, multa que per ètica l'haurien de destinar a millorrar el medi ambient, les carreteres o el benestar de les persones, no a les arques generals per a ves a saber què......
Exacto, no veo tantas colas y es más, cuando dan el transit en tv3 hay menos linias rojas y la c-32 practicamente ni la comentan.
Creo que iría bien sacar un informe de como ha ido las dos primeras semanas o a final de més, para que se den cuenta que la cosa no va nada, pero que nada mal.
Saludos
En línia

A 30m de altura y mirando hacía Collserola.
Viento predominante el Catabático por la mañana y la marinada por la tarde.
Si no fuera por el hombre, nuestros mares y nuestros bosques lucirían azul y verde.

http://www.telefonica.net/web2/meteosantboi/
Atra
Cumulus Mediocris

Gènere: Femení
Missatges: 501

« Resposta #61 en: 14 Gener de 2008, 09:53:30 »

Pues ya me perdonarás Neucat, pero yo me sigo encontrando las mismas colas y en los mismo sitios  Roll Eyes
En línia
tito micro
Señor Don Predictor
Meteoclimatic projecte
Cumulonimbus Incus
Connectat Connectat

Missatges: 7266

El verano será muy caluroso....

« Resposta #62 en: 14 Gener de 2008, 15:24:52 »

Estoy con Atra... Cojo mucho la AP7 -B30 (lateral Bellaterra) y la C58 (la de siempre que entra por la Ciudad Meridiana, al norte de Barcelona ciudad). Pues he desistido de pillar el coche, ahora siempre RENFE o FGC por otro circuito, porque las colas siguen ahí... y es más, la zona 80 (de momento) empieza en Ciudad Meridiana, y es allí donde el pitote se genera.... Kiss Kiss Kiss Kiss Kiss Kiss

Ineptos, vuelvo a decir, es lo que son. Porque nos roban encima poniéndonos vaselina. Eso es lo cierto. Quieren reducir accidentes, quieren reducir gases? Pues que les metan un puñetero controlador o desacelerador o taquimetro o como se diga a los coches... y que a 135 se paren... Pero claro, están los €€€€€€€€€€€ de marras por encima de las personas, cómo no. Angry Wink

Que les den!  (encima, se van a ganar menos votos, y el horno con el tema cercanías y demás no está para bollos).
En línia

Entre Verdum, Barcelona y Rubí (La Serreta), Vallès Occidental. Me gustan los chubascos uralita y los frentes patinadores...
Atra
Cumulus Mediocris

Gènere: Femení
Missatges: 501

« Resposta #63 en: 14 Gener de 2008, 18:26:16 »

Totalmente de acuerdo  Wink
En línia
altasegarra
Cumulonimbus Calvus
**
Connectat Connectat

Missatges: 3656

« Resposta #64 en: 14 Gener de 2008, 21:45:27 »

I espera.. que ara ens posaran més de 100 radars nous... sembla que no saben com equilibrar el pressupost..

colla d'inútils... Angry
En línia

Calaf (Alta Segarra), 700 m d'alt, terra de boires

Venc pluviòmetre Hellmann de 120 mm (2 unitats) per falta d'ús, preu a negociar, en bon estat
Bigstorm
El terror dels bolets
Meteoclimatic projecte
Cumulonimbus Capillatus

Missatges: 8400

« Resposta #65 en: 14 Gener de 2008, 21:56:34 »

aquesta tarda he pasat pel tram A7-A2 fins l'aeroport i a part de tres radars més nous que he vist..i d'aquells que fan fotos a totes hores i a tots els carrils, realment es fa molt i molt difícil aguantar el cotxe a 80 si no hi gaire gent com a l'hora que he passat jo.... Lips Sealed
En línia
GarílPhone
L'empordaniccio es un mafiós ¡¡¡¡¡¡¡
Meteoclimatic projecte
Cumulonimbus Capillatus
Connectat Connectat

Missatges: 12651

Hi ha mòbils e iphone's.....

« Resposta #66 en: 14 Gener de 2008, 22:14:03 »

Collons jo no tinc tants de problemes amb el transit, vaig a 5-7km/h, no tinc mai embussos, ni problemes d'aparcament........

estic a 5 minuts de la feina caminant

En línia

Cambrils (Tarragona)
Rainwise MKIII Professional + Datalogger + Oracle
www.meteocambrils.com
www.meteoclimatic.com

vacarissana
Cumulus Congestus
*

Missatges: 1575

Montalt 600, un cim verge de bolos..funning AC/DC

« Resposta #67 en: 29 Gener de 2008, 12:04:41 »

Ara volen fer carrils més estrets...això sí que no ho entenc i incrementa el risc de colisions, a part de dificultar el pas de motos..., ara s'estan passant!!!!!
==

ja us mostraré les fotos que vaig fer ahir de contaminació sobre Barcelona i Baix Maresme, brutal.

Aquí les zones agricoles, les tasques de jardineria i les fogueres de cada obra en construcció (plàstics, cartrons, pvc, restes de aïllats, ...) fan grans fogueres cada dia i ningú dir res 

això sí: hem de reciclar, anar a 80 km/h i passar les ITV dels vehicles a costa d'anar recaptant, mentre molts altres fumejen impunement i en contra de la meva salut, mental especialment.

i ja veureu com van deixar el cel unes 8 fogueres que ahir vaig detectar entre Caldetes i Mataró, tres d'elles enormes. Amb la tapadora de l'anticicló es fan formar grans núvols de fum per sota la cota 300 m.....demencial tanta crema, crec que autoritzada per les autoritats municipals, sense poder ser denunciades, només vaig poder queixar-me.
En línia

meteocoll
CATmeteo Admin
Tren convectiu
**

Missatges: 34138

« Resposta #68 en: 29 Gener de 2008, 12:14:08 »

Ara volen fer carrils més estrets...això sí que no ho entenc i incrementa el risc de colisions, a part de dificultar el pas de motos..., ara s'estan passant!!!!!

Això és més barat que no pas fer-les més amples

En línia

Collbató, al peu de Montserrat; dades de l'observatori situat al Casc Antic

meteocoll's fotolog
galeria panoramio

McConnell
Cumulonimbus Calvus
**
Connectat Connectat

Missatges: 3597

Michael Connelly

« Resposta #69 en: 29 Gener de 2008, 12:20:56 »

Els mecànics es posaran les botes amb el canvi de retrovisors 

L'any passat al carrer València, on per cert els carrils són molt i molt estrets, un autobus em va arrencar el retrovisor dret del Citroen Saxo, i la broma va pujar mes de 100€ més les molèsties que això comporta. En fi, més val ara tenir uns quants retrovisors a casa i més val que anem aprenent a canviar-los per estalviar-nos uns eurillus.

Demencial.

Per cert, ahir dilluns vaig baixar de la Cerdanya, i baixant del túnel es veia tot un núvol marronós sobre Guardiola, Bagà que s'extenia fins a la Baells. Evidentment la tèrmica de Cercs estava en funcionament, millor dit, al màxim rendiment, perquè les dues xemeneies expulsaven una gran quantita de diòxid de sofre i molts altres contaminant. Per si axò no fos poc, per la zona de Bagà i Guardiola, hi havia diverses cremes de rostolls que feien que aquella zona estigués com emboirada de un núvol de molta merda    En fi, així anem cuidant el medi ambient. Aprofitem els dies d'anticicló per expulsa merda, els nostres pulmons ja ho netegeran  Evil
En línia

La Salut - Badalona - Barcelonés - Catalunya
http://tempsbadalona.com/

Pàgines: 1 2 3 4 5 6 [7] 8 9 Anar Dalt Imprimir 
« anterior següent »
Anar a:  

Ingressar amb nom d'usuari, contrasenya i durada de la sessió