Pàgines: [1] 2
|
 |
|
Autor
|
Tema: Problemes amb Garita Davis i sensor RTGR328N (Llegit 636 vegades)
|
|
|
|
|
|
|
Sinner
CATmeteo Col.laborador
Línia de turbonada

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 29671

|
Tal com has col·locat el sensor no és correcte.
Ha d'estar protegit per una gàbia i li ha de donar el sol i el vent per tots costats
|
|
|
|
|
En línia
|
Viladecans 23msnm Baix llobregat 
|
|
|
DeXteRr Vallirana
Fractocumulus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 75

Enboirada
|
La gàbia ja tenia pensat comprar-la, però encara no he tingut temps.
A 4 vents no ho tinc difícil, estic a l'àtic i tinc el terrat comunitari just a sobre. El que més por em fa... es que el terrat és... això... comunitari xD i no em fio massa.
Mentre no tinc la gàbia suposo que la millor ubicació és on està ara mateix. De fet, comparo les lectures amb http://www.telefonica.net/web2/meteovallirana/inicio.htm i no són massa diferents, potser pels vespres i nits hi ha 1º o 2º de diferencia, però també està més amunt el de Meteovallirana (310msnm), jo estic dins el poble i són uns 210msnm.
El que si que varia més és la humitat, entre 10 i 15% més alta que el de Meteovallirana.
Ara, la pressió atmosfèrica si que la clava amb la de Meteovallirana, si a la seva web diu 1009hPa, a la meva estació també diu 1009hPa.
De pas faig un parell de preguntes sobre la meva estació: algú sap com treure els "beep" que fa al polsar qualsevol tecla? algú sap com fer que el mode rotació de canals només roti pels canals amb algun sensor i que es salti els que no tenen sensor? algú sap com evitar que la gràfica de pressions atmosfèriques vagi "rodant"? que es quedi tota l'estona estàtica.
El manual no comenta res de tot això :_(
Salutacions! PD: algun dia em podré permetre una estació amb penell i pluviòmetre!!!
|
|
|
|
|
En línia
|
Vallirana 210msnm - Baix Llobregat
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Ventisca
Cumulonimbus Calvus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 3634

Vallirana (310 msnm)
|
Carai DexteRr Vallirana, navegant navegant acabo de trobar-te en aquest forum. Doncs molt ben vingut, em fa molta il·lusio que hagis arribat a Meteocat per la pàgina de Meteovallirana i celebro tenir un company més al forum amb qui compratir dades.
Ara estic a la feina i no puc escriure gaire mnes, prò per decomptat que si necesites ajuda per possar tot això en marxa en parlem amb més calma. Com ja et vaig dir fa uns dies, estic frisós de comparar dades amb tu 
PD: Ara hem de buscar un colega al Puig Bernat per tenir dades d'allà dalt
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
DeXteRr Vallirana
Fractocumulus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 75

Enboirada
|
Carai DexteRr Vallirana, navegant navegant acabo de trobar-te en aquest forum. Doncs molt ben vingut, em fa molta il·lusio que hagis arribat a Meteocat per la pàgina de Meteovallirana i celebro tenir un company més al forum amb qui compratir dades. Ara estic a la feina i no puc escriure gaire mnes, prò per decomptat que si necesites ajuda per possar tot això en marxa en parlem amb més calma. Com ja et vaig dir fa uns dies, estic frisós de comparar dades amb tu  PD: Ara hem de buscar un colega al Puig Bernat per tenir dades d'allà dalt  Osti, no sabia que aquí estiguessis com a "Ventisca" 
La veritat és que sí que necessito una mica d'ajuda, pq em sembla que puc tenir un problema amb la garita davis i el sensor. El meu sensor és d'aquests amb pantalleta i no com el vostre, que és més aviat com una sonda. I no cap dins la garita davis massa bé. Crec que al ser tant gran, no permet circular l'aire correctament... :_(
Ara mateix em donava el sensor sense la garita 8,1ºC i el de dins la garita 9ºC És gairebé 1º de diferencia He provat d'intercanviar els sensors i el que està dins la garita segueix marcant 1ºC més.
Tot això és ara mateix, però per contra, les diferencies de mínimes i màximes d'avui no han estat tant diferenciades:
Amb garita: T. max: 12.8ºC T. min: 5.4ºC HR max: 91% HR min: 59%
Sense garita: T. max: 12.4ºC T. min: 5.1ºC HR max: 83% HR min: 58%
Si no aconseguís que la garita m'anés bé pels meus sensors, m'agradaria provar alguna sonda tipus la que ve amb la estació WMR928, si fos compatible potser me l'hauria de compar.
|
|
|
|
|
En línia
|
Vallirana 210msnm - Baix Llobregat
|
|
|
Pàgines: [1] 2