Pàgines: [1] 2
|
 |
|
Autor
|
Tema: Temporada esqui 2007/2008 (Llegit 754 vegades)
|
McConnell
Cumulonimbus Calvus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 3900

Michael Connelly
|
Obro aquest tema i si el pdoen punxar millorq ue millor, per poder fer un seguiment in situ de les diferents estacions d'esqui. D'aquesta forma no ens deixarem entabanar per les webs de les estacions i podrem triar a quina és més reomanable anar-hi i a quina millor no si no et vols deixar els esquis o la taula de snow per la muntanya.
Salut i quan nevi, a gaudir-la que són dos dies
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
Surfin
Hippie de serie
Meteoclimatic projecte
Cumulonimbus Incus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 6590

grrrrrrrrrrrrrrrrrr
|
Voleu dir que aquest topic va aquí ... , això d´entorn natural, al que ens teniu acostumats últimament no te gaire sentit .... Màquines, Modificació del Paisatge, despesa d´aigua, masificació, bruticia, deixalles, Co2, Quetchua, The Nort Face, ... ... etc , etc .... 
en fin ...
a Vallter han fet els possibles , però no que per mal els hi volgui, no poden obrir ....
|
|
|
|
|
En línia
|
Sant Joan de les Abadesses , Ripollés, al pre-pirineu de Girona , 750 msnm.... Since 1909
|
|
|
McConnell
Cumulonimbus Calvus

Desconnectat
Gènere: 

Michael Connelly
|
Voleu dir que aquest topic va aquí ...  , això d´entorn natural, al que ens teniu acostumats últimament no te gaire sentit .... Màquines, Modificació del Paisatge, despesa d´aigua, masificació, bruticia, deixalles, Co2, Quetchua, The Nort Face, ... ... etc , etc ....  en fin ... a Vallter han fet els possibles , però no que per mal els hi volgui, no poden obrir ....  No sabia ben be on situar-lo, però crec que obrir un tema d'aquests està molt bé perque molta gent esquia i de vegades les estacions ens prenen el pél per les emntires que moltes vegades ens creiem. D'aquesta forma si algú esquia i la estació està en males condicions més val no possar-hi l'esquí.
A mi ara mateix em sap greu que moltíssimes estacions tinguin obert gràcies només a canons. Patetic, però no podem tancarles, només podem fer de no anar, i esperar les nevades més interessants de l'hivern
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
McConnell
Cumulonimbus Calvus

Desconnectat
Gènere: 

Michael Connelly
|
Una qüestió, ningú encara no ah trepitjat la neu amb els esquís?? 
Jo a vere si abans que acabi l'any m'hi puc passar per Masella, a veure que tal van les nevades dels propers dies.
Aques cap de setmana passat un company de feina s'hi ha apssat epr Masella i res de pedres, però tot neu artificil i amb una qualitat més tirant cap a dura que neu pols. en moments va patir massa.
Un altre company va anar dilluns a Formigueres (França) i dius que estan totes les pistes obertes i amb neu pols. Va disfrutar molt i va valer la pena aproximar-s'hi per fer les primeres baixadetes de la temporada 
Per cert, aquest tema es pot puxar, com a mínim durant l'hivern per a que no es perdi?? 
Salut
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
Risi
Cumulonimbus Calvus

Connectat
Gènere: 
Missatges: 2429

Ibón de Plan, per perdre-s’hi
|
Una qüestió, ningú encara no ah trepitjat la neu amb els esquís??  Jo a vere si abans que acabi l'any m'hi puc passar per Masella, a veure que tal van les nevades dels propers dies. Aques cap de setmana passat un company de feina s'hi ha apssat epr Masella i res de pedres, però tot neu artificil i amb una qualitat més tirant cap a dura que neu pols. en moments va patir massa. Un altre company va anar dilluns a Formigueres (França) i dius que estan totes les pistes obertes i amb neu pols. Va disfrutar molt i va valer la pena aproximar-s'hi per fer les primeres baixadetes de la temporada  Per cert, aquest tema es pot puxar, com a mínim durant l'hivern per a que no es perdi??  Salut
Ei company jo ja m'he calçat dos cops els esquís aquests temporada i les dues vegades ha estat a Vaqueira i et puc dir que les condicions son optimistes tant a quantitat com a qualitat de neu, pel que se a Boí també està força be, de la resta d'estacions no puc opinar, ja que no hi he anat be si et passes per la Massella a veure si coincidim i fem unes baixades plegats
|
|
|
|
|
En línia
|
Serralada del Cadí des de La Seu  *Cuando los ángeles lloran, llovera..*
|
|
|
|
|
|
|
|
|
McConnell
Cumulonimbus Calvus

Desconnectat
Gènere: 

Michael Connelly
|
Aquest passat dissabte 5 de gener vaig poguer gaudir d'un dia magnífic d'esquí a Masella. Hi havia un gruix interessant epr poder gaudir de la neu en bon estat. Va acompanyar el dia que no va ser ni excessivament càlid ni excessivament fred. Suposo que en alguns moments del dis vam arribar com a molt 5-6 graus, però en el moment que el Sól quedava tapat per núvols alts i mitjos la temperatura baixava i amb ganes.
Els gruixos no els vaig calcular, però puc dir que les pistes estaven en magnífiques condicions, sense pedres i amb una qualitat pols més que acceptable. Excepte en zones amb més pendent on els surferos deixen les pistes pelades en algunes zones i amb bams en d'altres zones 
Estava oberta gairebe totes les pistes que marca la web, excepte la pista del Serrat a la zona de la Tosa, que marca coma oberta i estava tancada, al resta tot bé respecte la web. Suposo que amb la caloreta dels darrers dos dies la neu habrà quedat una mcia malmesa. Esperarem una nova nevadeta per pdoer tornar a gaudir de la neu.
Llàstima Risi que no vas poguer passar-t'hi 
Salut companys
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
McConnell
Cumulonimbus Calvus

Desconnectat
Gènere: 

Michael Connelly
|
Ahir diumenge vam anar a esquiar la Vallesana, el Risi i jo a Masella i la veritat és que la qualitat i quantitat de neu era molt millor del que ens esperàvem, tenint en compte que feia 15 dies que no nevava. Vam gaudir per pistes que normalment estan tancades (dos estacions, la familiar, pala directa, variants al bosc d'Alp, la davallada inferior, i la pala de la Tossa hi havien diverses pistes obertes...) La pitjor zona era la de dos estacions, on alguna zona estava plena de bams amb forces pedres, però en general, estava força bé... alguna plaqueta de gel en zones molt puntuals, però repeteixo que molt bé. Esperem que aquesta setmana caiguin forces centímetres de neu nova i poguem continuar gaudint.
Per cert Andreu, merci per venir, ens ho vam passar molt i molt bé... Alberto Tomba no t'arriva ni a la sola de la sabata Entre tu i la Vallesana m'anàveu deixant enrere
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
Pàgines: [1] 2
|