Pàgines: 1 [2]
|
 |
|
Autor
|
Tema: Temporada esqui 2007/2008 (Llegit 793 vegades)
|
Risi
Cumulonimbus Calvus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 2476

el piri a vista d'ocell
|
Ahir diumenge vam anar a esquiar la Vallesana, el Risi i jo a Masella i la veritat és que la qualitat i quantitat de neu era molt millor del que ens esperàvem, tenint en compte que feia 15 dies que no nevava. Vam gaudir per pistes que normalment estan tancades (dos estacions, la familiar, pala directa, variants al bosc d'Alp, la davallada inferior, i la pala de la Tossa hi havien diverses pistes obertes...) La pitjor zona era la de dos estacions, on alguna zona estava plena de bams amb forces pedres, però en general, estava força bé... alguna plaqueta de gel en zones molt puntuals, però repeteixo que molt bé. Esperem que aquesta setmana caiguin forces centímetres de neu nova i poguem continuar gaudint. Per cert Andreu, merci per venir, ens ho vam passar molt i molt bé... Alberto Tomba no t'arriva ni a la sola de la sabata Entre tu i la Vallesana m'anàveu deixant enrere  ja serà menys jeje
Hola companys el plaer va ser meu de compartir un dia d’esquí amb vosaltres, de debò 
a mi també em va sorprendre el bon estat que oferia la neu i la veritat que es podia esquiar molt bé 
va estar molt be la xerradeta que vàrem fer amb el meu bon amic Pep de l’estació i ens va fer una bona explicació del funcionament de l’estació i del funcionament del sistema d’invitació artificial
be un bon nivell d’esquí teniu companys i les baixades es feien molt entretingudes, llàstima que jo tenia un mal terrible a les mans arran de unes cremades que hi arrossego i el sol contacte amb el guants em feia patir lo meu , però va valer la pena
va poso unes fotikis 
la boira i el Mcconell ( Xavi ) que treuen el nas per la zona del Bergadà 

la parella d’esquiadors: Vallesana i Mcconell 

l’estació

i ja que no en poseu cap de meva en poso una jo 

be a veure si ens neva algun dia i es pot repetir 
|
|
|
|
|
En línia
|
Serralada del Cadí des de La Seu  *Cuando los ángeles lloran, llovera..*
|
|
|
McConnell
Cumulonimbus Calvus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 3852

Michael Connelly
|
Vinga, ara siiiii... aquí van dues fotografies que tant la Vallesana com jo vam poder fer...
Aquesta primera esta feta des de la Tosa d'Alp, mirant cap al Ripollés, de fet la mateixa que l'Andreu va fer, però em fa il·lusió penajar-la perquè la va fer la Vallesana 

I com no, aquí l'Andreu amb el mono de fer feina 

La veritat Andreu és que la conversa amb el Pep va ser molt aprofitosa personalment parlant, perquè el funcionament d'un estació d'esquí em fascina Gràcies per presentar-me'l
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|
|
McConnell
Cumulonimbus Calvus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 3852

Michael Connelly
|
El cap de setmana passat vam sortir a doanr una volta i vam para a Masella un moment epr veure l'estat de la neu... Només dir que era deprorable a causa de la forta calor dels darrers dies de la setmana passada i que la part baixa era granissat d'aigua, amb grans bassals...
Suposo jo que amb la baixada de temperatures i els pocs centímetres de neu caiguts en les darreres hores habran millorat una mica, però hi confio ben poc 
Dues imatges que parlen per si soles...
|
|
|
|
Pàgines: 1 [2]
|
|
|
|
|