Pàgines: [1] 2 3 4 5
|
 |
|
Enquesta
|
| Pregunta: |
Escolliu un dels tres dies més votats!
| 29 de desembre |
|
  4 (25%) |
| 19 de gener |
|
  4 (25%) |
| 26 de gener |
|
  8 (50%) |
|
|
| Total de vots: 16 |
|
Autor
|
Tema: Perfilant la trobada a la neu. (Llegit 2238 vegades)
|
Jack Frost
CATmeteo Col.laborador
Cumulonimbus Calvus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 3623

Doncs això...!
|
D'acord amb http://forum.catmeteo.com/index.php/topic,21022.0.html els dies més votats són el 29 de desembre, el 19 de gener i el 26 de gener. Per tal de deixar clar quin d'aquests és el millor dia per la majoria, obro una segona enquesta!
L'enquesta es tancarà el 15 de desembre, és a un sol vot i sense possibilitat de modificació, així que rumieu-vos-ho bé abans de votar.
Que la neu ens acompanyi! 

|
|
|
|
|
En línia
|
Poble Nou Jack Frost: figura llegendària que s'origina a Escandinàvia, on, segons la mitologia noruega, Karl, déu dels vents, tenia un fill anomenat Jokul o Frosti -Jokul significa caramell i Frosti gebre. La fantasmagòrica figura, semblant a un Elfo, és un personatge imaginari que apareix en les històries tradicionals i se suposa que traça les figures que apareixen en el gebre; representa, per tant, el fred. (R.Hardy: El libro del Clima. Vol I) Una de les coses més maques que m'han dit en molt temps:"dons que.. estic molt contenta de que hi hagi gent com tu que sense casi coneixe'm em vulgui ajudar i ensenyar tantes coses, mai m'hauria pogut imaginar que una aficio com la meteo em fes coneixer a gent tant bona i agredable.. i que al final acaben siguent molt mes importants que no pas el fet de que caigui 1 metre de neu" 
|
|
|
Jack Frost
CATmeteo Col.laborador
Cumulonimbus Calvus

Desconnectat
Gènere: 

Doncs això...!
|
Senyors, vagin votant... que queden quatre dies per decidir quan ens veiem els jetos!
|
|
|
|
|
En línia
|
Poble Nou Jack Frost: figura llegendària que s'origina a Escandinàvia, on, segons la mitologia noruega, Karl, déu dels vents, tenia un fill anomenat Jokul o Frosti -Jokul significa caramell i Frosti gebre. La fantasmagòrica figura, semblant a un Elfo, és un personatge imaginari que apareix en les històries tradicionals i se suposa que traça les figures que apareixen en el gebre; representa, per tant, el fred. (R.Hardy: El libro del Clima. Vol I) Una de les coses més maques que m'han dit en molt temps:"dons que.. estic molt contenta de que hi hagi gent com tu que sense casi coneixe'm em vulgui ajudar i ensenyar tantes coses, mai m'hauria pogut imaginar que una aficio com la meteo em fes coneixer a gent tant bona i agredable.. i que al final acaben siguent molt mes importants que no pas el fet de que caigui 1 metre de neu" 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Jack Frost
CATmeteo Col.laborador
Cumulonimbus Calvus

Desconnectat
Gènere: 

Doncs això...!
|
SENYORS, AVUI 14 ÚLTIM DIA DE VOTACIÓ!
I la KDD al final serà al Tibidabo! (o no...) 
Bé, a afanyar-se!
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
Jack Frost
CATmeteo Col.laborador
Cumulonimbus Calvus

Desconnectat
Gènere: 

Doncs això...!
|
SENYORS I SENYORES, fi de l'enquesta! Com veieu, els resultats no deixen cap dubte: 29 de desembre - 4 vots 19 de gener - 4 vots 26 de gener - 8 vots
Bé, som 9, com a mínim, els que podrem quedar perquè jo podré venir igualment tot i haver votat un altre dia. Tenim temps de sobres per preparar-la com Déu mana.
Esperem igualment, que la resta de gent que heu votat un dels altres dos dies us ho pogueu combinar i apuntar-vos. Com més serem, més riurem! Ànims! 
Ara cal decidir el QUÈ volem fer i ON, tot i que la Rabassa, com va apuntar en Risi, pel que fa a mi, em sembla perfecte! Vaja, que potser quedaria definir el què: esquí nòrdic, raquetes, etc.
Anéu dient la vostra!
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
Pàgines: [1] 2 3 4 5
|
|
|
|
|