Cal Meteocoll
Benvingut(da), Visitant/. Sisplau ingressar o registrar-se.
11 Octubre de 2008, 06:40:55
Inici Ingressar Registrar-se

La fotografia de la setmana
llums solars (McConell)
Foto de la setmana
Notícies: La instrumentació és bàsica en meteorologia. Vols compartir els teus coneixements?

+  Fòrum CATmeteo
|-+  Temes diversos
| |-+  El punt de trobada
| | |-+  Perfilant la trobada a la neu.
« anterior següent »
Pàgines: [1] 2 3 4 5 Anar Baix Imprimir
Enquesta
Pregunta: Escolliu un dels tres dies més votats!
29 de desembre   -4 (25%)
19 de gener   -4 (25%)
26 de gener   -8 (50%)
Total de vots: 16

Autor Tema: Perfilant la trobada a la neu.  (Llegit 2238 vegades)
Jack Frost
CATmeteo Col.laborador
Cumulonimbus Calvus
**
Desconnectat Desconnectat

Gènere: Masculí
Missatges: 3623

Doncs això...!

Perfilant la trobada a la neu.
« en: 5 Desembre de 2007, 11:31:13 »

D'acord amb http://forum.catmeteo.com/index.php/topic,21022.0.html
els dies més votats són el 29 de desembre, el 19 de gener i el 26 de gener.
Per tal de deixar clar quin d'aquests és el millor dia per la majoria, obro una segona enquesta!

L'enquesta es tancarà el 15 de desembre, és a un sol vot i sense possibilitat de modificació, així que rumieu-vos-ho bé abans de votar.

Que la neu ens acompanyi!  Grin

Wink
En línia

Poble Nou

Jack Frost: figura llegendària que s'origina a Escandinàvia, on, segons la mitologia noruega, Karl, déu dels vents, tenia un fill anomenat Jokul o Frosti -Jokul significa caramell i Frosti gebre. La fantasmagòrica figura, semblant a un Elfo, és un personatge imaginari que apareix en les històries tradicionals i se suposa que traça les figures que apareixen en el gebre; representa, per tant, el fred.  (R.Hardy: El libro del Clima. Vol I)

Una de les coses més maques que m'han dit en molt temps:"dons que.. estic molt contenta de que hi hagi gent com tu que sense casi coneixe'm em vulgui ajudar i ensenyar tantes coses, mai m'hauria pogut imaginar que una aficio com la meteo em fes coneixer a gent tant bona i agredable.. i que al final acaben siguent molt mes importants que no pas el fet de que caigui 1 metre de neu"

Jack Frost
CATmeteo Col.laborador
Cumulonimbus Calvus
**

Doncs això...!

Re: Perfilant la trobada a la neu.
« Resposta #1 en: 11 Desembre de 2007, 20:24:00 »

Senyors, vagin votant... que queden quatre dies per decidir quan ens veiem els jetos! 
En línia

Poble Nou

Jack Frost: figura llegendària que s'origina a Escandinàvia, on, segons la mitologia noruega, Karl, déu dels vents, tenia un fill anomenat Jokul o Frosti -Jokul significa caramell i Frosti gebre. La fantasmagòrica figura, semblant a un Elfo, és un personatge imaginari que apareix en les històries tradicionals i se suposa que traça les figures que apareixen en el gebre; representa, per tant, el fred.  (R.Hardy: El libro del Clima. Vol I)

Una de les coses més maques que m'han dit en molt temps:"dons que.. estic molt contenta de que hi hagi gent com tu que sense casi coneixe'm em vulgui ajudar i ensenyar tantes coses, mai m'hauria pogut imaginar que una aficio com la meteo em fes coneixer a gent tant bona i agredable.. i que al final acaben siguent molt mes importants que no pas el fet de que caigui 1 metre de neu"

torreneules
Cumulonimbus Calvus
**

Missatges: 2650

fageda montseny

« Resposta #2 en: 11 Desembre de 2007, 20:33:53 »

ànims!!!!  Grin
En línia

hospitalet de llobregat, barri de sant josep

**tota la terra que el meu cor estima,
des d'aci es veu en serres onejar**

Risi
Cumulonimbus Calvus
**

Missatges: 2476

el piri a vista d'ocell

« Resposta #3 en: 13 Desembre de 2007, 22:02:30 »

Va coi que ja tenim neu i la que ens espera  Roll Eyes 

encara la haurem de fer al Montseny amb la que caurà    Cool
En línia

Serralada del Cadí des de La Seu

*Cuando los ángeles lloran, llovera..*
Surfin
Hippie de serie
Meteoclimatic projecte
Cumulonimbus Incus

Missatges: 6755

grrrrrrrrrrrrrrrrrr

« Resposta #4 en: 13 Desembre de 2007, 22:34:25 »

Genoll cascadus ....  Sad Sad Sad
En línia

Sant Joan de les Abadesses , Ripollés, al pre-pirineu de Girona , 750 msnm....

Since 1909
PUIGMAL
Cumulus Mediocris

Missatges: 790

« Resposta #5 en: 13 Desembre de 2007, 23:25:46 »

Que creus que pot pasar a Ripoll? neu a tope podrem anar a la Molina o Masella amb 100 cm de neu pols?
En línia

www.meteoplanoles.org
Planoles 1156 m (Ripollès) Pirineu de Girona

El Puigmal és l'amo i senyor de les muntanyes de la vall de Ribes. Va vestit de neu i és el protector dels arbres i els animals, que els defensa de la fúria de l'home
Surfin
Hippie de serie
Meteoclimatic projecte
Cumulonimbus Incus

Missatges: 6755

grrrrrrrrrrrrrrrrrr

« Resposta #6 en: 13 Desembre de 2007, 23:29:45 »

Que creus que pot pasar a Ripoll? neu a tope podrem anar a la Molina o Masella amb 100 cm de neu pols?

noi, la meteo te això, i a mes aqui a Catalunya, es desvia 300 km avall i no veiem cap floc ...., ara ja es tracta de fer seguiment meteo ... les previsions son bones per a nosaltres ... i tu a 1200 mts, el dissabte ja pots posar-te els descansos ....

vols dir que estem postejant al topic adecuat Huh ....  Grin Grin Grin
En línia

Sant Joan de les Abadesses , Ripollés, al pre-pirineu de Girona , 750 msnm....

Since 1909
PUIGMAL
Cumulus Mediocris

Missatges: 790

« Resposta #7 en: 13 Desembre de 2007, 23:32:08 »

No, es que son els nervis
En línia

www.meteoplanoles.org
Planoles 1156 m (Ripollès) Pirineu de Girona

El Puigmal és l'amo i senyor de les muntanyes de la vall de Ribes. Va vestit de neu i és el protector dels arbres i els animals, que els defensa de la fúria de l'home
Jack Frost
CATmeteo Col.laborador
Cumulonimbus Calvus
**

Doncs això...!

« Resposta #8 en: 14 Desembre de 2007, 00:23:06 »

SENYORS, AVUI 14 ÚLTIM DIA DE VOTACIÓ!

I la KDD al final serà al Tibidabo! (o no...) 

Bé, a afanyar-se!  Wink
En línia

Poble Nou

Jack Frost
CATmeteo Col.laborador
Cumulonimbus Calvus
**

Doncs això...!

« Resposta #9 en: 15 Desembre de 2007, 10:31:26 »

SENYORS I SENYORES, fi de l'enquesta!
Com veieu, els resultats no deixen cap dubte:
29 de desembre - 4 vots
19 de gener       - 4 vots
26 de gener       - 8 vots

QUEDA ADJUDICAT PER AMPLIA MAJORIA EL 26 DE GENER!

Bé, som 9, com a mínim, els que podrem quedar perquè jo podré venir igualment tot i haver votat un altre dia. Tenim temps de sobres per preparar-la com Déu mana.

Esperem igualment, que la resta de gent que heu votat un dels altres dos dies us ho pogueu combinar i apuntar-vos. Com més serem, més riurem! Ànims! 

Ara cal decidir el QUÈ volem fer i ON, tot i que la Rabassa, com va apuntar en Risi, pel que fa a mi, em sembla perfecte! Vaja, que potser quedaria definir el què: esquí nòrdic, raquetes, etc.

Anéu dient la vostra!
En línia

Poble Nou

Pàgines: [1] 2 3 4 5 Anar Dalt Imprimir 
« anterior següent »
Anar a:  

Ingressar amb nom d'usuari, contrasenya i durada de la sessió