Pàgines: 1 2 [3] 4 5
|
 |
|
Enquesta
|
| Pregunta: |
Escolliu un dels tres dies més votats!
| 29 de desembre |
|
  4 (25%) |
| 19 de gener |
|
  4 (25%) |
| 26 de gener |
|
  8 (50%) |
|
|
| Total de vots: 16 |
|
Autor
|
Tema: Perfilant la trobada a la neu. (Llegit 2247 vegades)
|
Jack Frost
CATmeteo Col.laborador
Cumulonimbus Calvus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 3643

Doncs això...!
|
be si tenim finalment neu, ja no ens cal patir per el que podem fer  segons la que caigui proposo fer un concurs de ninots de neu gegants i construcció de iglús  La Mercè s'apunta a la construcció de ninots de neu gegants i de iglús (ostres! doncs sí que seria divertit!).
Jo també m'hi apunto a això. Ah, i a una raquetada també!
En tot cas, es faci el que es faci, venim segur!
|
|
|
|
|
En línia
|
Poble Nou Jack Frost: figura llegendària que s'origina a Escandinàvia, on, segons la mitologia noruega, Karl, déu dels vents, tenia un fill anomenat Jokul o Frosti -Jokul significa caramell i Frosti gebre. La fantasmagòrica figura, semblant a un Elfo, és un personatge imaginari que apareix en les històries tradicionals i se suposa que traça les figures que apareixen en el gebre; representa, per tant, el fred. (R.Hardy: El libro del Clima. Vol I) Una de les coses més maques que m'han dit en molt temps:"dons que.. estic molt contenta de que hi hagi gent com tu que sense casi coneixe'm em vulgui ajudar i ensenyar tantes coses, mai m'hauria pogut imaginar que una aficio com la meteo em fes coneixer a gent tant bona i agredable.. i que al final acaben siguent molt mes importants que no pas el fet de que caigui 1 metre de neu" 
|
|
|
|
|
Jack Frost
CATmeteo Col.laborador
Cumulonimbus Calvus

Desconnectat
Gènere: 

Doncs això...!
|
Quan ho he vist, ho he pensat!
|
|
|
|
|
En línia
|
Poble Nou Jack Frost: figura llegendària que s'origina a Escandinàvia, on, segons la mitologia noruega, Karl, déu dels vents, tenia un fill anomenat Jokul o Frosti -Jokul significa caramell i Frosti gebre. La fantasmagòrica figura, semblant a un Elfo, és un personatge imaginari que apareix en les històries tradicionals i se suposa que traça les figures que apareixen en el gebre; representa, per tant, el fred. (R.Hardy: El libro del Clima. Vol I) Una de les coses més maques que m'han dit en molt temps:"dons que.. estic molt contenta de que hi hagi gent com tu que sense casi coneixe'm em vulgui ajudar i ensenyar tantes coses, mai m'hauria pogut imaginar que una aficio com la meteo em fes coneixer a gent tant bona i agredable.. i que al final acaben siguent molt mes importants que no pas el fet de que caigui 1 metre de neu" 
|
|
|
|
|
|
|
Sinner
CATmeteo Col.laborador
Línia de turbonada

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 30357

|
Una pregunta d'ignorant.
Què és fer torxes?
|
|
|
|
|
En línia
|
Viladecans 23msnm Baix llobregat 
|
|
|
|
|
|
|
Jack Frost
CATmeteo Col.laborador
Cumulonimbus Calvus

Desconnectat
Gènere: 

Doncs això...!
|
Una pregunta d'ignorant.
Què és fer torxes?
pel que entenc lo de les torxes, es una baixada amb esquís nocturna i portant cada esquiador una torxa encesa aconseguint entre tots els esquiadors dibuixar una linea de llum al llarg de tota la muntanya i be ja podem anar concretant la trobada a la neu pel 26 sinó es diu cap altra opció, que es farà a la Rabassa? i be quants llits i matalassos tinc que preparar a casa ?, els que heu vingut altres cops ja podeu portar sacs de dormir i veure  correcte risi  Noi, que em sembla que fa broma!
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|
|
Pàgines: 1 2 [3] 4 5
|
|
|
|
|