Cal Meteocoll
Benvingut(da), Visitant/. Sisplau ingressar o registrar-se.
9 Juliol de 2008, 09:46:16
Inici Ingressar Registrar-se

La fotografia de la setmana
Toma capillatus!!! (PPCC)
Foto de la setmana
Notícies: La informació meteorològica al minut en el nostre fòrum de seguiments!

+  Forum CATmeteo
|-+  Temes diversos
| |-+  L'entorn natural
| | |-+  La invasió d'abelles al Parc del Foix
« anterior següent »
Pàgines: [1] Anar Baix Imprimir
Autor Tema: La invasió d'abelles al Parc del Foix  (Llegit 187 vegades)
PPCC
The Weather Walker Boy
Cumulonimbus Calvus
**
Desconnectat Desconnectat

Gènere: Masculí
Missatges: 2061

Tempestes d'estiu... jo us invoco!

La invasió d'abelles al Parc del Foix
« en: 6 Desembre de 2007, 18:28:58 »

Aquest matí un grup d'amics i jo hem fet una excursió pel Parc del Foix (ascendir el Puig de l'Àliga (464 m) des de Torrelletes) i durant la sortida hem creuat 3 zones de caixes d'abelles casi al mig del camí. Es veu que ultimament algú ha colocat il·legalment caixes d'abelles als dos cantons d'alguns del camins més importants del Parc. Transitar per aquests punts és un perill ja que no es veuen les caixes fins quan estas a sobre i no es poden evitar  Angry Corres el perill que et piquin perquè algun cop passes pel mig de la colonia d'abelles, a mi m'han picat al tercer cop de passar entre caixes... No tinc cap foto d'aquest aberració perquè em preocupava més que no em piquessin que no fer-lis fotos.
Aquesta situació és ben recent pq els guardes no en sabien res, ja rondaven per alla buscant-ne més i no se si el malparit que les ha posat vol putejar el parc o el mala ombra és un manta i posa les abelles al camí per recollir-les fàcilment 
En tot cas espero que els guardes actuiïn ràpidament, treguin les caixes i es pogui caminar tranquilament pel Parc del Foix. Si aneu per aquesta zona aneu amb compte perquè surten caixes d'abelles de sota les pedres  A veure si reconeixen el amo i li  fan empassar les fotudes abelles  Grin
En línia

Cazatormentas Pol, entre Barcelona i Vilafranca del Penedès... BCN- Les Corts
http://blogdelgeograf.blogspot.com/
L'estiu és aquí  Grin
MeteoLH
Cumulonimbus Incus
Desconnectat Desconnectat

Gènere: Masculí
Missatges: 6055

El corredor dels tornados !!!

Re: La invasió d'abelles al Parc del Foix
« Resposta #1 en: 7 Desembre de 2007, 00:48:30 »

Com per passar per allí i et piquin les abelles !  Lips Sealed Lips Sealed
En línia

L' Hospitalet de Llobregat  -  La Torrassa          (Barcelonès)       CATALUNYA,          56 msnm                     Entra-hi !

Observatoris Meteorològics de la nostra ciutat

Pàgines: [1] Anar Dalt Imprimir 
« anterior següent »
Anar a:  

Ingressar amb nom d'usuari, contrasenya i durada de la sessió