Pàgines: 1 [2]
|
 |
|
Autor
|
Tema: Nevada a la Val d'Aran (Llegit 453 vegades)
|
Klipsus
el chico cazado y oxidado
Cumulonimbus Incus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 6164

When you love, God's light shines on you :)
|
Les fotos són sensacionals, però impressionen sobretot les condicions en què les vas fer. Quines ganes, noi! 
La d'ahir era una feina realment tan urgent, com per haver de pujar a peu en aquelles condicions?
|
|
|
|
|
En línia
|
"Per fer l'amor les dones necessiten una raó; els homes un lloc" Luxembourg-Findel (Luxemburg) - 49º37'N 6°12'E - 376 msnmPuigcerdà (Cerdanya, Pirineus) - 42º26'N 1°56'E - 1160 msnm DADES OBSERVATORI LUXEMBOURG-FINDEL Temp. mitjana anual (1971-2000): +8,8°C Any més fred (1947-2007): +7,0°C (1956) Any més càlid (1947-2007): +10,4°C (2007) Mitja gener (mes estadísticament més fred) (1971-2000): +0,6°C Mitja juliol (mes estadísticament més càlid) (1971-2000): +17,5°CMes més fred del període 1947-2007 (febrer 1956): ―8,8°C Mes més càlid del període 1947-2007 (juliol 2006): +23,5°C
|
|
|
montgros
Cumulus Mediocris

Desconnectat
Missatges: 775
|
Noi, m'has fet patir i passar fred .
Quins nassos pujar allà dalt amb aquestes condicions i a sobre amb humor per a fer-hi fotos.............
moltes gràcies!
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Jack Frost
CATmeteo Col.laborador
Cumulonimbus Incus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 4109

Neu, neu!!!
|
m'encanta quan dius que vas al Pirineu quan en realitat estàs a l'Himalaia... 
Quina canya de fotos!
|
|
|
|
|
En línia
|
Poble Nou Jack Frost: figura llegendària que s'origina a Escandinàvia, on, segons la mitologia noruega, Karl, déu dels vents, tenia un fill anomenat Jokul o Frosti -Jokul significa caramell i Frosti gebre. La fantasmagòrica figura, semblant a un Elfo, és un personatge imaginari que apareix en les històries tradicionals i se suposa que traça les figures que apareixen en el gebre; representa, per tant, el fred. (R.Hardy: El libro del Clima. Vol I) Una de les coses més maques que m'han dit en molt temps:"dons que.. estic molt contenta de que hi hagi gent com tu que sense casi coneixe'm em vulgui ajudar i ensenyar tantes coses, mai m'hauria pogut imaginar que una aficio com la meteo em fes coneixer a gent tant bona i agredable.. i que al final acaben siguent molt mes importants que no pas el fet de que caigui 1 metre de neu" 
|
|
|
|
|
meteosuri
Cumulonimbus Calvus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 3736

però els grallers i geganters de Vic som millors!!
|
genials les fotoss!!! 
una bona nevadeta ha fet
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
PPCC
The Weather Walker Boy
Cumulonimbus Calvus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 3248

La Verge dominant dels Alps
|
Una pregunta,per seguretat, en dies com aquests de temporal de neu, no és millor no sortir... Un gran esforç heu fet però jo m'hauria queda al bar de l'estació bevent un cacaolat observant la nevada... Que wapo!! Has pillat 2 o 3 perdius blanques
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|
|