MeteoTorre
el 1X2
Cumulonimbus Capillatus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 12231

Visc a BCN treballo a TGN i l'estacio a La Torre
|
Para la madrugada del 31 de diciembre al 1 de enero este pronosticada una brutal entrada de aire frio siberiano con una D en el mediterraneo con posiblidad alta de que nevase en cota 0.
Que hariais....
Toda la noche conectados al foro, pasariais de todo y saldriais de marcha, comeriais las uvas delante del pc mirando satelites radares y demas....
Decir la vuestra
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|
|
MeteoCat-longe
Cumulonimbus Incus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 5595

Informàtic desaprofitat
|
Je je
Seguramente miraría, entre cena, uvas y cotillones, radares, satelites,... salir fuera para mirar el cielo, ver como nieva,... y... eso de salir de marcha, ¿Qué es? 
què maco que és somniar gratis
|
|
|
|
|
En línia
|
 De tots és sabut que la méteo no és exacte, depent de molts factors que CAP màquina ni persona pot adivinar ni manipular. És el que te d'emocionant la méteo i que ens te enganxats a tots... Viure LA MÉTEO segon a segon, intentant esbrinar que pot arribar a passar... GAUDIM DE LA MÉTEO!!!!
|
|
|
altasegarra
Visitant
|
A mi em va passar fa uns 9 o 10 anys.. i em vaig quedar bloquejat a Gósol un parell de dies..
ara, no vaig passar-m'ho bé ni res
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
Garíl
Lalolaaaaiiiiiiiii ¡¡¡¡¡¡¡
Meteoclimatic projecte
Cumulonimbus Capillatus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 13206

Sé de uno que se ha puesto palote...... XD
|
Jo necessito una estona pe fotre el 1er polvet de l'any..... després tinc tota la nit per entrades i el que convingui
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|
|
Gongo
Visitant
|
A mi lo único que me jodería la nevada es que pusiesen un especial de "Escenas de matrimonio"  O un revival en cámara superlenta de la teta de Sabrina Boys boys boys !!!!!
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
Meteotarraco
Meteoclimatic projecte