Autor
|
Tema: Interessantíssim Logger de Temperatures (Llegit 1292 vegades)
|
Toliko
Soy ingenierooooo...
Cumulus Congestus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 1986
El buscador de tornados
|

Que aparatito mas interesante !!! Yo creo que si nos ponemos todos en serio y hacemos un pedido grande, tranquilamente podria salir mas economico !!!
Yo me apunto
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|
|
boira
Cumulonimbus Calvus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 2321

|
Podríem començar a estudiar l'assumpte de la compra.
Comprar a USA té els seus aventatges. Preus ens $ semblants a preus en euros i un euro és pràcticament 1.5 $. Té l'inconvenient dels ports. En el meu cas van carregar-me 30$ per ports (tipus "postal expres"), però tot i així el preu final per un kit va resultar lleugerament més baix que comprat aquí i el termini d'entrega molt més ràpid.
Una comanda conjunta podria tenir aventatges. Potser podríem negociar algun petit descompte i reduir ports, però també té inconvenients: - Si la comanda té un cert volum/preu potser tenim algun problema aduaner, tant de taxes, com de normatives (CE, RoHS, ...) - Després haurem de re-enviar entre nosaltres.
Potser seria millor fer petites comandes conjuntes, per els de la mateixa zona ? (Aixó no treu de negociar alguna condició especial, dient-li al distribuidor que li demanarem un total de X repartits en N comandes)
No sé, anem donant-li voltes.
Mentrestant li he dit al de logictechs que hi podria haver una comanda i s'ha mostrat content i obert. Entre tots podríem anar mirant també altres distribuidors.
També podem anar fent llista de material, per veure de quines quantitats parlem. Prepararé un altre missatge amb un espècie de formulari per anar emplenant.
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|
|
|
|
boira
Cumulonimbus Calvus

Desconnectat
Gènere: 

|
De cara a começar a fer llista, us poso un resum de característiques i uns preus per referència (a USA).
Els productes d'interés nostre són els botons DS1921G, DS1922L i DS1923. En alguns casos pot sortir a compte adquirir-los ja amb elements de suport. Els 1922 i 1923 crec que se'n van massa amunt de preu. Un cas típic podria ser un kit i de 2 a 4 botons addicionals.
Kit (variable segons proveïdor) 1 DS1921G 1 Fob DS9093A (sistema per enganxar botó) 1 PolyTag (placa per anotacions) 1 K-CLIP® (anella) 1 DS9097E DB-9 interface sèrie 1 DS1402D-DR8 Blue Dot 1 Software CD Preu referència .......... $43.30
Botó DS1921G Marge de -40 a +85º Precisió de ±1°C entre -30°C i 70°C Resolución de 0.5°C Memòria per 2048 mesures Histograma Preu referència .......... $16.24
Opció del mateix botó amb tots els elements de suport 1 - DS1921G 1 - Fob 1 - PolyTag 1 - K-CLIP Preu referència .......... $17.00
Botó DS1921H Marge de +15°C a +46°C (marge "humà") Precisió de ±1°C Resolución de 0.125°C Memòria per 2048 mesures Histograma Preu referència .......... $16.24 ...amb tots els elements de suport... $17.00
Botó DS1921Z Marge de -5°C a +26°C (marge per refrigerats) Precisió de ±1°C Resolución de 0.125°C Memòria per 2048 mesures Histograma Preu referència .......... $16.24 ...amb tots els elements de suport... $17.00
Botó DS1922L Marge de -40°C a 85°C Precisió de ±0.5°C de -10°C a +65°C Resolució de 0.5°C ó 0.0625°C. Memòria per 8192 mesures (resolució de 0.5°C) ó 4096 mesures (0.0625°C) Preu referència .......... $52.05 ...amb tots els elements de suport... $53.91
Botó DS1922T Marge de 0°C a 125°C Precisió de ±0.5°C Resolució de 0.5°C ó 0.0625°C. Memòria per 8192 mesures (resolució de 0.5°C) ó 4096 mesures (0.0625°C) Preu referència .......... $61.49 ...amb tots els elements de suport... $63.35
Botó DS1923 - Hygrochron Marges de –20º a +85°C, 0 a 100%RH. Precisió de ±0.5°C de -10°C a +65°C Resolució en temperatura programable, 0.5°C ó 0.0625°C. Resolució en humitat programable, 0.6%RH ó 0.04%RH. Memòria total de 8192 bytes. Preu referència .......... $62.79 ...amb tots els elements de suport... $65.00
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
boira
Cumulonimbus Calvus

Desconnectat
Gènere: 

|
Podríem anar citant i posant-hi les quantitats. (Si algú vol quelcom diferent que editi, copiï del post anterior, etc., etc.)
Kit Quantitat [ ]
Botó DS1921G amb suports Quantitat [ ]
Botó DS1922L amb suports Quantitat [ ]
Botó DS1922T amb suports Quantitat [ ]
Botó DS1923 - Hygrochron amb suports Quantitat [ ]
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|
|
|
|
pastis
Fractocumulus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 76

|
la impaciència m'ha fet demanar un kit, espero que m'arribi la setmana que ve  però si es fa una comanda conjunta o zonal demanaria un parell de 'botonets' d'aquests On las demanat ? a logictechs Ja en som dos. Vas mirar/comparar altres ? vaig mirar les webs que surten a la primera pàgina del fil, i només a logictechs tenien el kit. També vaig fer una cerca ràpida al google i no vaig trobar res més interessant en quant a compra, i doncs aprofitant com està ara el canvi €/$ vaig fer la comanda a logictechs.
pel que fa a la comanda conjunta, espero que els experts aconsellin el botó més adient, jo encara no he pogut mirar les fulles de característiques dels botons que tenen més resolució.
|
|
|
|
|
En línia
|
des de Vilanova
|
|
|
|