Autor
|
Tema: Interessantíssim Logger de Temperatures (Llegit 2661 vegades)
|
Empordanet
Il calçoto té sello.....
Línia de turbonada

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 22671

Nova Zodiac
|
Entenc que en qualsevol cas es tractara d'un paquet petit, ho dic perque fa dies vaig demanar una consola per la Davis i ja sabeu la mida mes o menys, per correu USP normal, i res de res d'aduanes, ni en van fotre cas
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|
|
boira
Cumulonimbus Calvus

Connectat
Gènere: 
Missatges: 2597

|
Us comento una mica el que suposo que és l'origen del millor preu del kit a Logictechs
Resulta que el kit original el suministrava complet el fabricant, que és Dallas-Maxim. Per un dels elements, que és la interface amb el PC, abans hi havien dues opcions d'interface sèrie, una simple i una més complexa i robusta en quant a senyals i comunicacions. Aquestes han desaparegut (des del fabricant) per donar pas a una interface USB, més cara (i segons alguns problemàtica). Aleshores, a Logictechs han seguit fabricant-se ells l'interface sèrie simple i d'aquí el preu.
Això és el que em sembla deduïr després de seguir l'evolució d'aquests productes i veure la referència de Logictechs per a l'interface, DS9097E, que no m'acabava de quadrar amb la gama de productes.
Per la nostra aplicació d'agafar els botons i connectar-los al PC, d'un amb un, i sense cables llargs per el mig, no sé de ningú que hagi tingut problemes. Per altra banda, Logictechs ho té tot en stock i ho envia inmediatament, quan altres poden donar-te moltes setmanes d'espera.
(i si hi ha algun manetes que volgués fer-se aquest element, el "DS9097E", no crec pas que fos massa difícil)
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
boira
Cumulonimbus Calvus

Connectat
Gènere: 
Missatges: 2597

|
Unes dades que tenia en el ordinador: temperatura en un punt de l'Osona entre el 13-01 i el 16-02 del 2008, mesurada cada hora. (un dels pocs experiments que vaig poder fer l'hivern passat)
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|