Cal Meteocoll
Benvingut(da), Visitant/. Sisplau ingressar o registrar-se.
5 Desembre de 2008, 16:36:33
Inici Ingressar Registrar-se

La fotografia de la setmana
Brisa matinal (avanto)
Foto de la setmana
Notícies: Per manteniment, aquests dies hi haurà algunes interrupcions en el fòrum. Disculpeu les molèsties.

+  Fòrum CATmeteo
|-+  Meteorologia
| |-+  Fòrum general de meteorologia i climatologia
| | |-+  Ens queixem de vici? L´hivern és així.
« anterior següent »
Pàgines: 1 2 [3] Anar Baix Imprimir
Autor Tema: Ens queixem de vici? L´hivern és així.  (Llegit 562 vegades)
peborant
Cumulus
Desconnectat Desconnectat

Gènere: Masculí
Missatges: 159

Puerto de la Quesera---1737m, nieve de nov. a abr.

Re: Ens queixem de vici? L´hivern és així.
« Resposta #20 en: 16 Gener de 2006, 19:00:21 »

No podem esperar grans nevades o onades de fred excepcionals cada any, perquè són això, excepcionals. Si ho fessin sempre estaríem avorrits, però així som els humans....
No tos los años son el 62....Ni el 56.....Ni tan sols el 2001.....Ni el 2005......
En línia

Desde Terrassa donde no nieva ni que haya -15 a 850hpa y presión 990hpa (k situación tan wapa por cierto).
TempusFugit
Cumulus Mediocris

Gènere: Masculí
Missatges: 516

Més nuclears? No gràcies

« Resposta #21 en: 17 Gener de 2006, 23:24:50 »

Jo no estic pas d'acord amb aixo.
Segons he sentit explicar als meus avis a Banyoles hi nevava un parell de vegades cada hivern, no molt, pero prou per deixar-ho tot ben enfarinat.
Be, doncs a partir de les grans envades del 85 i 86 la cosa ha canviat força, l'ultima envadeta va ser al 2001 i l'anterior a aquesta ja ni ho ser. Jo tinc vint anys i nomes he vist nevar a casa meva 5 o 6 vegades a la meva vida  Roll Eyes Roll Eyes
En línia

Mata (Pla de l'estany) 135 msnm               

Pyrene
La reina del Pirineu
Cumulonimbus Calvus
**

Gènere: Femení
Missatges: 2257

« Resposta #22 en: 19 Gener de 2006, 14:52:18 »

Res que afegir.... Wink s'hauria de disfrutar més dels moment i no pas tant esperar allò que pot o no venir.

Veuràs, fa unes setmanes que vaig de cul, per motius personals. Motius bons, però que donen molta feina. I no puc connectar-me gaire, ja ho haureu vist... El cas és que he anat seguint, això si, l'evolució dels propers dies i gaudint quan podia dels vostres comentaris. Però aquesta manca de 'seguiment' potser m'ha recordat i fet veure que el veritable seguiment és disfrutar de l'evolució del cèl i veure com els signes del temps et 'parlen'... Wink

Queixar-se no és disfrutar, és mal-viure.... Cool

PD: de tant en tant, però, jo també foto un 'MECANGUNDEU' quan s'esperen plujes o neu i surt el ponent o l'Anticicló, que consti... Grin Grin sempre recordant que estem a Catalunya i al costat del Mediterrani... els peus a terra... Cool

Salut!

Totalment d'acord Roll Eyes

Jo també.
En línia
Pàgines: 1 2 [3] Anar Dalt Imprimir 
« anterior següent »
Anar a:  

Ingressar amb nom d'usuari, contrasenya i durada de la sessió