Pàgines: [1] 2
|
 |
|
Autor
|
Tema: Puigllançada, 2409 mts; últim picatxo d'aquest any (Llegit 746 vegades)
|
meteocoll
CATmeteo Admin
Tren convectiu

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 34326

|
Ahir vaig anar a estirar les cames per la zona de La Molina, concretament fins dalt el Puigllançada ... un picatxo molt fàcil de pujar, curt però amb bones vistes ... no tenia temps per fer-ne cap de més llarg 
De neu ben poca, de fred molt; temperatura sempre negativa (-8ºC sortint de Bagà) i força vent ...
Us penjo unes fotos ...
Jejeje, així es veu la tèrmica des de uns quants metres més amunt ...

I mireu si és fàcil fer aquest cim en mitja hora et plantes dalt 

Dalt d'aquest pic hi ha una antena repetidora abandona que fot fàstic i tot 

Ja la podrien treure 

Vistes cap a la Tossa d'Alp i La Massella; tot i estar pelat ... hi ha molta més neu que l'any passat 

Serra d'Ensija (nevada), Pedraforca i Cadí (molt pelat)

Montserrat 

La Molina als meus peus i al fons ... el Pirineu Oriental Francès i Català 

I tres fotos més ...

Com podeu veure ... de neu ben poca 
Vinga, a veure si l'any vinent es porta igual de bé que aquest; muntanyencament parlant
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
Zuco
Cumulonimbus Incus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 6187

Palma - capital mallorquina
|
Molt bones fotos!
Llàstima de la poca neu, al menys ha fet molt de fred i les pistes d´esqui i els seus canons han fet que la temporada no sigui del tot dolenta. A veure si el 2008 es comporta millor per vosaltres, aqui a ses illes ens conformam (llevat del passat hivern que quasi no va nevar)

|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
MeteoBDN
Cumulonimbus Calvus

Connectat
Gènere: 
Missatges: 3615

Matinades mogudes d'estiu...
|
Bon pic! Ara, de neu... Si és que fot pena... i com bé dius, aquesta antenota que no fot res... si està abandonada, que la treguin, millor... 
Aquest cim el vam intentar fer amb raquetes amb l''institut des de la Molina... ens vam quedar al Coll de Pal, amb -7º i vent de 60km/h 
Maques fotos i un report excel·lent!
Bona excursioneta!
|
|
|
|
|
En línia
|
Badalona - Centre 21msnm, Barcelona, Catalunya. 18,1º i 412,1mmAny 2005: 501,0 mm. Any 2006: 322,7 mm. Any 2007: 339,0 mm. Any 2008: 355,2 mm. 
|
|
|
Klipsus
el chico cazado y oxidado
Cumulonimbus Incus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 6024

When you love, God's light shines on you :)
|
Sí que semblen guapes les vistes. Quin desnivell vas fer?
PD: Curiós que un pessebre pirinenc l'hagi posat un club.... monistrolenc!
|
|
|
|
|
En línia
|
Per fer l'amor les dones necessiten una raó; els homes un lloc :-) Luxembourg-Findel - 49º37'N 6°12'E - 376 m  Temp. mitjana anual (1971-2000): +8,8°C Any més fred (1947-2007): +7,0°C (1956) Any més càlid (1947-2007): +10,4°C (2007) Mitja gener (mes estadísticament més fred) (1971-2000): +0,6°C Mitja juliol (mes estadísticament més càlid) (1971-2000): +17,5°CMes més fred del període 1947-2007 (febrer 1956): ―8,8°C Mes més càlid del període 1947-2007 (juliol 2006): +23,5°C
|
|
|
Klipsus
el chico cazado y oxidado
Cumulonimbus Incus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 6024

When you love, God's light shines on you :)
|
I efectivament, poquíssima neu a la zona del Cadí-Puigllançada-Tossa d'Alp. Des del Meteosat ni es veu. Ni ha més al Moncayo o a Javalambre, amb menys altitud. El Piri oriental porta anys amb la negra, mai millor dit:
|
|
|
|
|
En línia
|
Per fer l'amor les dones necessiten una raó; els homes un lloc :-) Luxembourg-Findel - 49º37'N 6°12'E - 376 m  Temp. mitjana anual (1971-2000): +8,8°C Any més fred (1947-2007): +7,0°C (1956) Any més càlid (1947-2007): +10,4°C (2007) Mitja gener (mes estadísticament més fred) (1971-2000): +0,6°C Mitja juliol (mes estadísticament més càlid) (1971-2000): +17,5°CMes més fred del període 1947-2007 (febrer 1956): ―8,8°C Mes més càlid del període 1947-2007 (juliol 2006): +23,5°C
|
|
|
|
|
montgros
Cumulus Mediocris

Desconnectat
Missatges: 736
|
Molt bones fotos!!!
Jo ara surto cap a la sierra Negra (entre Cerler i Vallivierna). Ja se que no són hores però algun passeig es podrà fer ... 
Salut!
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
PPCC
The Weather Walker Boy
Cumulonimbus Calvus

Connectat
Gènere: 
Missatges: 2889

Grande Stanley Kubrick, era un visionari!!
|
Jo em quedo amb les fotos de Montserrat Bon report noi!!
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
Jack Frost
CATmeteo Col.laborador
Cumulonimbus Calvus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 3648

Doncs això...!
|
Desitgem pel 2008 que ja arriba, que sigui "un año de nieves".
A veure si quan hi hagi un bon tou de neu per allà, muntem una sortida del coll de Pal fins el coll de Creueta! I si pot ser amb raquetes! 
Hi esteu tots convidats!
|
|
|
|
|
En línia
|
Poble Nou Jack Frost: figura llegendària que s'origina a Escandinàvia, on, segons la mitologia noruega, Karl, déu dels vents, tenia un fill anomenat Jokul o Frosti -Jokul significa caramell i Frosti gebre. La fantasmagòrica figura, semblant a un Elfo, és un personatge imaginari que apareix en les històries tradicionals i se suposa que traça les figures que apareixen en el gebre; representa, per tant, el fred. (R.Hardy: El libro del Clima. Vol I) Una de les coses més maques que m'han dit en molt temps:"dons que.. estic molt contenta de que hi hagi gent com tu que sense casi coneixe'm em vulgui ajudar i ensenyar tantes coses, mai m'hauria pogut imaginar que una aficio com la meteo em fes coneixer a gent tant bona i agredable.. i que al final acaben siguent molt mes importants que no pas el fet de que caigui 1 metre de neu" 
|
|
|
McConnell
Cumulonimbus Calvus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 3860

Michael Connelly
|
Maques les fotos Jordi, la veritat és que veure aquests cims aixì de peladets que semblen el cap del Duran i Lleida fa una mica de pena. Portem dos anys ben bons que al Pirineu Oriental no s'acomula en cap moment més de mig metre de neu i així esta la Baells. Per cert, el cap de setmana passat vaig estar a la presa de la Baells i aquest és el penós panorama
|

baells.jpg (82.23 KB, 640x480 - vist 195 vegades.)
|
|
|
En línia
|
|
|
|
Pàgines: [1] 2
|
|
|