Pàgines: 1 [2]
|
 |
|
Autor
|
Tema: Ya es hora de prevéer ciertas cosas (Llegit 487 vegades)
|
Gongo
Visitant
|
Muy interesante, gracias por la información!
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
Neucat
Cumulonimbus Incus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 7628

La alegría, está de moda, en Radiolé 96.0 FM
|
Aqui en el Llobregat igual que en otros rios, tenemos el catabático, que nos trae el frío del interior, que hace que a la misma distancia del mar, otras ciudades tengan las mínimas más altas, pero al mediodía como no hay niebla en la zona de Manresa, pues la temperatura se recupera, cosa que en esa zona del Ebro, como en el interior hay niebla la temperatura se queda frenada todo el día. Hoy mínima de 1'7ºC Máxima de 13'8ºC Esta claro que tendrían que hacer un comentario de esas máximas en esa zona, pero..
|
|
|
|
|
En línia
|
 A 30m de altura y mirando hacía Collserola. Viento predominante el Catabático por la mañana y la marinada por la tarde. Si no fuera por el hombre, nuestros mares y nuestros bosques lucirían azul y verde. http://www.telefonica.net/web2/meteosantboi/
|
|
|
Jack Frost
CATmeteo Col.laborador
Cumulonimbus Incus

Connectat
Gènere: 
Missatges: 4280

Neu, neu!!!
|
Recuerdo que el pasado año, no sé si fue el mismo Rodamet, quién público un estudio con imagenes de satélite, etc., acerca de este fenómeno meteorológico, tan ignorado como espectacular, que tenemos en el sur de Catalunya. Estaría bien poderlo recuperar para quién no lo hubiera visto/leído.
|
|
|
|
|
En línia
|
Poble Nou Jack Frost: figura llegendària que s'origina a Escandinàvia, on, segons la mitologia noruega, Karl, déu dels vents, tenia un fill anomenat Jokul o Frosti -Jokul significa caramell i Frosti gebre. La fantasmagòrica figura, semblant a un Elfo, és un personatge imaginari que apareix en les històries tradicionals i se suposa que traça les figures que apareixen en el gebre; representa, per tant, el fred. (R.Hardy: El libro del Clima. Vol I) Una de les coses més maques que m'han dit en molt temps:"dons que.. estic molt contenta de que hi hagi gent com tu que sense casi coneixe'm em vulgui ajudar i ensenyar tantes coses, mai m'hauria pogut imaginar que una aficio com la meteo em fes coneixer a gent tant bona i agredable.. i que al final acaben siguent molt mes importants que no pas el fet de que caigui 1 metre de neu" 
|
|
|
|
|
|
|
Rodamet
Rodassic Park
Meteoclimatic projecte
Cumulonimbus Capillatus

Connectat
Missatges: 9695

Cuando se acerca una tormenta , late más fuerte.
|
Minicipios con playa
Vandellós media -0.2ºc (viento40 km/h) El perelló media del dia 0.3ºc (viento 60.5 km/h) Ametlla de Mar media 1.8ºc (viento 39 km/h) Punta del Fangar media 3.8ºc (viento 38 km/h) Miami Playa media 4ºc (viento 53 km/h) Illa de Buda media 4.2ºc
casi nada al aparato !!!
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|
|
|
|
MeteoLH
Cumulonimbus Incus

Connectat
Gènere: 
Missatges: 7935

M'agrada força la Tardor !!!
|
Això és el que té la vall de l'Ebre, jo he vingut avui de Móra d'Ebre i allí estàvem a 1ºC, després per Tivissa tot emboirat igual que a Móra amb -2ºC i gebre, a Vandellòs una mica més abaix estàvem a 0ºC i ja camí de L'Hospitalet de L'Infant la temperatura ha pujat una miqueta més però no gaire !
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
Pàgines: 1 [2]
|