Pàgines: [1]
|
 |
|
Autor
|
Tema: Salt, congelador del Gironès (Llegit 164 vegades)
|
Gerard Taulé
Cumulonimbus Incus

Desconnectat
Missatges: 7323
El meteofanàtic de la illa de calor gironina
|
Salt sempre destaca, fa molta fred a l´hivern en aquests dies, molt més que els municipis del voltant. Almenys si ens atenem a les meves dades i a les d´en Tuscac.
Màxima avui:7,1º Salt-Barri Vell Màxima a Girona:14,5º Màxima a Sant Gregori:12,8º
Evidentment el fet que no hi toqui el sol deu influir en la màxima de Salt-Barri Vell, he tingut a la meva estació 13º.
Mínima avui:0º Centre Girona -7,6º Deveses de Salt -5,5º Girona-Sant Daniel
Curiós, de dia fa més fred, però també en fa més de nit. Suposo que al estar al cantó relativament de Rocacorba (a 12 km) i al passar el riu Ter fa que faci més fred que als pobles del cantó.
|
|
|
|
|
En línia
|
Salt (Gironès), 84 m 15,4º, 750 mm, 41º i -7,8º Blog "El clima i la meteorologia" gerardtaule.blogspot.com www.acom.esLa meteorologia és la sal de la vida del meteofanàtic
|
|
|
BaixFluvià
Cumulonimbus Calvus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 2367

El riu Fluvià al seu pas per Sant Miquel
|
Lo de les deveses és realment espectacular.
Però les màximes que dona l'estació de Salt crec que no es poden comparar amb les d'altres estacions, perquè jo tinc algun sensor que no li toca el sol en tot el dia (a l'hivern), i dona molte màximes inferiors als 10ºC, en canvi la Davis està a ple sol tot el dia, i dona màximes força més altes.
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|
|