Pàgines: [1]
|
 |
|
Autor
|
Tema: El pirineu oriental des de l'aire (Llegit 348 vegades)
|
freeride
Estrat

Desconnectat
Missatges: 19
|
Doncs aprofitant un vol a Madriz des de Girona el passat divendres, just a l'endemà de la nevada, vaig fer algunes fotuques del pirineu més oriental. Us poso le del vol d'anad i les del de tornada.
Aquesta és la que més m'agrada (Os la pongo en pequeño por que es una foto beeeestia):

En primer terme, Molina i Masella:

La vall del Freser amb el Taga ben blanquet:

En primer terme, la serra Cavallera:

La Tossa d'Alp:

Un petit zoom amb el digital......

El Port del Comte (tot i que es veia més be a la tornada)

Un pas que hi ha a la serralada del Cadí, en concret el Coll de Pendis.

La boira de Lleida......i el piri d'Aragó al fons:

El piri del Pallars:

I el viatge de tornada, com deia, també va ser força profitós, encara que molt més nubol. La pena és que la línia de vol no era tan bona, i és clar, no vaig poder fer les fotos des de tan a prop- No obstant, alguna cosa maca vaig aconseguir.
El Port del Comte:

Ara, en primer terme, Masella i la Molina. Menció honorífica als Puigs Perics, que al fons es veuen perfectament, juntament amb el Carlit. De veritat, no sabeu quina il·lusió em fa poder reconeixer les muntanyes des d'un altre lloc.

I aquí, la Serra del Cadí, una mica torta. Al fons, Andorra.

Si voleu veure més fotos, en concret de la Garrotxa, les teniu aquí
:-)
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|
|
|
|
Jack Frost
CATmeteo Col.laborador
Cumulonimbus Calvus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 3371

Termi-meteo... :P
|
|
|
|
|
|
En línia
|
Poble Nou Jack Frost: figura llegendària que s'origina a Escandinàvia, on, segons la mitologia noruega, Karl, déu dels vents, tenia un fill anomenat Jokul o Frosti -Jokul significa caramell i Frosti gebre. La fantasmagòrica figura, semblant a un Elfo, és un personatge imaginari que apareix en les històries tradicionals i se suposa que traça les figures que apareixen en el gebre; representa, per tant, el fred. (R.Hardy: El libro del Clima. Vol I) Una de les coses més maques que m'han dit en molt temps:"dons que.. estic molt contenta de que hi hagi gent com tu que sense casi coneixe'm em vulgui ajudar i ensenyar tantes coses, mai m'hauria pogut imaginar que una aficio com la meteo em fes coneixer a gent tant bona i agredable.. i que al final acaben siguent molt mes importants que no pas el fet de que caigui 1 metre de neu" 
|
|
|
MeteoLH
Cumulonimbus Incus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 6780

Volem moltes tempestes !!
|
Brutals
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
McConnell
Cumulonimbus Calvus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 3898

Michael Connelly
|
Molt bones fotos company, quina forma de disfrutar veient zones que em tenen enamorat des de un altre punt 
Salut i neu al Pirineu
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|