Pàgines: [1]
|
 |
|
Autor
|
Tema: vws se'm bloqueja.. (Llegit 211 vegades)
|
|
|
syntonic
Visitant
|
Que envies dades a wunderground? El VWS és conegut per tenir un client FTP precari: si el servidor adreçat no respon, es queda penjat. I el de Wunderground es penja sovint...
Pot ser que sigui algun altre servidor FTP a qui envii dades i que temporalment no respongui. Solució: generar els arxius localment i utilitzar algun altre programa d'FTP per a enviar les dades, lo millor fer-se un script en perl que ho faci, així tens el control de com ho programes... però n'hi han de gratuïts que sembla que fan també bé la feina.
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
TempsGranollers
Cumulonimbus Calvus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 2801
|
Hola ja fa temps que em passa i volia comentar-vos si a més gent també els hi passa el mateix, i a veure si algú sap una solució.
El vws el tinc a l'ordinador que està les 24h. engegat i recollint les dades, però al cap d'uns dies de funcionament, pode setmanes, pode 1 mes, el temps és algo molt anòmal, doncs el programa es bloqueja i deixa de recollir dades.
M'emprenya perquè puc tardar temps a adonar-me'n o no ser a casa i no poder-ho arrclar, i un dia et pot tirar mínimes o màximes enlaire.
Algú sap a què és degut? Algú li passa el mateix? Tinc la versió v12.08 p13
Merci.
Jo el tinc “full time” des de fa 2 anys i ni una sola penjada. Les úniques, al principi, eren per culpa de la pujada de dades via ftp a Wunderground tal i com comenta SMC. Una vegada vaig eliminar aquesta connexió, cap mes problema. Es clar que jo ho tinc tot en el mateix servidor i no tinc que enviar cap dada a fora de casa.
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|
|
TempsGranollers
Cumulonimbus Calvus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 2801
|
Es clar que jo ho tinc tot en el mateix servidor i no tinc que enviar cap dada a fora de casa.
En güindous ? Quin soft fas servir de WebServer ? Apache!
Tot funciona com una seda, el apache, el vws, servidor ftp, multitud de serveis automatitzats, molts programes que treballant constantment en VB i PHP i que fan mil i una coses, el fòrum, el model de previsió local, el servidor de blogs, en fi tot el que veus a la web pot funcionar tot sol encara que jo sigui fora de casa 1 mes.
Això, si la clau de tot plegat, radica en cuidar-ho tot com un nen petit, i que la maquina estigui treballant solament per aquest tema... el servidor a casa no es pot tocar per res, es zona vedada i lliure d’interferències. Es la única manera de que les coses durin.
La única pega es que la línia ADSL no mes tingui els 300 k’s de sortida..., quant hi ha 8, 10, 15 o mes usuaris en línia es nota!.
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|
|
boira
Cumulonimbus Calvus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 2319

|
Es clar que jo ho tinc tot en el mateix servidor i no tinc que enviar cap dada a fora de casa.
En güindous ? Quin soft fas servir de WebServer ? Apache! Tot funciona com una seda, el apache, el vws, servidor ftp, multitud de serveis automatitzats, molts programes que treballant constantment en VB i PHP i que fan mil i una coses, el fòrum, el model de previsió local, el servidor de blogs, en fi tot el que veus a la web pot funcionar tot sol encara que jo sigui fora de casa 1 mes. Això, si la clau de tot plegat, radica en cuidar-ho tot com un nen petit, i que la maquina estigui treballant solament per aquest tema... el servidor a casa no es pot tocar per res, es zona vedada i lliure d’interferències. Es la única manera de que les coses durin. La única pega es que la línia ADSL no mes tingui els 300 k’s de sortida..., quant hi ha 8, 10, 15 o mes usuaris en línia es nota!. Gràcies.
Si, el problema són els 300, i que tampoc són 300. A vegades tinc 150, 75 , ...
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|
|