Pàgines: 1 2 [3]
|
 |
|
Autor
|
Tema: Vacarisses avui fa 23 anys: nevada Reis 85 i tastet de la grossa 30-1-86 (Llegit 725 vegades)
|
MeteoBDN
Cumulonimbus Incus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 4086

Arriba el fred... arriba la neu?
|
Molt bo el reportatge! Juas... i pensar que encara em quedaven 5 anys per aparèixer 
Si ens caigués una nevada així, no sé pas què faríem Fotos, això segur 
Aquests fenòmens es viuen i ja no s'esborren mai 
I vès que no reclamin el trineu... 
Bones fotos, ACER!
|
|
|
|
|
En línia
|
Badalona - Centre 21msnm, Barcelona, Catalunya. 18,1º i 412,1mmAny 2005: 501,0 mm. Any 2006: 322,7 mm. Any 2007: 339,0 mm. Any 2008: 487,2 mm. 
|
|
|
|
|
Jack Frost
CATmeteo Col.laborador
Cumulonimbus Incus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 4106

Neu, neu!!!
|
Ostres noi! Quines fotos! No tenen preu! 
Ai, com recordo encara aquelles dues nevades!
|
|
|
|
|
En línia
|
Poble Nou Jack Frost: figura llegendària que s'origina a Escandinàvia, on, segons la mitologia noruega, Karl, déu dels vents, tenia un fill anomenat Jokul o Frosti -Jokul significa caramell i Frosti gebre. La fantasmagòrica figura, semblant a un Elfo, és un personatge imaginari que apareix en les històries tradicionals i se suposa que traça les figures que apareixen en el gebre; representa, per tant, el fred. (R.Hardy: El libro del Clima. Vol I) Una de les coses més maques que m'han dit en molt temps:"dons que.. estic molt contenta de que hi hagi gent com tu que sense casi coneixe'm em vulgui ajudar i ensenyar tantes coses, mai m'hauria pogut imaginar que una aficio com la meteo em fes coneixer a gent tant bona i agredable.. i que al final acaben siguent molt mes importants que no pas el fet de que caigui 1 metre de neu" 
|
|
|
McConnell
Cumulonimbus Incus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 4130

Michael Connelly
|
Quins records més guapos, jo just tenia tres anyets llàstima
Bones fotos Dani, si senyor i gràcies per recuperar-les i fer-nos arrencar un somriure de la cara
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
boira
Cumulonimbus Calvus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 2546

|
Molt bones, Vaka.
Jo em vaig iniciar amb la afició una mica abans, amb la del 62.
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
ACER
Cumulus Humilis

Desconnectat
Missatges: 354
|
Alguna publicacio d´aquella nevada
|
|
|
|
|
ACER
Cumulus Humilis

Desconnectat
|
un altre
|
|
|
|
|
ACER
Cumulus Humilis

Desconnectat
|
A Cantonigros van haver congestes de 3 metres de Neu.Un vei d´alla em va explicar que entrava a casa seu caminan per sobre de la neu fins a la teulada,IMPRESIONANT!!!! Molts cotxes van quedar totalment colgats per la neu.La carretera cap a Rupit la van tenir que obrir amb Orugues,que son maquines amb cadenes semblants a un Tanc Militar,i van trigar varios dies en arrivar fins a Rupit.Va tenir que intervenir L´Exercit en les tasques de Salvament.Moltes moltes histories Impresionants d´aquella Nevada,que va deixar aquesta Comarca d´Osona incomunicada,sense llum,ni benzina,ni tot lo fundamental per viure durant molt dies.
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
blizzard
Fractocumulus

Desconnectat
Missatges: 52
|
Jo també tinc bons records d'aquella nevada. En les fotos que he trobat podeu veure al meu pare i un servidor (en esquis) arribant al poble de La Vajol desprès que un tractor havia netejat una mica la carretera. El gruix de neu era de més de mig metre!
|
|
|
|
|
blizzard
Fractocumulus

Desconnectat
Missatges: 52
|
Mapa isobàric del temporal... pressions de 970 mb! Curiosament, a la costa la precipitació va ser pluja, la cota de neu es va situar per sobre els 200 a 300m.... Font: Quin temps farà? A. Rodriguez Picó
|
|
|
|
|
Pàgines: 1 2 [3]
|
|
|
|
|