Pàgines: [1] 2
|
 |
|
Autor
|
Tema: núvols i terratrèmols ? (Llegit 850 vegades)
|
boira
Cumulonimbus Calvus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 2577

|
"Earthquake clouds"
Què en sabeu ? Què n'opineu ?
http://quake.exit.com
Resumint:
El sr. Zhonghao Shou té la teoria de que alguns terratrèmols es poden predir mitjançà l'observació de determinats núvols, els "Earthquake clouds"
Per exemple, va dir que hi hauria un important terratrèmol al lloc de la fletxa en l'imatge ... i al dia següent va ser-hi.

|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
maresme
Cumulonimbus Incus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 5807

Triumfal!!!
|
A bote pronto no hi veig cap relacio entre ambdos fenomens...
|
|
|
|
|
En línia
|
Pluges 2008 Vilassar de Mar. (10 msnm) Gener: 16,5 mm Febrer: 27,6 mm Març: 46,1 mm Abril: 31,0 mm Maig: 99,6 mm Juny: 90,9 mm Juliol: 36,5 mm Agost: 15,5 mm Setembre: 28,2 mm Octubre: 111,1 mm Novembre: 78,7 mm --------------------------- Historic: 2007: 344,1 mm 2002: 1062 mm 2006: 413,8 mm 2001: 568,3 mm 2005: 555,5 mm 2000: 583,0 mm 2004: 538,0 mm 1999: 539,6 mm 2003: 578,0 mm 1998: 569,0 mm
|
|
|
|
|
|
|
orcemen
Estrat

Desconnectat
Missatges: 6
|
Bones, el dia 9 de juny del 1964 al municipi d'Orce a la provincia de Granada va haver un gran terratremol de 7,4 de magnitud. Va ser molt concentrat a aquest municipi per que la gent del poble de Galera a només 6 km no va sentir gaire cosa. Bé al que anem, la tarda anterior els núvols eren tremendament vermells, una cosa excepcional, no com els dias de vent. Tot això m'ho va dir el meu avi i el meu pare, tot era sabiduria popular com la predicció del temps observant els dies d'agost i fent la predicció per tot l'any les anomenades "cabañuelas". Salut
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
orcemen
Estrat

Desconnectat
Missatges: 6
|
Correcció no va ser de 7,4 si no de 4,7 i intensitat VIII
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|
|
tro
Profesor Bacterio
Cumulonimbus Calvus

Connectat
Missatges: 3117
|
ahhh...  doncs jo tampoc trobo cap relació..  un terratremol és simplement ones sísmiques que es propaguen pel sòl.. i no hauria d'afectar l'atmosfera i molt menys abans de produir-se el terratremol..
una cosa és que no li trobem relació i l'altra és que hi sigui però no en tinguem ni punyetara idea de trobar-la o de notar-la. No ho trobo pas insensat que hi hagi relació, ni molt menys.
Diré més, la parcel.lació que fem quan observem la natura (ja no entro en la separació de l'observador i lo observat), és estrictamnet mental, acotació que fem per no perdrens en el caos ordenat, o l'ordre caòtic, i en el qual no hi ha fronteres, ni causes que queden amortiguades en el no res.
|
|
|
|
|
En línia
|
Guissona - La Segarra
|
|
|
torreneules
Cumulonimbus Calvus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 2739

tardor al bisaura
|
ahhh...  doncs jo tampoc trobo cap relació..  un terratremol és simplement ones sísmiques que es propaguen pel sòl.. i no hauria d'afectar l'atmosfera i molt menys abans de produir-se el terratremol.. una cosa és que no li trobem relació i l'altra és que hi sigui però no en tinguem ni punyetara idea de trobar-la o de notar-la. No ho trobo pas insensat que hi hagi relació, ni molt menys. Diré més, la parcel.lació que fem quan observem la natura (ja no entro en la separació de l'observador i lo observat), és estrictamnet mental, acotació que fem per no perdrens en el caos ordenat, o l'ordre caòtic, i en el qual no hi ha fronteres, ni causes que queden amortiguades en el no res. tota la raó!!
|
|
|
|
|
En línia
|
hospitalet de llobregat, barri de sant josep **tota la terra que el meu cor estima, des d'aci es veu en serres onejar**  pirineu oriental
|
|
|
|
|
Pàgines: [1] 2
|
|
|
|
|