Cal Meteocoll
Benvingut(da), Visitant/. Sisplau ingressar o registrar-se.
6 Juliol de 2008, 13:21:01
Inici Ingressar Registrar-se

La fotografia de la setmana
Cortines de Juny (MeteoBDN)
Foto de la setmana
Notícies: La instrumentació és bàsica en meteorologia. Vols compartir els teus coneixements?

+  Forum CATmeteo
|-+  Fotografia
| |-+  Galeria muntanyenca
| | |-+  Pic de l'Orri (paradís o infern?)
« anterior següent »
Pàgines: 1 2 3 [4] Anar Baix Imprimir
Autor Tema: Pic de l'Orri (paradís o infern?)  (Llegit 912 vegades)
Sándor
100% potencia sexual
SCM
Desconnectat Desconnectat

Missatges: un munt

VERANO

Re: Pic de l'Orri (paradís o infern?)
« Resposta #30 en: 15 Gener de 2008, 17:10:21 »

Ostres noi!!! QUINES FOTOS!!!!!!!!
Molt maques!!! i amb un bon tou de neu!!  Shocked Shocked   Ja tinc ganes de pujar per allà dalt i passar una miqueta de fred!!!!   

Estic totalment d'acord amb tu tresor... Quan pugem??  Grin

Molt maques totes les fotos i algunes d'elles fan realment por. Sembla que hi hagi molta neu i tot a Port Ainé  Roll Eyes

Salutacions a tots dos, companys  Wink

Hi ha rotllo? Hi ha rotllo o què? 

Vinga va, dieu! Que encara haurem d'obrir un tòpic de xafarderies i notícies "roses" del fòrum!  Grin Grin Grin

Roll Eyes Roll Eyes Roll Eyes

Grin

Grin Grin Grin

Pues yo le he tirado los tejos y Lucia me hace caso  Kiss, McConell, no tens res a pelar 
En línia
embat
Cumulus Congestus
*

Gènere: Masculí
Missatges: 1723

Meteoboletaire

« Resposta #31 en: 15 Gener de 2008, 20:57:28 »

Fantàstic repor...i quina envejaaaa  Tongue Tongue Tongue Jo ho tenc clar, no és cap infern això! és la glòria, sobretot des del sofà de casa 
En línia

El gran avantatge de tenir mala memòria és que pots divertir-te moltes vegades amb la mateixa cosa.
McConnell
Cumulonimbus Calvus
**

Missatges: 3597

Michael Connelly

« Resposta #32 en: 15 Gener de 2008, 22:34:03 »

Molt maques!!! i amb un bon tou de neu!!  Shocked Shocked   Ja tinc ganes de pujar per allà dalt i passar una miqueta de fred!!!!   

Molt maques totes les fotos i algunes d'elles fan realment por. Sembla que hi hagi molta neu i tot a Port Ainé  Roll Eyes

Vinga va, dieu! Que encara haurem d'obrir un tòpic de xafarderies i notícies "roses" del fòrum!  Grin Grin Grin

Grin

Grin Grin Grin

Pues yo le he tirado los tejos y Lucia me hace caso  Kiss, McConell, no tens res a pelar 

Perdoneu l'off-topic, Sàndor com li diguis Lucia saps que passarà, oi??     

Diga-li Llúcia si de cas 

Grin
En línia

La Salut - Badalona - Barcelonés - Catalunya
http://tempsbadalona.com/

Sándor
100% potencia sexual
SCM

Missatges: un munt

VERANO

« Resposta #33 en: 16 Gener de 2008, 13:21:23 »

Grin

Grin Grin Grin

Perdoneu l'off-topic, Sàndor com li diguis Lucia saps que passarà, oi??     

Diga-li Llúcia si de cas 

Grin

Perdó.... Wink
Sembla molt maca la Llúcia, ben trempada i aixerida, i bona minyona.
En línia
tro
Profesor Bacterio
Cumulonimbus Calvus
**

Missatges: 2774

« Resposta #34 en: 16 Gener de 2008, 15:11:10 »

temendo repor,  Shocked Shocked Shocked hi ha fotos de gran bellesa, sens dubte.
En línia

Guissona - La Segarra
Phoenix
Cumulus Congestus
*

Missatges: 1435

Everest..... el meu repte d'aquesta vida... :)

« Resposta #35 en: 16 Gener de 2008, 23:12:23 »

Quin temporal!! Collons... tot un Paradís si vas ben preparat.. o.. un Infern si s'et congelen els peus com em va passar el cap d'any en l'intent a l'Aneto.. jejeje.. Ara ric, però allí la vam passar ben putes!!

Bones fotos!!

Wink
En línia

Cerdanyola del Vallès - Serraparera
Jack Frost
CATmeteo Col.laborador
Cumulonimbus Calvus
**

Missatges: 3074

Termi-meteo... :P

« Resposta #36 en: 16 Gener de 2008, 23:46:22 »

Quin temporal!! Collons... tot un Paradís si vas ben preparat.. o.. un Infern si s'et congelen els peus com em va passar el cap d'any en l'intent a l'Aneto.. jejeje.. Ara ric, però allí la vam passar ben putes!!

Bones fotos!!

Wink

Collons noi! Ho sento!  Undecided Undecided Undecided
Penja una petita crònica i quatre fotos. Aprendrem dels errors perquè no ens passi a ningú del foro i, alhora, segur que rebràs consells d'uns quants foreros, que d'experiència en alta muntanya en tenen molta.
Segur que els paisatges que vau retratar de la Maladeta deuen ser impressionants!!! Va vinga! Animat a penjar-lo!
Cheesy Cheesy Cheesy

Wink
En línia

Poble Nou

Jack Frost: figura llegendària que s'origina a Escandinàvia, on, segons la mitologia noruega, Karl, déu dels vents, tenia un fill anomenat Jokul o Frosti -Jokul significa caramell i Frosti gebre. La fantasmagòrica figura, semblant a un Elfo, és un personatge imaginari que apareix en les històries tradicionals i se suposa que traça les figures que apareixen en el gebre; representa, per tant, el fred.  (R.Hardy: El libro del Clima. Vol I)

Una de les coses més maques que m'han dit en molt temps:"dons que.. estic molt contenta de que hi hagi gent com tu que sense casi coneixe'm em vulgui ajudar i ensenyar tantes coses, mai m'hauria pogut imaginar que una aficio com la meteo em fes coneixer a gent tant bona i agredable.. i que al final acaben siguent molt mes importants que no pas el fet de que caigui 1 metre de neu"

Phoenix
Cumulus Congestus
*

Missatges: 1435

Everest..... el meu repte d'aquesta vida... :)

« Resposta #37 en: 17 Gener de 2008, 09:11:48 »

Bones fotos!!

Wink

Collons noi! Ho sento!  Undecided Undecided Undecided
Penja una petita crònica i quatre fotos. Aprendrem dels errors perquè no ens passi a ningú del foro i, alhora, segur que rebràs consells d'uns quants foreros, que d'experiència en alta muntanya en tenen molta.
Segur que els paisatges que vau retratar de la Maladeta deuen ser impressionants!!! Va vinga! Animat a penjar-lo!
Cheesy Cheesy Cheesy

Wink

Mira que he fet força pics a l'hivern, incloent l'Aneto fa un parell d'anys i mai m'havia passat això. I mira que ara porto unes Nepal Extreme de la Sportiva als peus, però crec que són una mica més fredes del que esperava, que hi farem.... la llàstima és que sempre em descuido el termòmetre per veure a quines temperatures estem.
En quan tingui un moment, penajré 4 fotos, no en vaig fer gaires ja que vam etar pujant molta estona de nit... i bueno.. ja explicaré l'experiència i unes de les raons del perqué no vam arribar al cim, realment... de les vint i tantes persones que hi havien a la Renclusa... a tothom li va passar el mateix... jejeje.. se li van congelar els peus!!! Això ja em va fer pensar que no era solament cosa nostre... jejeje...

Wink
En línia

Cerdanyola del Vallès - Serraparera
coyote
Cumulus

Missatges: 102

« Resposta #38 en: 19 Gener de 2008, 22:08:29 »

Yo flipo con este reportaje !!!!  Shocked Shocked Shocked Shocked Es sorprendente ver todo totalmente congelado: la casa, las antenas...  Lips Sealed Lips Sealed Shocked Shocked

Gracias por mostrar las fotos, son fantásticas.  Cheesy Cheesy Smiley

Saludos
Coyote  Smiley
En línia
Pàgines: 1 2 3 [4] Anar Dalt Imprimir 
« anterior següent »
Anar a:  

Ingressar amb nom d'usuari, contrasenya i durada de la sessió