Pàgines: 1 2 3 [4] 5
|
 |
|
Autor
|
Tema: Oymyakon, el Reino del Frio (Llegit 904 vegades)
|
|
|
|
|
MeteoLH
Cumulonimbus Incus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 6880

Acaba la calor, ve la Tardor
|
Doncs em sembla que l'última parada del transiberià és Vladivostok a la costa del Pacífic ! La veritat que a mi també m'agradaria fer aquesta travesia !
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
Gerard Taulé
Cumulonimbus Incus

Desconnectat
Missatges: 6779
El meteofanàtic de la illa de calor gironina
|
Vladivostok està a la mateixa latitud que a Perpinyà però hi ha 22º menys al gener. -14º a Vladivostok, 7,8º a Perpinyà .
|
|
|
|
|
En línia
|
Salt (Gironès), 84 m 15,4º, 750 mm, 41º i -7,8º Blog "El clima i la meteorologia" gerardtaule.blogspot.com www.acom.esLa meteorologia és la sal de la vida del meteofanàtic
|
|
|
Jack Frost
CATmeteo Col.laborador
Cumulonimbus Calvus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 3593

Doncs això...!
|
ah val...no em sembla que aquest poble està relativament aprop del pacífic, per sobre de Mongòlia i Xina...
El poble no es diu Vladivostok ? que és el que està a l'extrem est de Siberia o sigui al nord de Mongòlia a la costa del Pacífic ?  aquet, aquet  Pels frikis del Risk, està per Kamchatka! I pensar que allò encara és Rússia!  I com a bona façana oriental, es mengen tot el fred que baixa de dalt de Bering...
Munteu allà un negoci de calderes!
|
|
|
|
|
En línia
|
Poble Nou Jack Frost: figura llegendària que s'origina a Escandinàvia, on, segons la mitologia noruega, Karl, déu dels vents, tenia un fill anomenat Jokul o Frosti -Jokul significa caramell i Frosti gebre. La fantasmagòrica figura, semblant a un Elfo, és un personatge imaginari que apareix en les històries tradicionals i se suposa que traça les figures que apareixen en el gebre; representa, per tant, el fred. (R.Hardy: El libro del Clima. Vol I) Una de les coses més maques que m'han dit en molt temps:"dons que.. estic molt contenta de que hi hagi gent com tu que sense casi coneixe'm em vulgui ajudar i ensenyar tantes coses, mai m'hauria pogut imaginar que una aficio com la meteo em fes coneixer a gent tant bona i agredable.. i que al final acaben siguent molt mes importants que no pas el fet de que caigui 1 metre de neu" 
|
|
|
|
|
Sinner
CATmeteo Col.laborador
Línia de turbonada

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 30247

|
Baixen 15ºC de mínima con si res.....la mare del tano, collons
|
|
|
|
|
En línia
|
Viladecans 23msnm Baix llobregat 
|
|
|
|
|
Sinner
CATmeteo Col.laborador
Línia de turbonada

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 30247

|
Jo crec que cap de nosaltres es pot imaginar la sensació que ha de ser això
No només pel fred. A aquestes temperatures, segur que les funcions bàsiques del cos es queden tan parades que semblaria com si estiguessim dormint.
Buffff
|
|
|
|
|
En línia
|
Viladecans 23msnm Baix llobregat 
|
|
|