Egarenc
No ssieennto la visstaaa....
Meteoclimatic projecte
Cumulonimbus Capillatus

Connectat
Gènere: 
Missatges: 9992

|
Els portàtils (amb enganxina de "designed for windows xxxx") són un altre món. Hipotequen circuiteria que hauria de funcionar sola a canvi de sistema operatiu.
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
casacota
Cumulus Congestus

Desconnectat
Missatges: 1295

|
Aaahhhh! És la primera vegada que algú m'ho explica! Si haguéssin començat per aquí m'hauria estalviat seriosos dubtes sobre la meva persona!
Les màquines d'IBM possiblement també porten alguna sorpresa així? Qui ho ha muntat, tot això?
En fi, em quedo més tranquil d'alguna manera - GRÀCIES Egarenc!
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
Egarenc
No ssieennto la visstaaa....
Meteoclimatic projecte
Cumulonimbus Capillatus

Connectat
Gènere: 
Missatges: 9992

|
Quan jo he de comprar algun portàtil i sé que s'hi ha de posar Linux, primer miro les especificacions. Les targes gràfiques, mòdems i ethernets són els components més punyeteros perquè sovint no porten firmware; coses de l'herència wintel...
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
casacota
Cumulus Congestus

Desconnectat

|
Ja... però jo ho tinc tot de segona mà o "heretat" i per tant res a fer. Paciència!
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|
|
casacota
Cumulus Congestus

Desconnectat

|
Bé, a mi no em cobren gairebé res - heretant les màquines rai, a més el windows llavors no t'el cobren i sovint va inclòs, ja que precisament és al propietari anterior a qui li cobren un windows nou, vulgui o no. Jo vaig conservant les llicències de les màquines que es van morint - és l'únic punt amb comú amb el software lliure . Això sí, en tinc unes quantes del windows 95 A que no faig servir, amb muntanyes de disquets d'instal·lació originals incloses.
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|
|
|
|
casacota
Cumulus Congestus

Desconnectat

|
No el comparteixo pas, l'heredo. El propietari anterior ja no l'utilitza - això també és il·legal? No em diguis que el windows és nominal, personal i intransferible
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|
|