Pàgines: [1]
|
 |
|
Autor
|
Tema: Quina calefacciò creieu que es la mes ecològica (Llegit 399 vegades)
|
|
|
Jack Frost
CATmeteo Col.laborador
Cumulonimbus Calvus

Connectat
Gènere: 
Missatges: 3659

Doncs això...!
|
Suposo que sí; tot depèn del que es faci amb els acumuladors un cop han perdut la seva vida útil. Es deuen reciclar...
|
|
|
|
|
En línia
|
Poble Nou Jack Frost: figura llegendària que s'origina a Escandinàvia, on, segons la mitologia noruega, Karl, déu dels vents, tenia un fill anomenat Jokul o Frosti -Jokul significa caramell i Frosti gebre. La fantasmagòrica figura, semblant a un Elfo, és un personatge imaginari que apareix en les històries tradicionals i se suposa que traça les figures que apareixen en el gebre; representa, per tant, el fred. (R.Hardy: El libro del Clima. Vol I) Una de les coses més maques que m'han dit en molt temps:"dons que.. estic molt contenta de que hi hagi gent com tu que sense casi coneixe'm em vulgui ajudar i ensenyar tantes coses, mai m'hauria pogut imaginar que una aficio com la meteo em fes coneixer a gent tant bona i agredable.. i que al final acaben siguent molt mes importants que no pas el fet de que caigui 1 metre de neu" 
|
|
|
|
|
Jack Frost
CATmeteo Col.laborador
Cumulonimbus Calvus

Connectat
Gènere: 
Missatges: 3659

Doncs això...!
|
Suposo que sí; tot depèn del que es faci amb els acumuladors un cop han perdut la seva vida útil. Es deuen reciclar...  Oli, que es recicla, ferro o alumini, plàstic .... si mirem això una caldera a gas tambè .... no??? .... Sí, però amb el gas contribueixes al famós CC! 
i apart et venen amb la factura els de la OPA! 
|
|
|
|
|
En línia
|
Poble Nou Jack Frost: figura llegendària que s'origina a Escandinàvia, on, segons la mitologia noruega, Karl, déu dels vents, tenia un fill anomenat Jokul o Frosti -Jokul significa caramell i Frosti gebre. La fantasmagòrica figura, semblant a un Elfo, és un personatge imaginari que apareix en les històries tradicionals i se suposa que traça les figures que apareixen en el gebre; representa, per tant, el fred. (R.Hardy: El libro del Clima. Vol I) Una de les coses més maques que m'han dit en molt temps:"dons que.. estic molt contenta de que hi hagi gent com tu que sense casi coneixe'm em vulgui ajudar i ensenyar tantes coses, mai m'hauria pogut imaginar que una aficio com la meteo em fes coneixer a gent tant bona i agredable.. i que al final acaben siguent molt mes importants que no pas el fet de que caigui 1 metre de neu" 
|
|
|
MeteoLH
Cumulonimbus Incus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 6991

Acaba la calor, ve la Tardor
|
Acumuladors elèctrics
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
syntonic
Visitant
|
Més ecològica: cap. Menys contaminant: gas natural.
Els acumuladors elèctrics funcionen amb electricitat, que es genera sobretot a partir de centrals tèrmiques amb un rendiment que no passa del 30%. Per cremar combustible fòssil, més val cremar-lo directament amb un aprofitament pels volts del 70%. Això si no generem el fluid elèctric amb nuclears, amb un rendiment inferior al 20%, poc CO2 (hi ha per entremig la preparació del combustible) però greus problemes mediambientals degut als residus generats que hipotecaran moltes generacions futures, qui sap si amb els mateixos mitjans tècnics que nosaltres.
La millor calefacció: un aïllament suficient - estem molt lluny d'això - amb acumuladors solars. Hi han cases a Alemanya que funcionen perfectament així - i en les nostres latituds i amb el clima que tenim no som capaços ni de imaginar-nos-ho...
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|
|
Sinner
CATmeteo Col.laborador
Línia de turbonada

Connectat
Gènere: 
Missatges: 30368

|
Ara mateix he ficat 2 pc's en un moble tancat. Una sonda de temperatura.
Amb un només engegat, porto en una hora una pujada de 12 graus fins els 27ºC
Això sí que és aprofitament
|
|
|
|
|
En línia
|
Viladecans 23msnm Baix llobregat 
|
|
|
Sinner
CATmeteo Col.laborador
Línia de turbonada

Connectat
Gènere: 
Missatges: 30368

|
Estabilitzat als 30ºC, amb 21ºC, 9 graus de diferència.
No crec que pateixi massa, i m'estalvio ficar l'estufa.
|
|
|
|
|
En línia
|
Viladecans 23msnm Baix llobregat 
|
|
|
Pàgines: [1]