Pàgines: [1]
|
 |
|
Autor
|
Tema: Volta a Sant Mateu (Parc de la Serralada Litoral) (Llegit 200 vegades)
|
PPCC
The Weather Walker Boy
Cumulonimbus Calvus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 2195

Tempestes d'estiu... jo us invoco!
|
Bones!! Com ja estava fart d'estudiar i fer el manta per casa meva, i gràcies als consells del bon company Riddle, avui he fet una excursió al Maresme, a la zona de Sant Mateu per conèixer aquests paratges tan anomenats i que jo encara no les havia trepitjat El dia començava molt bé amb una impressionant albada a la vora del mar, perdia l'autobus que m'havia de portar a Premià de Dalt així que vaig pujar al poble a peu per la carretera Al poble iniciava una forta pujada per un bell alzinar per arribar a la carena. En poc més d'una hora feia casi 500 m de desnivell Entre les vistes des de la carena, la Plana de Sant Mateu i els boscos que envolten l'ermita vaig quedar extasiat. A partir d'ara nomeno el Parc de la Serralada litoral base d'operacions excursionistes meves per molt de temps Des del cim vaig anar a la creu de Can Boquet i vaig descendre una bona estona cap a Vilanova del Vallès per una ufanosa vall, hi han uns arbres gegantins... D'aqui vaig tornar a la carena per l'obaga passant per la font de Can Gorguí i finalment des del turó de Baldiri vaig tornar a Premia de Dalt per una pista d'accentuada baixada. Aqui teniu 6 fotos de l'excursió:

Ermita de Sant Mateu

Vistes de BCN, Collserola i Serra de Marina 

En resum, ha estat un molt bon matí assolellat, caloròs d'excursió. He disfrutat molt dels diferents paisatges que hi ha a la zona, de les vistes marítimes fins els bells boscos del cantó vallesà, l'atmosfera que envolta aquets racons que sembla que estessim a la Catalunya profunda , són impressionants les vistes que hi ha al Montseny, a BCN i un munt de etc!! Felicitats Marc per tenir tan a la vora aquest Parc tan wapo!! és un lloc magnífic per esplaiar-se un diumenge.
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
Riddle
CATmeteo Col.laborador
Cumulonimbus Capillatus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 13375

|
Mare meva... serà per fotos d'aquesta àrea... al final ho aburrirà la gent... 
Veig que has fet la ruta que varem parlar.. guài !
La pujada des de P de Dalt és bastant heavy...pujes de cop quasi 400 mts, però un cop a dalt valen la pena les vistes
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
MeteoLH
Cumulonimbus Incus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 6264

Ja arriben les tempestes !!!
|
Molt maques les vistes i les fotos !
|
|
|
|
|
En línia
|
L' Hospitalet de Llobregat - La Torrassa (Barcelonès) CATALUNYA, 56 msnm Web ! / Blog ! 
|
|
|
PPCC
The Weather Walker Boy
Cumulonimbus Calvus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 2195

Tempestes d'estiu... jo us invoco!
|
Exposo dos vistes panoràmiques des de la zona: