Pàgines: 1 [2] 3
|
 |
|
Autor
|
Tema: Pluviometre Hellman? al Raig (Llegit 698 vegades)
|
|
|
MeteoBDN
Cumulonimbus Calvus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 2450

Fred, neu, gel, vent... hivern
|
Jo el tinc i no em puc pas queixar. Va molt bé... l'únic inconvenient é que el dia que cauen 80mm has d'omplir la proveta 8 vegades... però al final fa ilusió i tot! 
Bona adquisició!
|
|
|
|
|
En línia
|
Badalona - Centre 21msnm, Barcelona, Catalunya. 18,1º i 412,1mmAny 2005: 501,0 mm. Any 2006: 322,7 mm. Any 2007: 339,0 mm. Any 2008: 169,3 mm. 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
boira
Cumulonimbus Calvus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 2161

Jo gasto ben poca aigua !
|
Que té una capacitat de recollida dins el recipient de fins a 200 litres, que hi caben 200 litres al pluviòmetre !!
Sí home sí... y qué más !! 200 significa que tiene una superficie receptora de 200 cm2. Hay que vigilar un poquito más con la información que se da, no podemos ir engañando al personal, no es plan de ir diciendo lo que a uno le sale de las pelotas porque es lo que más le suena. 200 significa que el pluviòmetre té una capacitat per arribar a mesurar 200 litres/m2 o 200 mm com tu vulguis perque tinc el pluviòmetre i em venia un full amb les característiques i ho posa ven clar textualment diu : "La capacidad de este modelo es de 200 litros por metro cuadrado"o sigui l'únic error ha estat dir només litres i no litres/m2 !  NO. Ya he dicho lo que significa. Puedes comprobarlo calculando tú mismo la superficie receptora. ¿ Alguien ha hecho cuentas de lo que realmente puede llegar a recoger en la botellita ?
|
|
|
|
|
En línia
|
[1] Cabrerès, Osona. (975 msnm) [2] Sabadell, Vallès Occidental. (210 msnm)
|
|
|
Atra
Cumulus Humilis

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 375

|
Si no recuerdo mal unos 55 mm. en el depósito pequeño y entre este y el grande unos 290 mm.
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|
|