Pàgines: 1 [2] 3 4
|
 |
|
Autor
|
Tema: Vaya pedazo isla de calor..... (Llegit 962 vegades)
|
llevantada
El pescador de L'Escala
Meteoclimatic projecte
Línia de turbonada

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 18601

Un xic de Tramuntana
|
Bueno que haya paz aqui ha llegado la nevera ..... 
Doncs l'illa de calor ha sigut bestial , perque avui he tingut una minima de 6,0ºC clavats a Sant Andreu . això si , suposo que cap allà a les 4-5 de la matinada , ja que quan m'he aixecat a les 7 estava a 7,9ºC i tot ben tapat de núvols baixos 
Avui el Vacarissana ja ha remarcat la diferència de temperatures dins de la ciutat , ela 9ºC de la diagonal-UB comparats amb els 6ºC meus de Barcelona-Sant Andreu 
Bon estudi Bigstorm , si ens hi posem fins i tot podem fer un seguiment en lo que queda de hivern ..els resultats serien curiosos
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|
|
Bigstorm
El terror dels bolets
Meteoclimatic projecte
Cumulonimbus Capillatus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 8410

|
tranqui Pil...ya sabía que levantariía ampollas esto....
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|
|
Bigstorm
El terror dels bolets
Meteoclimatic projecte
Cumulonimbus Capillatus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 8410

|
llevo todo el invierno fijándome, tanto por la mañana como por la noche cuando regreso a casa....ha habido días más espectaculares, sobre todo por la noche....tener en Vallvidriera 1ºC en la Via Augusta 2-3ºC y en Sant 10ºC...
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
llevantada
El pescador de L'Escala
Meteoclimatic projecte
Línia de turbonada

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 18601

Un xic de Tramuntana
|
llevo todo el invierno fijándome, tanto por la mañana como por la noche cuando regreso a casa....ha habido días más espectaculares, sobre todo por la noche....tener en Vallvidriera 1ºC en la Via Augusta 2-3ºC y en Sant 10ºC... pues si ha habido dias , sobretodo de inversion termica el pasado diciembre , que la diferencia era brutal ... unos 4-5ºC perfectamente en mi caso , de Sant Andreu al centro de la ciudad o Sants , e incluso por la baja altitud ,esta misma inversion termica i el escolament d'aire del Besòs , aqui en Sant Andreu , tener 1-2ºC menos que en el Obs.Fabra
eso si en dias nublados a tope comohoy , o dias de advencion o entrada fria , con mestral o tramuntana no hi ha res a fer , las temperaturas se homogenizan .
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|
|
Gerard Taulé
Cumulonimbus Incus

Desconnectat
Missatges: 6419
El meteofanàtic de la illa de calor gironina
|
Jo no dic que a Barcelona no hi hagi una bona illa de calor, només dic que a Girona fa una illa de calor similar a Barcelona, i molt sovint més forta. Només cal que escrigui un llibre (ja l´estic preparant, però jo sóc molt lent fent llibres) i demostrar-ho. Si ningú me´l publica, ja faré alguna tesis doctoral i que el publiqui l´Universitat de Barcelona. D´alguna cosa m´ha de servir haver fet 700 transectes i tenir dades climàtiques de 80 anys de Girona, i comparar les dades del centre i de Sant Daniel...
|
|
|
|
|
En línia
|
Salt (Gironès), 84 m 15,4º, 750 mm, 41º i -7,8º Blog "El clima i la meteorologia" gerardtaule.blogspot.com www.acom.esLa meteorologia és la sal de la vida del meteofanàtic
|
|
|
|
|
|
|
Pàgines: 1 [2] 3 4
|
|
|
|