Pàgines: 1 [2] 3
|
 |
|
Autor
|
Tema: Tema reciclats (Llegit 909 vegades)
|
Surfin
Hippie de serie
Meteoclimatic projecte
Cumulonimbus Incus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 6753

grrrrrrrrrrrrrrrrrr
|
Com vosaltres, envasos, llaunes, etc., poden ser 40 - 50%.
Està vist que actuant només aquí, podríem reduir els residuos a la meitat i reduir notablement el cost econòmic i ecològic de l'elaboració d'alguns productes, però s'ha d'anar fent girar la roda hipòcrita del consum.
Exacte... la roda del consum ha de continuar girant. Relfexió: Imaginem una garrafa de 10 litres de cocacola feta de PET. Ara imaginem 10 litres de cocacola en 35 llaunes una al costat de l´altre. Ara imaginem un taco de 1 quilo de pernil salat enbolicat en paper de carnisseria. I al mateix temps al costat 20 paquets de pernil ja tallat en envàs de plàstic i pel.lícula de plàstic separadora entre una i altra. Imaginem el mateix del pernil salat amb un formatge de 4 kg o 400 tranchetes. Ara imaginem una festa on entren 4 bosses amb menjar i surten 3 bosses de basura d´envasos del menjar. Ara imaginem un polític que se li acut dir que a més de reciclar... s´ha de canviar la forma de consumir. Ep!!!! Aquí la liem , perquè la roda del consum ha de continuar girant com fins ara. I les cocacoles sempre seran de 33 cl. Sort : ) Has donat al clau, jo encara no compro pernil en envàs "filateado" espuña , tinc la sort de tenir una botiga a sota casa, que compro els meus 100 gr de rigor cada dijous ....
|
|
|
|
|
En línia
|
Sant Joan de les Abadesses , Ripollés, al pre-pirineu de Girona , 750 msnm.... Since 1909
|
|
|
|
|
meteocoll
CATmeteo Admin
Tren convectiu

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 34302

|
Intentem posar el nostre granet de sorra per un món millor, encara que alguns pensin que això no serveix de res.
De fet, no em fotré a discutir si això serveix per alguna cosa o no; segurament el que tu estalviaràs ho malgastarà un altre 
Jo crec que es tracta de no ser GILIPOLLES.
M'explico ...
Això de dutxar-se en 1 minut i després veure com la gespa de qualsevol rotonda de qualsevol poble es "dutxa" 3 vegades al dia durant 15 minuts cada vegada ... és ser GILIPOLLES.
Per començar, l'administració que tant et diu que per tenir aigua has de tancar l'aixeta ... hauria de deixar morir totes les gespes públiques i si volen, que pintin de color verd les zones on hi volien les gespes 
Reciclar ai mare!
Quina aixecada de camisa 
Des de que s'ha fotut de moda això del reciclatge, tot el que comprem vé acompanyat de mig quilo d'emboltoris No siguem ximples collons, que estem donant un valor a la merda i se'n fa negoci 
Voleu reciclar? Comenceu per no comprar brossa, per no comprar la merda inútil que després reciclareu; si compreu un quilo de carn, estalvieu-vos el mig quilo d'envassos que acompanya la carn. Sabeu per on vaig, oi? Pq no és només la carn, això passa amb TOT. Hòstia, compra una garrafa de 8 litres d'aigua, no compris 24 ampolletes de 330 ml 
I pel que fa al transport, aquí si que el tema es complica i molt.
Hi ha gent que ho té bé, i a gent que no ho té tan bé; hi ha gent que es passa utilitzant el cotxe cada cop que té pixera, hi ha gent que no té altre alternativa.
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Sándor
100% potencia sexual
Cumulonimbus Incus

Connectat
Missatges: 6308

|
Quien piense que estamos en un mundo "Alicia en el Pais de las Maravillas", está equivocado. No se hace nada, nada, por amor al arte, siempre hay una contraprestación en la que algunos se llenan los bolsillos (Incluyo ONG´s).
La contraprestación deja de ser económica cuando se actúa persona a persona ayudando al prójimo directamente, sin mas, es entonces cuando se recibe una contraprestación que nada tiene que ver con lo económico. Por ejemplo, dar de comer a ancianos, hacerles compañía, etc.
Cuando alguien se apunta a una ONG y se va, por decir algo, a Rwanda a ayudar, está colaborando al beneficio económico de algunos, aunque esté lleno de mérito y ayude directamente a otra persona, y también reciba la recompensa no material.
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|
|
Tramu
Meteoclimatic projecte
Cumulonimbus Calvus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 3822

|
Evidentment, abans de reciclar, cal intentar reutilitzar i reduir-ne el consum. Hi ha coses difícils d'aconseguir. I potser no ens expliquen tota la veritat. I tot lo que nosaltres separem potser després no es recicla, etc, etc.
Però si jo intento estalviar aigua i el meu veí no, perquè ell no ho faci no tinc perquè deixar de fer-ho. Si em comporto igual que ell, i la resta del món també, la situació serà pitjor de lo que és ara.
I no es tracta de fer o no fer perquè els demés no ho facin. L'aigua, l'electricitat, el gas, etc, valen diners. I aquests calers els paga cadascú de la seva butxaca. Aleshores, si puc fer vida normal, gastant 100 litres d'aigua al dia enlloc de 200 litres, perquè pagar més? No em sobren els diners, i per tant, si gastant menys, m'estalvio uns quants, millor per a la meva butxaca i possiblement millor pel medi ambient.
Però d'opinions, com els colors: cadascú té la seva.
|
|
|
|
|
En línia
|
Barcelona-Sants (el Barcelonès)
|
|
|
Pàgines: 1 [2] 3